המשפיעניות ברשתות החברתיות הן כבר מזמן לא קוריוז שניתן לזלזל בו או להמעיט בערכו. מדובר בנשים שיוצרות תוכן באופן שוטף והפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום של העוקבים שלהן. בתוך כל הסיפורים האישיים - מערכות היחסים, הבילויים המשותפים, המשפחה ובני הזוג - אי אפשר להתעלם מהמשתנה הכי גדול במשוואה: קוד הקופון. המוצלחות שבהן, יודעות איך לשלב בפעימת סטוריז את הסיפורים המעניינים שיגרמו לקהל להמשיך להקליק ימינה, וגם יסדרו להם הנחות משמעותיות.
מי שהבינו היטב את הערך של המשפיעניות היום הן חברות הטיפוח, ואמש (א'), נערך אירוע למותג ARGANIA, שהשיק את נבחרת המשפיעניות שלו יחד עם המוצרים החדשים בחמאם ביפו. בין השמות (החזקים ביותר בתחום אגב), ראינו את דניאל עמית, עינב בובליל, נופר מור, מירי כהן, דקל (The Dekel) ורד כץ ועוד.
באירוע, שנחגג בסימן "אלף לילה ולילה" וכלל עיצוב מרוקאי, אוכל ומוזיקה אותנטית, חולקו גם שטרות של 200 שקלים - הנושאים את פרצופן של המשפיעניות - דרך לא מאוד מעודנת להבהיר בדיוק איך המפרסמים רואים את יוצרות התוכן (ספוילר עבור מי שלא הבין את הרמז הדק: נטו כסף).
כזכור, בשנתיים האחרונות המגמה היא לפרסם יותר ויותר באמצעות כוכבי רשת, שכבר מזמן עקפו את ה"סלבס הרגילים" במספרי המכירות שלהם, והפכו למכונת מזומנים משומנת עבור המותגים ומשרדי הפרסום. סיבה טובה דיה לשים את הפנים של המשפיעניות על שטרות ולזרוק אותם באוויר מאושר.
צילם וקנה תחליבי רחצה בקוד קופון AMIR15: אמיר מאירי