אחרי שבפרק הקודם התאחדה ג'ודי שלום ניר מוזס עם חמשת ילדיה, כעת היא מתרפקת על החוויות איתם. "זה היה כל כך כיף", היא אומרת, ומספרת כמה נחת הם גורמים לה. "לא מעניין אותי הלימודים שלכם, אני אוהבת אתכם, בא לי לנשנש אתכם. כרגיל תרדו עליי וגם על אבא, אבל לא איכפת לי. העיקר שאני אהיה איתכם".
לאחר שילדיה סיימו את טקסי הלימודים, ג'ודי החליטה להישאר עוד כמה ימים בלונדון אצל זוג החברים אודי וליאורה, שמתגוררים בלונדון כבר מעל 30 שנה - אבל עדיין מאוד מחוברים לארץ. "אתם כאילו חיים את ישראל, אבל גרים בשקט של לונדון", סיכמה אשת התקשורת, ותהתה בכל רם איך המגורים מעבר לים יהיו עבורה וכמה זמן היא תחזיק מעמד. "לחיות בחו"ל ולעקוב אחרי מה שקורה בארץ - יכול להיות שזו השיטה לשרוד".
2 צפייה בגלריה
ג'ודי ניר מוזס שלום
ג'ודי ניר מוזס שלום
גאה בילדיה
(צילום פרטי)
למרות שזה לא מה שהיא נוהגת לעשות ביום-יום, לכבוד טקס הסיום של ילדיה, ובהתאם לבקשתם - ג'ודי עלתה על נעלי עקב והגיעה לערב המרגש שבו תומר, שקיבל את התואר, חגג את סיום לימודיו. "התעלפתי מהכאבים של העקבים, עד שהחלטתי להוריד אותם ולצעוד יחפה. מי מכיר אותי בלונדון"? וגם: ארוחת הערב של ג'ודי עם אברהם גרנט ובנו דניאל והגעגוע הביתה - למנהטן. צפו בפרק המלא!
פספסתם את הפרקים הקודמים של ג'ודי והעיר הגדולה?
2 צפייה בגלריה
ג'ודי ניר מוזס שלום
ג'ודי ניר מוזס שלום
מתגעגעת למנהטן
(צילום פרטי)