3 צפייה בגלריה
שחף רז
שחף רז
אין לוהטים כמוהו. שחף רז
(צילום: גבריאל בהרליה)
היינו רוצים להגיד שהקרב היה מותח וצמוד עד הרגע האחרון, אבל האמת היא שהיה ברור מההתחלה שבעיניכם יש גבר אחד שהיה לוהט השנה יותר מכולם: ומדובר בשחף רז.
כוכב "האח הגדול" פתח די מהר פער לא קטן על מתחריו, שרק הלך וגדל לאורך ימי ההצבעה. בסופו של דבר, עם סגירת הקלפיות, סליחה - הסקר, רז עמד על לא פחות מ-44% מהקולות. ניצחון חד משמעי שמכתיר אותו בתור הגבר הסקסי של ישראל לשנת 2022.
למקום השני והמכובד עד מאוד הגיע גבר שלא צריך אותנו כדי לדעת שהוא לוהט: יהודה לוי עם 18% מהקולות (מתישהו, כשניתן פרס מפעל חיים לגברים הלוהטים שמעולם לא זכו, הוא יהיה הראשון לקבלו) ולמקום השלישי הגיע העיתונאי ומגיש החדשות עומר ירדני עם 8% מהקולות, פלוס הבטחה מאיתנו שתמיד נזפזפ בשמחה למהדורה שלו.
3 צפייה בגלריה
הגבר הסקסי 2022 שחף רז
הגבר הסקסי 2022 שחף רז
חכה חכה איזה תמונות נעשה לך. רז
(צילום: גבריאלה בהרליה)
את החמישייה הפותחת סוגרים הזמר והשחקן טונה (איתי זבולון) עם 7% מהקולות וראש מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד, שאולי יכול למצוא בהישג המכובד הזה נחמה אחרי התוצאות הלא מזהירות מבחינתו בבחירות האחרונות לכנסת.
רז בן ה-34 פרץ לחיינו בחודש יוני האחרון כשנכנס כמתמודד בעונה ה-12 של "האח הגדול". עד מהרה הוא כבש את לב הצופים ולא רק בזכות המראה המצודד: הוא התגלה כגבר רגיש, אינטליגנט ומכיל, שלמרות כמה נפילות ותקריות שעדיף לשכוח מהן – המיס לבבות על ימין ועל שמאל, כולל של כמה דיירים בבית ובראשן של מי שהפכה בסופו של דבר לבת זוגו: טליה עובדיה, שזכתה בעונה וגם בגבר. מה שנקרא – לקחה דאבל.
בעונה עצמה רז הגיע בסופו של דבר "רק" למקום השלישי, אבל אצלנו בתחרות "הגבר הסקסי של ישראל" - הוא המנצח הגדול.
3 צפייה בגלריה
שחף רז
שחף רז
בחירה ראויה ומוצדקת
(צילום: אינסטגרם)
תחרות הגבר הסקסי היא מסורת שהתחילה ב-Pplus בשנת 2015, כקונטרה ל"גבר הסקסי ביותר בעולם" של מגזין People (שם קיבל השנה את התואר השחקן כריס אוונס). הבוקר (א'), הצטרף רז לרשימה מכובדת ולוהטת שכוללת דייר לשעבר אחר של "האח הגדול", תום חיימוב שזכה בשנה שעברה, בר ברימר (2020), כתב החדשות תמיר סטיינמן (2019), דודו פארוק (2018), אביב אלוש (2017), עידן רול (2016) ורון אלוף (2015).
את כתבת השער המלאה עם הגבר הסקסי לשנת 2022, תוכלו לקרוא ביום חמישי הקרוב, כאן ב-Pplus.