8 צפייה בגלריה
פרויקט ההבטחות ביכורים 2022 תשפג
פרויקט ההבטחות ביכורים 2022 תשפג
יכבשו את המסכים. ההבטחות של עולם הבידור
(צילום: אור דנון)

על מי תדברו הכי הרבה בשנה הקרובה?

מדי שנה עולה ב-Pplus פרויקט ההבטחות הגדולות של עולם הבידור. מדובר במסורת שהחלה עוד בימי המגזין "פנאי פלוס", ומאז שהעיתון המודפס הלך לעולמו, היא חיה ובועטת אצלנו באופן דיגיטלי.
כעת, לקראת השנה העברית החדשה שבפתח, בחרנו את הכוכבים העולים הכי מבטיחים – הצעירים הכישרוניים ביותר, שהולכים "להתפוצץ" בחודשים הקרובים בכל מקום: ברשת, על מסך הטלוויזיה וגם באולמות הקולנוע.
רגע לפני החג, קבלו את נבחרת ההבטחות שלנו לשנת תשפ"ג: האנשים שאנחנו מסמנים בתור הדור הבא של תעשיית הבידור. אלו שבפעם הבאה שתראו אותם בנייד, על הבמה או בקמפיין נחשב, תוכלו להגיד שידעתם שהם יצליחו, ובגדול. צפו:

מי אני: אסף זגה, בן 25 מבאר שבע, שחקן

8 צפייה בגלריה
ביכורים אסף זגה - באישור יעל ביר כץ בלבד
ביכורים אסף זגה - באישור יעל ביר כץ בלבד
אסף זגה
(צילום: אור דנון)
הוא אמנם מיתמר לגובה של מטר שבעים וחמישה סנטימטרים בלבד, לא משהו יוצא דופן בישראל, אבל משהו בנוכחות של אסף זגה כובש את כל החדר. הוא ממגנט את המבטים אליו מהרגע שהוא נכנס ועד שהוא יוצא, וגם אז, הסובבים עדיין מדברים עליו. זה לא משהו שאפשר ללמוד אותו, זה לא משהו שאפשר לרכוש או להתאמן עליו, זה וייב. קוראים לזה כריזמה.
"זה מאמא שלי, יפה זגה, שחקנית מדהימה שעדיין לא גילו אותה פשוט", הוא מבהיר. "היא התקבלה לבית צבי לפני המון שנים אבל זה היה אז ואבא שלי אמר לה שזה או הוא או המשחק והיא ויתרה על החלום. אבל כל בנאדם שמכיר אותה שואל איך היא עדיין לא קיבלה תפקיד. אני מפנטז על זה שנעבוד יחד. שפתאום יקפיצו אותה לסט".
עד שאמו תפרוץ, הוא עושה את זה בשבילה. עד כה הוא שיחק בעונה הראשונה של "השוטרים", בעונה הרביעית של "פאודה", ב"אזהרת מסע" ובתאטרון באר שבע בהצגות כמו "גיבור" ו"אחד משלנו". אם זה לא מספיק, בשנה הקרובה הוא כבר יהיה בכל מקום: חוזר בעונה השנייה של "השוטרים", ישחק ב"שישה אפסים", ב"שמיים אדומים" ויגלם את בן הנשיא ב"אלף".
מה אתה עושה כדי להיות השחקן הכי טוב?
"עובד כמה שאני יכול, הכי חזק, בכל מה שאני עושה. המפתח מבחינתי הוא לעסוק בכמה שיותר דברים, כי כשאתה מרוכז רק במשחק - האותנטיות הולכת. אסור לדוש בזה יותר מדי. אז אני מביים ועושה עוד דברים חוץ ממשחק".
למה לדעתך נבחרת להיות בפרויקט ההבטחות?
"כנראה שמישהו שם למעלה חושב שיש פה עתיד, שיש משהו".
אתה חושב שיש עתיד?
"אני בטוח".
איך זה מרגיש להיות מתוייג כ"הבטחה"?
"זו תחושה שאתה חייב לקיים פה משהו, להראות שצדקו. אם לא תקיים זה הסוף שלך, אני מרגיש מחוייב, ששמו עליי זי'טונים".
מי ההשראה שלך?
"בחו"ל? חואקין פיניקס. הוא שחקן מדהים. זה אדם שעושה טרנספורמציה בדמויות שהוא מגלם בצורה פנטסטית. אתה יכול לראות אותו שוקל 50 קילו באיזושהי דמות וסרט אחר כך הוא שמן ומשחק משהו אחר. הוא משחק גם עם הדמות וגם עם איך שהוא נראה. כמו זיקית".
ובארץ?
"גל תורן. הוא מדהים. ראית את 'הטבח'? וואו, איזו סדרה".
8 צפייה בגלריה
ביכורים אסף זגה - באישור יעל ביר כץ בלבד
ביכורים אסף זגה - באישור יעל ביר כץ בלבד
'שמע ישראל' לפני כל אודישן. אסף זגה
(צילום: אור דנון)
מה הטיפ הכי טוב שקיבלת?
"ללכת בדרך לא סלולה. תמיד. ולמשחק זה לא להיות דבורה, לעקוץ ולמות, אלא להיות פרפר. לחיות לאורך כל הדבר הזה".
מה הדבר הכי חשוב שצריך לדעת עליך?
"שאני מבאר שבע, שאני מת עליה ולא מתכוון לעזוב אותה למרות שכולם אומרים לי 'תעבור לתל אביב, תעבור לתל אביב. אז לא, יש לי עוד כמה שנים בבאר שבע".
ומה היחס שלך לתל אביב?
"אני לומד לאהוב אותה, אלו יחסים מורכבים. בהתחלה היה לי קצת קשה - אתה יודע, כשאתה בא מהפריפריה לתל אביב, הפקקים וזה, זה עושה לך בלאגן, אבל לאט לאט, זה תהליך".
מה הדבר הכי לא חשוב שצריך לדעת עליך?
"אולי שאני אף פעם לא שותה אלכוהול? זה מטראומה שהייתה לי פעם. שתיתי יותר מדי בכיתה ט' וקיבלתי הרעלת אלכוהול ומאז אני לא יכול להריח את זה יותר".
אמונה טפלה לפני אודישן?
"זו לא אמונה טפלה, אבל אני עושה שמע ישראל לפני אודישן ולפני שעולה על הבמה".
מה אתה מאחל לעצמך לשנה החדשה?
"לקיים את ההבטחה. אני מאחל לעצמי לפרוץ, שכולם יכירו אותי, שאני אהיה השחקן הכי טוב שאני יכול להיות והבנאדם הכי טוב שאני יכול להיות".

מי אני: דניאלה חלפון, בת 19, דוגמנית

8 צפייה בגלריה
ביכורים דניאלה חלפון - באישור יעל ביר כץ בלבד
ביכורים דניאלה חלפון - באישור יעל ביר כץ בלבד
דניאלה חלפון
(צילום: אור דנון)
לפני חודש יצאה הודעה רשמית לתקשורת שהדוגמנית דניאלה חלפון נבחרה להיות הפרזנטורית של המותג "ללין" בעולם. זו לא תהיה הפעם הראשונה שהפנים היפות של חלפון יככבו על שלטי חוצות בחו"ל – בשנה שעברה היא נבחרה מתוך אלפי בנות שהגישו מועמדות להיות הפנים החדשות של מותג הקוסמטיקה העולמי של "קיילי קוסמטיקס", האימפריה של קיילי ג'נר. "עברה שנה ואני עדיין לא מעכלת", היא מודה בחיוך זוהר אך מבויש.
חלפון נמצאת במקצוע פחות משנתיים. בסוף כיתה יב' הלכה למדוד שמלה לנשף והמעצבת שהייתה דוגמנית בעברה, שלחה תמונה של התלמידה היפה לסוכנות. ומשם, הכל התגלגל במהירות. "זה ממש סיפור סינדרלה", היא אומרת. "אף פעם לא חשבתי שאני יכולה, לא חשבתי שיש לי את זה אבל אז עמדתי מול מצלמה וזה הרגיש לי הכי טבעי שיש".
לא אמרו לך לפני שאת יפה מספיק לדגמן?
"אמרו לי דודות ומורות וכאלו, אבל לא עצרו אותי ברחוב או משהו כזה".
כאמור, הכל קרה מהר מאוד וחלפון הראשונה להודות שלא הבינה לאן היא נכנסת. מי שכן ידעה לזהות את הפוטנציאל האדיר של הדוגמנית, שלא אחת מתארים אותה כ"זנדאיה הישראלית", היא אמה. "אני זוכרת שהיא אמרה לי 'לא נראה לי שאת יודעת כמה גדול זה הולך להיות', ואני כזה 'בסדר, בסדר'. הייתי בטוחה שזו תהיה עבודה לקיץ לפני הצבא".
איפה ראינו אותך עד כה?
"בארץ כמעט בכל מקום, בכל חברה שאתה יכול לחשוב עליה - פיקס, פוקס, קרולינה למקה, טופ טן. מעבר לים גם פול אנד בר וסטרדיווריוס מעבר לקיילי ג'נר".
נפתח לך התיאבון?
"לגמרי. זה מרגיש כל כך טבעי איפה שאני נמצאת, וזה לא מובן מאליו".
למה?
"כי זה עזר לביטחון העצמי שלי. לא הייתי הכי מקובלת בתיכון ולא הערכתי את איך שאני נראית. היום אני מסתכלת במראה וגאה בעצמי".
8 צפייה בגלריה
ביכורים דניאלה חלפון - באישור יעל ביר כץ בלבד
ביכורים דניאלה חלפון - באישור יעל ביר כץ בלבד
אמא שלה ידעה שהיא הולכת להיות ענקית. דניאלה חלפון
(צילום: אור דנון)
תחושת ניצחון?
"איפשהו, כן. לא מצאתי את המקום שלי בבי"ס. לא משהו מיוחד – אף פעם לא עברתי חרם או משהו כזה, אבל פשוט לא מצאתי את המקום שלי כל כך בתיכון וביסודי".
היא חושבת עוד רגע ומוסיפה: "אני ילדה ביישנית. זה גם מה שהיה גם בתיכון, לא ידעתי לדבר, הייתי מרימה את היד והיו עולות לי דמעות מהלחץ שאני צריכה לדבר".
אז איך הילדה הביישנית פתאום מצטלמת בהלבשה תחתונה ברחבי העולם?
"זה מראה לך מה זה מכתוב. מישהו שם אותי פה ואמר לי פה את צריכה להיות, זה מה שיעזור לך. ותראה אותי היום, אני יכולה לדבר עכשיו. הילדה הביישנית שלא הצליחה להרים יד בבית הספר, עם דמעות בעיניים - מצטלמת בהלבשה תחתונה. זה הניצחון שלי".
מה היית רוצה להגיד לילדות אחרות שחסרות בטחון?
"הכל זה צ'יפס. את גדלה ומבינה שהילדים שהיית איתם בבי"ס הם לא סוף העולם, זה רק נראה ככה. כשתגדלי תביני שזה אפילו לא קרוב לזה".
מה הדבר הכי חשוב שצריך לדעת עלייך?
"אמא שלי הונגריה ואבא שלי תימני וטריפולטאי, יוצא זנדאיה ביחד".
מה הדבר הכי לא חשוב שצריך לדעת עלייך?
"שאני מאוד אדישה. הייתי הרבה יותר רגישה כשהייתי קטנה, עכשיו לא. התחשלתי".
חבר יש לך?
"כן. הוא גאה בי. אנחנו ביחד שנתיים. הוא קיבל אותי דוגמנית, הוא יודע שזה מה שאני אוהבת ורוצה לעשות והוא מאחוריי בכל דבר, מפרגן מאוד".
מי ההשראה שלך?
"בחיים? ההורים שלי. במקצוע? כל הדוגמניות של ויקטוריה'ס סיקרט בערך, זה היה החלום שלי מאז שהייתי קטנה. תמיד הסתכלתי עליהן בהערצה. הייתי רוצה גם לעבוד עם הדוגמניות של פעם, לראות איך הן עובדות".
מה השאיפה במקצוע?
"להיות על שער של ווג".
יצא לך לעבוד בסטים בארץ ובחו"ל, מה ההבדל?
"פה הרבה יותר ממהרים. שם מאוד לוקחים את הזמן, יש עשר שעות וצריך למלא את כולן. פה צריך להספיק הכל".
אמונה טפלה לפני אודישן?
"אמא שלי יורקת עליי נגד עין הרע. עושה כזה טפו טפו טפו לפני כל אודישן".
כמה עוקבים יש לך באינסטגרם?
"18 אלף וחצי והיד עוד נטויה. אני לא עובדת בזה כי זה פחות אני, אבל משתדלת. בטיקטוק אני גם נמצאת קצת אבל זה בשביל הכיף, זה ממש לא באופי שלי".
מה מאחלת לעצמך לשנה החדשה?
"להיות אפילו יותר גאה בעצמי, להשיג עוד יעדים שאני שואפת אליהם ולקבל את עצמי".

מי אני: שירה יוסף, בת 22, שחקנית

8 צפייה בגלריה
ביכורים שירה יוסף - באישור יעל ביר כץ בלבד
ביכורים שירה יוסף - באישור יעל ביר כץ בלבד
שירה יוסף
(צילום: אור דנון)
אם אתם לא מזהים את הפנים של שירה יוסף, כנראה שעוד לא סימנתם וי על כל מה שיש לנטפליקס להציע, ובאופן ספיציפי יותר, תפנו כמה שעות ל"אזהרת מסע". אבל, קבלו ספוילר: היא מגלמת בסדרה את נועה, אחת משלושת החטופים שמוצאת את מותה על ידי המחבלים. "ערפו לי את הראש במילים עדינות, זו הייתה חוויה", היא צוחקת.
פרט לסדרה המצליחה שגם פתחה לה דלת לקהל העולמי, בשנה הקרובה יעלו שלושה פרויקטים נוספים בהם תוכלו לראות את העיניים הירוקות-ירוקות שלה על המסך. "מלאך משחית" שיעלה בכאן, "מדרסה" על תיכון דו לשוני בו היא מגלמת תפקיד ראשי ובעונה השנייה של "האחיין שלי בנץ".
נשמעת כמו תקופה מרגשת ועמוסה! כבר מזהים אותך ברחוב?
"זיהו אותי בעיקר אחרי 'אזהרת מסע'. הרבה אנשים מהעולם כותבים לי באינסטגרם ושואלים מה הסדרה הבאה. זה מחמם את הלב וזה כיף שמתחילים לאט לאט להכיר אותי ולראות אותי בעוד תפקידים".
היא בתחום המשחק מאז שהייתה בת תשע בסך הכל. "מאז ומתמיד ידעתי שזה הייעוד שלי בעולם", היא מבהירה בלי לחשוב פעמיים. "מכיתה ד' הייתי בתיאטרון אורנה פורת, עד שהלכתי למגמת תיאטרון בתיכון לאומנויות. מגיל קטן רציתי ללמוד שם ובחרתי לעזוב את כל החברים והחברות ברעננה כדי להתקבל למגמת תיאטרון והייתי נוסעת כל יום לתל אביב עם הפקקים והכל". היא בסך הכל בת 22 אבל גם היא מבינה כמה נדיר לראות נחישות כמו שהייתה לה מגיל צעיר. "אי אפשר בלי התמדה ומוטיבציה, ושמתי את כל כולי, מאה אחוז. אני מסתכלת על זה מאז, ילדה בת 15 עם המון כוח רצון לעשות את זה מקצועי. זה פיתח וביגר אותי. נכנסתי לעולם הזה מהר ועמוק".
זה לעד?
"חד משמעית. לעוד הרבה שנים. כל עוד אני נהנית מזה, זו האהבה שלי בעולם".
איך זה הרגיש כששמעת שאת ברשימת המבטיחים שלנו?
"נורא מרגש שבחרו בי ושרואים את ההשקעה וההתמדה והעבודה הקשה, ועשיתי תפקידים מעניינים השנה שאני מקווה שהם יצאו בקרוב".
את מרגישה אחריות גדולה יותר עכשיו? צריכה להוכיח את עצמך?
"תמיד צריך להוכיח את עצמך באיזשהו מקום. אני תמיד שואפת להיות הכי טוב ולתת את כל כולי ולעשות דברים מהנאה והרמוניה. אם יש או אין חובת הוכחה".
אז למשחק יוסף אמנם נותנת מאה אחוז מהתשוקה שלה, אך כמו שגילינו בשנים האחרונות לרשת החברתית יש כוח לא מבוטל בתעשייה, ולשחקנית שאוחזת רק ב-1,191 עוקבים, יש עוד לאן לשאוף.
"כל כולי במשחק, פחות ברשתות החברתיות, אני מבינה שהעולם הולך לשם ואני צריכה לתפעל אינסטגרם וזה חלק מהמקצוע ותפקידים וימי צילום. אני לאט לאט מתחילה לעלות מתוך התפקידים. לאט לאט אני גם שם", היא אומרת באי נוחות קלה. "אני לא כוכבת רשת, אני באה לעשות את מה שאני אוהבת. את הטקסטים והניתוח טקסטים, מה עוד אפשר להביא בתפקיד.
8 צפייה בגלריה
ביכורים שירה יוסף - באישור יעל ביר כץ בלבד
ביכורים שירה יוסף - באישור יעל ביר כץ בלבד
תחתוני המזל לא עבדו, מזל שהיא כן. שירה יוסף
(צילום: אור דנון)
אמונה טפלה לפני אודישן?
"היו לי פעם תחתוני מזל אבל זה לא עבד בחלק מהאודישנים, אז אמרתי שלא וזרקתי אותם והתחלתי להאמין בעולם ובעצמי".
מה הטיפ הכי טוב שקיבלת?
"שברגע שאני נכנסת לחדר אודישנים, אני כבר חלק מהדבר הזה. אני חלק מההפקה - גם אם לכמה רגעים. יש לי דעה וראייה משלי, וזה לא מעמדות, אני כבר חלק. והמחשבה הזאת משחררת הרבה מאוד לחץ".
מה הדבר הכי לא חשוב שצריך לדעת עלייך?
"וואי זה באמת הכי לא חשוב אבל יש לי פוביה ממדבקות. אני ממש שונאת אותן, ומדבקה שהיא מגורדת או חצי? בררר בכלל צמרמורת, אני לא סובלת את זה".
מי ההשראה שלך?
"המורה שלי למשחק ממצפה רמון. למדתי במסלול תיאטרון 'פעימה' וגרתי שם במשך שנה. כל שיעור שלה הייתי כותבת כמעט כל משפט שהיא אומרת. עד היום לפני שאני נכנסת לחדר האודישנים, אני קוראת את המחברת הקטנה הזאת עם כל הציטוטים שלה. התשוקה שלה למשחק ולחיים זה משהו שאני מאחלת לעצמי".
מה את מאחלת לעצמך לשנה הבאה?
"לעשות עוד הפקות ותפקידים שמעניינים, מאתגרים ומושכים אותי, להיות כל הזמן בעשייה. שתהיה שנה של צמיחה".

מחר יתפרסם החלק השלישי והאחרון של פרויקט ההבטחות הגדולות של עולם הבידור. לפרק הראשון הקליקו כאן

8 צפייה בגלריה
ביכורים - באישור יעל ביר כץ בלבד
ביכורים - באישור יעל ביר כץ בלבד
(צילום: אור דנון)

צילום: אור דנון
סטיילינג: זוהר מאירי
איפור ושיער: אלכס סיבקוב, לנה אוסלינדר
איפור: נטע סקאלי (ל- מאק), הילה קרוצ׳י
שיער: אור לוי
תאורה: לי קליין
ע.תאורה: בני מרציאנו
הפקה: ערן רחמני
ע.הפקה: אליה קציר גנדלב
ע.סטיילינג: ענבל חלמיש, נטע שלום
צילום וידאו: אריק מרמור, אסף מגל
צולם ב-Sheket club (נחלת בנימין 52 פינת רוטשילד 19 ת"א) וב-JIMMYWHO - ג'ימי הו (רוטשילד 24 ת"א)
תודה מיוחדת לעוז גוטין

ייצוג אסף זגה – רינת איתן ואילן צלר - ייצוג שחקנים ויוצרים
ייצוג דניאלה חלפון - עומרי יערי – סוכנות itmodels
ייצוג שירה יוסף - ייצוג 1

קרדיטים לבוש:

אסף זגה: טוטאל לוק ג׳ינס - H&M, תכשיטים - מיסטר סמית׳, נעליים - אלדו
דניאלה חלפון: שמלת פאייטים בורדו - Romi’s closet, צ׳וקר - אליזבטא פראנקי, עגילים - קסוטו, נעליים - איוצ׳קה
טופ כסוף - ענבר שפירא לשנקר, מכנסיים כסופים - זדיג אנד וולטר, משקפיים - איי אופטיק גינדי, עגילים - קסוטו
שירה יוסף: חליפה אדומה מנומרת - אפרת שנהר, עגיל - אליזבטא פראנקי