האזינו לתוכנית המלאה
ביצת הרכילות שלנו עוברת תקופה לא קלה, עם גל פרידות שהתחיל בכמה טפטופים פה ושם (אביב גפן ושני פרידן, איתי לוי ועדן כהן), התגבר במהירות והפך בשבוע האחרון לצונאמי של ממש, כשבין "הקורבנות" אפשר למצוא את אנה זק ורועי סנדלר, טיילור מלכוב ולירן דנינו, איתי טיראן ומלאני פרס, עדן פינס וסיימון סוסינה, ואפילו דנית גרינברג ובעלה ברק חקמט בעיצומו של משבר זוגי שפורסם אצלנו לראשונה.
לרוב במצבים מסוג זה, יש מספר דרכי פעולה בהן אפשר לנקוט אך רוב המפורסמים שומרים על שתיקה זמן מה ואז בוחרים את המקום הטוב ביותר להתראיין אליו - בין אם זה על סט של קמפיין, שער של מגזין או אפילו כקידום למותג חדש. אך איך יודעים מה נכון למי, לאן הכי כדאי להתראיין ומה חשוב לא להגיד? בתוכנית של בר זגה ודנית גרינברג (בה היא לא נכחה) ל-ynet radio, התראיינה שיר אלמליח - שועלת קרבות ותיקה בכל הנוגע לפרידה באור הזרקורים, ונתנה את השנקל שלה על איך עושים את זה נכון.
"תודה לאל שאני לא נמצאת בשום שערורייה תקשורתית כרגע", צחקה הדוגמנית אבל הודתה שבאותם רגעים זה לא היה משעשע בכלל. "עברתי שתי פרידות משמעותיות בעין התקשורת. הראשונה הייתה באמת צונאמי ולא ציפיתי לזה".
4 צפייה בגלריה
מסיבה סוכנות יולי
מסיבה סוכנות יולי
מתנהלת באצילות מול התקשורת בכל מה שקשור לאקסים שלה. שיר אלמליח
(צילום: אמיר מאירי)
נזכיר שאלמליח הייתה נשואה לכדורגלן אלרואי כהן והשניים נפרדו ב-2016 אחרי עשור ביחד, מתוכן שלוש שנים כזוג נשוי. "אני זוכרת שהידיעה יצאה בליל הסדר ושנינו כבר היינו בנפרד וכל אחד עשה את החג עם המשפחה שלו, אז צריך להתמודד עם עצמך, עם הנפש שלך, עם המשפחה, וזה גם משהו שאת מתמודדת איתו מול כל המדינה. ואת הולכת ברחוב ושואלים אותך למה וכמה ויש פה משהו שהוא מאוד מאוד קשה ברמה האישית. זה לא איזה קמפיין או משהו כזה - זה מה שקורה לך בחיים האישיים". אלמליח מוסיפה שלמרות החשיפה הלא רצויה במצבים כאלה, היא ניסתה להזכיר לעצמה שזה המקצוע שבחרה, ולקבל את הכל באהבה.
זה אפשרי בכלל כשאת בלב הסערה?
"כן, האמת שאני לגמרי אומרת את זה לעצמי, מזכירה לעצמי שזה מה שבחרתי, ויכול להיות אפילו לצורך העניין אם תמונה לא מחמיאה שלי עולה עכשיו באתרים אז אני יושבת ואומרת 'זה המקצוע'. לפעמים יש בזה טוב ולפעמים יש בזה רע ואת בחרת להיות חשופה ותתמודדי עם זה, בסוף אני עושה את מה שאני אוהבת ולא כל אחד זוכה לעשות את מה שהוא אוהב".
את זוכרת את הרגע הזה אחרי הפרידה שאת מסתכלת בטלפון וההתראות מתחילות לקפוץ אחת אחרי השנייה ומתקשרים אליך כל כתבי הרכילות, חברים, בני משפחה?
"כן כן, זה היה כמה ימים של טרפת. אני זוכרת שגם כשעלו ידיעות בנושא – אחרי הגירושים הראשונים שלי - הרי אני הייתי בתוך בועה ורודה ולא ידעתי בכלל מה זה להיות בכלל בשוק הרווקים-רווקות, ואני זוכרת שתוך שעה קיבלתי מיליוני הודעות מגברים שאלוהים ישמור. אמרתי לעצמי שאני ממש לא רוצה להיות במקום הזה".
מתחילים איתך שעה אחרי הפרידה? איזה חוסר טאקט.
"כן! ולא הכרתי את זה לפני. לא הכרתי את זה כי כשהייתי נשואה גברים בדרך כלל מאוד מכבדים גברים אחרים, אז זה לא קרה. ואני זוכרת ששעה אחרי שיצאה הידיעה התחלתי לקבל מבול של הודעות מגברים וזה נורא הלחיץ אותי".
4 צפייה בגלריה
מסיבת סילבסטר נועה קירל
מסיבת סילבסטר נועה קירל
היא רק בת 21, פרידות זה דבר שקורה. טיילור מלכוב ולירן דנינו
(צילום: אמיר מאירי)
לקחת מישהו שיעזור לך להתמודד עם זה מבחינה מקצועית? איש יח"צ או ניהול משברים?
"כן, יש לי את היחצנית שלי, נטע הר לב, שאיתי כבר שבע שנים ואני לא יכולה להסתדר בלעדיה. מעבר לכך שהיא חברת נפש שלי, היא עושה עבודה מצוינת. לצורך הדוגמה אם רוצים אותי עכשיו לשער או אם רוצים אותי לכל דבר שקשור באמת בפן היח"צני - תוכניות, להתארח, יודעים שמתקשרים אליה ואני לא צריכה להתמודד עם זה לבד. אני לגמרי ממליצה לכל אחת לקחת מישהי כזאת, זה עוזר ברמות".
אז את כתבי הרכילות שמתקשרים אלייך את מפנה אליה?
"אני פשוט מעבירה לה את ההודעה והיא ממשיכה להתנהל משם, אבל האמת שאני לא עניתי במצבים כאלה, ממש לא עניתי. זה לא בא ממקום של התנשאות חס וחלילה, זה בא ממקום שהנפש צריכה רגע להירגע ובטח לא להתמודד עם תקשורת".
מה היית אומרת הרגע הכי קשה שהיה לך מבחינה תקשורתית בתקופה ההיא?
"אני חושבת שהיום אני מאוד רגילה לזה, זאת אומרת אני באמת לא מכירה משהו אחר וגם אם פתאום יפגוש אותי צלם פפראצי וירדוף אחריי - וזה קרה לי כמה פעמים שהלכתי לצורך העניין בקניון ופשוט היה איזה צלם שרדף אחריי עד לחניון והרגשתי כאילו מישהו מטריד אותי וזה לא נעים - אבל באמת כמו שאמרתי בהתחלה, אני כל הזמן מזכירה לעצמי שזה המקצוע שבחרתי לי".
4 צפייה בגלריה
עדן פינס
עדן פינס
מרקורי הגיע גם אליהם. אנה זק ורועי סנדלר
(צילום: אמיר מאירי)
יש גם את השלב הזה שאת מגיעה להתראיין וכולם באים לסקר רק כדי לשאול על הפרידה. זה משהו שאת מכינה מראש? יודעת מה את הולכת לענות?
"אני תמיד באה פתוחה לזרום בראיונות. אני יודעת כבר מראש עם עצמי מה אני מוכנה להגיד ומה אני ממש לא מוכנה להגיד, ועם זה אני הולכת. זה מה שאני עושה".
יש דברים שאת לא מוכנה לענות עליהם? כי לפעמים יש שאלות חודרניות ולא נעימות, ואת זה אנחנו אומרים בתור מי ששואל אותן.
"נכון, וזאת העבודה של עיתונאים ואני לגמרי מכבדת את זה. מנגד, אני יכולה להגיד שאני בחיים לא אוציא את הכביסה המלוכלכת שלי החוצה. מה שקרה לי בתוך הבית שלי עם בן הזוג שלי - לא יצא לעולם בתקשורת. אם דברים יצאו, לצורך העניין חבר אמר למישהו או מקורבים טענו ש - אני כבר לא יכולה לעשות בנושא הזה כלום. אבל אתה לא תראה תגובה שלי ש'כן, זה נכון', 'זה לא נכון', אני תמיד אכבד את מי שהייתי איתו. בן זוגי הראשון שהייתי איתו עשר שנים, ומייקל שהוא הגרוש שלי והוא האבא של הילדים שלי - אני תמיד אגן עליהם וזה לא משנה מה היה בינינו".
עבור מי שלא בקיא בהיסטוריה הרומנטית של הדוגמנית, נזכיר שאלמליח הייתה נשואה כאמור, פעמיים. הראשון היה אהוב נעוריה, אלרואי כהן, איתו היא הייתה בזוגיות מגיל 16, השניים הכירו זה את זו מילדות, למדו יחד בתיכון ושיר אף העידה בזמנו כי אלרואי היה הנשיקה הראשונה שלה. בהמשך יצאה עם צלם האופנה האיטלקי ג'וזף קראדו ואחריו התחתנה עם איש נדל"ן יהודי-איטלקי בשם מיייקל זנזורי אחרי חודשי היכרות ספורים. שנה וחצי אחרי שעמדו מתחת לחופה, וכשבנם הבכור, רפאל, בן שמונה חודשים בלבד - השניים התגרשו. כמה חודשים אחרי, אלמליח הודיעה כי היא בהיריון מבעלה לשעבר, ובפברואר לפני שנה בדיוק, הביאה לעולם את בנה גבריאל.
מה את מייעצת לטיילור, לאנה, לדנית אפילו? מה הדבר שהכי עזר לך בסיטואציה?
"פשוט לא להקשיב לרעשי הרקע, או לפחות לנסות - זה קצת קשה - לא להקשיב לכל מיני ביקורות כאלו ואחרות. פרידות זה דבר שקורה והן גם נורא צעירות, צריך לקחת הכל בפרופורציה. דברים קורים ואנחנו עוברים אותם בחיים. אני חושבת שכל מה שקורה מחשל אותנו להמשך והכל זה שיעור אחד גדול".
לריאיון המלא, האזינו לתוכנית שבראש הכתבה. כל השערוריות, כל הרכילויות וכל מה שצריך לדעת על עולם הבידור בתוכנית הרדיו של דנית גרינברג ובר זגה, רביעי ב-13:00 ב-ynet radio.
4 צפייה בגלריה
דנית גרינברג חתונה
דנית גרינברג חתונה
מאחלים למשבר לעבור. דנית גרינברג וברק חקמט
(צילום: אמיר מאירי)