2 צפייה בגלריה
יום הולדת ליאור סושרד
יום הולדת ליאור סושרד
נגמר? מיכל הקטנה וניר ויצמן
(צילום: ענת מוסברג)
בשבועות האחרונים כוכבת הילדים מיכל הקטנה פיזרה לא מעט רמזים ברשתות החברתיות לגבי מצב הזוגיות עם בעלה ניר ויצמן. כעת מתברר כי בשלושת החודשים האחרונים ויצמן לא התגורר בבית והשניים שומרים על קשר מינימלי בלבד אשר סובב בעיקר סביב ששת ילדיהם.
מקורבים לזוג מספרים כי המשבר החל בסביבות יום העצמאות האחרון, אז ויצמן עזב את הבית ועבר לגור לבדו. בזמן האחרון הוא נראה מסתובב לבדו ברחבי העיר וברשתות החברתיות של מיכל לא היה לו זכר, מה שגרם לעוקביה לתהות האם הכל בסדר בין שניהם. אחד הגולשים אף שאל אותה "היכן ניר?" והיא השיבה: "לא יודעת איפה ניר, תשאלו אותו". בהחלט רמז עבה. עוד מספרים לנו המקורבים שלמרות שבני הזוג כבר ידעו בעבר משברים זוגיים והתגברו עליהם - הפעם זה נראה רציני מאי פעם ולמרות שאין לדעת מה ילד יום, "אם הם יחזרו זה יהיה נס".
מיכל התארחה לפני חודשיים בפודאקסט של בר זגה ב-ynet, וכשנשאלה אם היא מאמינה שהיא וניר יזדקנו ביחד, ענתה תשובה עמומה ומתחמקת: "אני אעשה הכל כדי שהילדים שלי יקבלו אמא מאושרת ואני מאמינה שהוא יעשה הכל כדי שהוא יהיה אבא מאושר. אני לא מאמינה בדבר הזה של להישאר ביחד בגלל הילדים".
השניים החלו לצאת ביחד לפני 25 שנה והתחתנו לאחר שבע שנות זוגיות. לאורך השנים הביאו ביחד שישה ילדים - הצעירה שבהם חגגה לאחרונה את יום הולדתה השנתיים. המשך מן הסתם, עוד יגיע.
2 צפייה בגלריה
המקורבים לא צופים קאמבק
המקורבים לא צופים קאמבק
המקורבים לא צופים קאמבק
(צילום: אמיר מאירי)