8 צפייה בגלריה
פרויקט ההבטחות ביכורים 2022 תשפג
פרויקט ההבטחות ביכורים 2022 תשפג
הולכים לכבוש את המסך - הקטן והגדול. ההבטחות של עולם הבידור
(צילום: אור דנון)

על מי תדברו הכי הרבה בשנה הקרובה?

מדי שנה מתפרסם ב-Pplus פרויקט ההבטחות הגדולות של עולם הבידור. מדובר במסורת שהחלה עוד בימי המגזין "פנאי פלוס", ומאז שהעיתון המודפס הלך לעולמו, היא חיה ובועטת אצלנו באופן דיגיטלי.
כעת, לקראת השנה העברית החדשה שבפתח, בחרנו את הכוכבים העולים הכי מבטיחים – הצעירים הכישרוניים ביותר, שהולכים "להתפוצץ" בחודשים הקרובים בכל מקום: ברשת, על מסך הטלוויזיה וגם באולמות הקולנוע.
רגע לפני החג, קבלו את נבחרת ההבטחות שלנו לשנת תשפ"ג: האנשים שאנחנו מסמנים בתור הדור הבא של תעשיית הבידור. אלו שבפעם הבאה שתראו אותם בנייד, על הבמה או בקמפיין נחשב, תוכלו להגיד שידעתם שהם יצליחו, ובגדול. צפו:

מי אני: רועי הראל - קומיקאי, בן 23 מתל אביב
8 צפייה בגלריה
ביכורים רועי הראל - באישור יעל ביר כץ בלבד
ביכורים רועי הראל - באישור יעל ביר כץ בלבד
רועי הראל
(צילום: אור דנון)
בראש עמוד האינסטגרם של רועי הראל מתנוססת הביקורת המפרגנת הבאה: "הוא מצחיק ותכף פורץ, תעקבו אחריו" – כך מבקשת לא אחרת מאשר רותי, סבתו של הראל. סבו צביקה אף מוסיף: "נודר". סבתא וסבא של הראל אולי לא אובייקטיביים אבל אנחנו כן – ולא סתם בחרנו בו לפרויקט: בשנתיים וחצי האחרונות הפך חשבון האינסטגרם של הראל לאחד העמודים המצחיקים והמהנים ברשת. 37.5 אלף גולשים כבר עוקבים ונהנים, ואליהם הצטרפו 99.5 אלף עוקבים בטיק טוק, שפירגנו לו עד כה ביותר מ-3.5 מיליון לייקים.
מתי הבנת שיש לך כישרון להצחיק אנשים? "התחלתי להבין את זה בתיכון, שם זה קרם עור וגידים. אחר כך זה המשיך בצבא, אחרי המסלול כשהיה קצת יותר זמן חופשי ופחות לחימה. התחלתי לעשות שטויות וזה התפתח לסטנד-אפ".
בילית הרבה שבתות בצבא? "המון. הייתה קורונה, היה תענוג".
בסרטונים שלו הראל משלב יצירתיות, מקוריות ואבחנות משעשעות, החל מדברים שחפצים, מאכלים או איברי גוף היו אומרים לו היו יכולים לדבר (למשל חטיפים בשק"ם שמתחננים על נפשם בפני חיילים רעבים, מה היו אומרים כלים בכיור אם היו דוגמנים ואפילו אשכים מתלוננים: "מעניין לי את הבן אדם"), דרך מדריכים שונים לסיטואציות שונות ומשונות ועד וידויים קורעים מצחוק של (רשימה חלקית מאוד) מתאמנים, בייביסיטרים, אושיות רשת עם וי כחול ואנשים בסטוצים ("חושב על סבתא רבא שלי בפולין כדי למשוך זמן" ו"לא שווה את הנסיעה 40 דקות", הם רק שניים מהפנינים שיש בסרטון החובה הזה).
ההצלחה ברשת הביאה עימה תשומת לב מכמה מהחברות והגופים הגדולים במדינה, ששכרו את שירותיו עבור הפקת סרטונים במיוחד עבורם, ביניהן מיקרוסופט, מי עדן, בזק, רכבת ישראל, עיריית ירושלים והיד כמובן עוד נטויה: "הגעתי למצב שחברות מבינות שאני חבילה שלמה, אני כותב, עובד עם הצלם שלי. מאוד סומכים עליי ונותנים לי יד חופשית. משמח אותי שיש תוצאות טובות, הם מאוד מבסוטים".
כמה זמן אתה בדרך כלל עובד על כל סרטון? "שבוע או חצי שנה, זה משתנה ממש. יש סרטונים אותנטיים ויש כאלה שנבנו על גבי תובנה כזו ולקח הרבה זמן להכין".
מזהים אותך ברחוב? "כן, צעירים שמעריכים את ההומור מחמיאים לי, שמים לב, אומרים שאני עושה עבודה טובה. זה כיף".
איך הרגשת כשאמרו לך שאתה חלק מהרשימה שלנו? "מרגש בטירוף, באמת שמחתי. זה נתן לי אישור שאני עושה דברים בסדר ושהכל טוב".
פעם לא ממש לקחו ברצינות כוכבי רשת, לקח זמן עד שהרשת הפכה לפלטפורמה נחשבת ולגיטימית. "מי שמתעלם מזה הוא מאוד לא מחובר. הרשת תפסה תאוצה והרבה כוכבים יוצאים משם וכל עוד יש ביטוי עצמי, הכל בסדר. זו עבודה לכל דבר. גם בפייסבוק, גם בטיקטוק, צריך תמיד לתחזק".
יש לא מעט ביקורת נגד כוכבי רשת, שגוזלים לכאורה תפקידים משחקנים שלמדו בבתי ספר למשחק. מה דעתך? "אני מאוד מעריך שחקנים, קטונתי. צריך לתת צ'אנס לכולם ואז להחליט".
ספר לי קצת, איפה ראינו אותך עד היום ואיפה נראה אותך בשנה הקרובה? "בינתיים בעיקר ברשת, וברחוב. בהמשך בטלוויזיה, טפו טפו טפו, הדברים מתקדמים לטובה. התקבלתי להנחות תוכנית בכאן 11, משהו נחמד. תכף מתחילים לצלם".
מה צריך לעשות מי שחולם להיות רועי הראל הבא? "להתמיד. זה הקטע במקצוע, ללחוץ תמיד על הגז. המקצוע הזה ממש בנוי על דעת קהל, וצריך למצוא את האמצע בין מה שאני אוהב לעשות ובין מה שהקהל אוהב".
8 צפייה בגלריה
ביכורים רועי הראל - באישור יעל ביר כץ בלבד
ביכורים רועי הראל - באישור יעל ביר כץ בלבד
דרושה חברה ששרופה על בולגרית
(צילום: אור דנון)
יש חברה, מעריצות? "חברה לא, מעריצות יש".
אל תצטנע. "לא, אני בסדר. אני עונה לכולם, נחמד לכולם, אני פשוט לא בנאדם כזה".
יש סיכוי למישהי שמתחילה איתך באינסטגרם? "יש סיכוי, אבל זה יהיה לי קשה. זו סטיגמה שאני עוד צריך להתגבר עליה, להתחיל באינסטגרם".
מה הדבר הכי חשוב שצריך לדעת עליך? "שאני אחד הביישנים. אנשים מצפים שאני אהיה כמו בסרטונים, אבל אני ביישן רצח, אני שקט".
מה הדבר הכי לא חשוב שצריך לדעת עליך? "אני ממש אוהב גבינה בולגרית, בכל צורותיה. ארוחת בוקר בחופשה בבית מלון זה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים".
יש חלומות על חו"ל, שאיפות מעבר לים? "יש, אבל מתמקד כרגע בארץ ישראל הקטנה".
יש לך איזו אמונה תפלה לפני אודישן? "נראה לי פשוט לשתות קפה שחור. ובולגרית".
מה הטיפ הכי טוב שקיבלת? "חבר טוב אמר לי לזכור שאני קומיקאי ולא ליצן. הייתה תקופה שהייתי בה מאוד חסר בטחון בקטע שאנשים מצליחים עם דברים פחות מושקעים ממני, וזה היה הסוויץ' הגדול ומאוד ביגר את כל התהליך שלי".
אתה מוכן להצחיק בכל מחיר או שיש קווים אדומים? "יש קווים אדומים. על אונס אני בחיים לא אצחק. אבל אני מאוד אוהב למתוח את הגבול, זה תפקידנו כקומיקאים".
מה ההורים אומרים על המקצוע שהבן בחר? "מאוד תמכו, אמרו 'תן בראש'. אני מגיע כל שבוע לארוחת שישי, מקדיש להם את הזמן. חולה עליהם, הם תומכים בי בטירוף".
מתפרנסים טוב מהרשת? מתפרנסים טוב, ברוך השם".
מי ההשראה שלך? "מישהו מחו"ל שקוראים לו טרוור וולאס. אני מרגיש שאנחנו חולקים את אותו המוח. אנחנו מתנגשים ברעיונות אחד של השני הוא כוכב עולמי ויצא שכתבתי סרטון והוא במקרה עשה את אותו הדבר".
אז הוא מעתיק ממך בעצם? "הלוואי, אם הוא רואה את זה שיבוא ויגיד שלום".

מי אני: טל מורד, דוגמן בן 22 מרמת השרון

8 צפייה בגלריה
ביכורים טל מורד - באישור יעל ביר כץ בלבד
ביכורים טל מורד - באישור יעל ביר כץ בלבד
טל מורד
(צילום: אור דנון)
"אני מתרגש", מודה טל מורד. "זה הריאיון הראשון שלי אי פעם, איזה כיף וכבוד".
מורד עושה בימים אלו את צעדיו הראשונים בעולם הדוגמנות אבל וואו, איזה צעדים אלו: הוא כבר הספיק להצטרף לנבחרת הפרזנטורים של רנואר לצד רן דנקר, עדן פינס ויעל שלביה, ובקרוב גם נראה אותו על מסך הטלוויזיה שלנו כמה פעמים בשבוע, בפריים טיים ובבגד ים לא פחות, בעונה החדשה של "הישרדות".
איך קורה שלוקחים מישהו שאף אחד לא מכיר, ונותנים לו בעצם להוביל קמפיין?
"יש בזה משהו מיוחד, לא? זה מגניב. לבוא בתור בנאדם אנונימי ולהיכנס לקבוצה של כמה מהטאלנטים החזקים בארץ, אני רואה בזה משהו מיוחד".
להצטרף לחבורה הזו של רנואר, זה ביג דיל. איך הם קיבלו אותך? "ממש יפה. הם חברה ממש חמודים. נתנו לי במה, היה נחמד ממש".
מורד אמנם עדיין אנונימי (יחסית – יש לו קרוב ל-32 אלף עוקבים באינסטגרם), אבל לא לעוד הרבה זמן. כאמור, בקרוב תכיר אותו כל המדינה - גם בזכות הקמפיינים המדוברים לרנואר, אבל כנראה בעיקר הודות להשתתפות שלו בריאליטי הכי מסוקס בטלוויזיה, "הישרדות". בניגוד לעונות קודמות, זו הקרובה לא תכלול סלבס אלא אנשים מהשורה, או יותר נכון טאלנטים בתחילת דרכם וכאלו שמקווים להפוך לכאלה, החל מכוכבי רשת ועד דוגמנים כמו מורד. "הייתה עונה מטורפת", הוא מספר. "יש שם אנשים מאוד מיוחדים ואני מאחל לכל בית בישראל לחכות לזה, זו תהיה עונה שתשגע את המדינה".
אתה מוכן לזה שאתה הולך להיות אחד השמות הכי מוכרים בארץ? "בוא נגיד שאין דרך להתכונן לדבר הזה, אבל אני יכול להגיד שאני מתחיל להבין מה הולך להיות ושיהיו הרבה תגובות של אנשים. לא ראיתי 'הישרדות' לפני כן, אז יש את השאלה הזו של מה יהיה אחר כך. אבל אני חושב שאני אשאר כמו שהייתי לפני שנסעתי. תמיד אשאר אני, זו הגדולה שלי".
בדרכו לתהילה, מורד כבר סימן וי חשוב: זוגיות עם כוכבת אחרת. עוד לפני ששודר אפילו פרק אחד של "הישרדות", צצו דיווחים על רומן שלבלב על האי בינו ובין שורדת אחרת, הדוגמנית מאיה קיי.
זה משהו שנותן קצת בוסט לפירסום, כי היא כבר מוכרת. "כן, היא מוכרת בעולם הבידור, אי אפשר לקחת את זה ממנה, לגמרי".
ספר קצת על הקשר ביניכם. "כמו שבטח כבר שמעתם, הכרנו אי שם בפיליפינים. היא בחורה מאוד חרוצה, אני חושב שלמדתי ממנה המון ואני לומד ממנה עכשיו. וכן, חזרנו לארץ ונפגשו דרכנו מחדש ומאוד טוב לי איתה. אנחנו באים מעולמות שונים אבל זה ממש מיוחד לשלב בין הדברים".
מה השוני בין העולמות שלכם? "היא דוגמנית מצליחה ולי אין מושג בדבר הזה. גדלתי במושב, מושבת כינרת בצפון, כל היום עם סנדלי שורש, זה היה הווייב שלי. התגייסתי לסיירת צנחנים, עשיתי שירות של שלוש שנים וטסתי לטייל בדרום אמריקה. רק אחרי שחזרתי ועשיתי גם את 'הישרדות', נכנסתי קצת יותר לתוך העולם הזה. אתה לא יודע מה זה להיכנס לזוגיות עם עם דוגמנית, בחיים לא חוויתי את זה. היא עובדת כמו מכונה, ולא ידעתי בהתחלה איך נשלב את זה. אני חושב שזה מאוד מיוחד והלוואי וימשיך ככה".
במערכות יחסים כאלה, כשיש צד אחד מוכר וצד שני פחות, אומרים לפעמים שזה רק עניין יח"צני ולא באמת זוגיות אמיתית. "אני בטוח שאנשים מהצד רואים את זה ככה, היום על כל דבר יש מיליון דעות. אבל אנחנו בכלל לא מדברים על זה, יש לנו משהו מאוד טהור ויפה".
8 צפייה בגלריה
ביכורים טל מורד - באישור יעל ביר כץ בלבד
ביכורים טל מורד - באישור יעל ביר כץ בלבד
תכף כל בית במדינה יכיר אותו. מורד
(צילום: אור דנון)
יש תוכניות להמשך? אולי אחרי שהתוכנית תעלה ותהיה יותר מוכר. "שמע, החיים הם באמת דינמיים. עשיתי דבר אחד בחיים, ועכשיו נכנסתי לסוכנות והתחלתי לדגמן. אני רוצה להמשיך עם זה, קיבלתי עבודה רצינית ובא לי להתקדם בעולם הזה ולהיכנס לתחום של המשחק. אלו דברים שעולים לי בראש והם כן באופק. אני רוצה לעשות הצלחות חדשות, לממש את עצמי בדרך חדשה ואני חושב שהשמיים הם הגבול".
הבנתי שבמקביל אתה גם לומד. "אני עושה מכינה ומשפר בגרויות. השאיפה היא להתחיל ללמוד בשנה הבאה מנהל עסקים ויזמות. אני בנאדם שאוהב אינטנסיביות, תמיד צריך לממש ולהעסיק את עצמי. גם המשפחה שלי אומרת שעם כל הכבוד, הלימודים הם ערך עליון וזה מה שצריך לעשות. ריאליטי זה כיף, זה מגניב, אבל זה לא מספיק. גם אם אני אזכה במיליון, אני אלך ללמוד".
למה לדעתך נבחרת לרשימת המבטיחים? "האמת שזו שאלה מצוינת, שאני עדיין לא יודע לתת עליה את התשובה".
אתה מרגיש אחריות עכשיו שסימנו אותך בתור הבטחה? "זה נותן לי בטחון. זה משדר ש'יש לך את זה ותתקדם עם זה'. חובת ההוכחה עליי עכשיו".
מה הדבר הכי חשוב שצריך לדעת עליך? "שאני רגיש מאוד. בתור ילד אמרו עליי שאני בריון, ילד יפה, מפונק. הרבה סטיגמות שאני מתמודד איתן עד היום. אבל הרגש שלי זה מה שמאפיין אותי, אני בנאדם סופר רגיש. וכשאתה חווה על בשרך משהו, זו הדרך הכי טובה ללמוד מזה, אז תמיד ידעתי לא לשפוט אחרים לפי המראה החיצוני שלהם".
מורד מתהדר בכמה קעקועים שמעטרים את גופו, כמה מהם חשובים לו במיוחד: האותיות הראשונות באנגלית של שמות הוריו, אורן ומירי, ומשפט של הזמר בוב מארלי שאומר: "אתה לא יודע עד כמה אתה חזק, עד שלהיות חזק זו האפשרות היחידה שעומדת בפניך". "אמא שלי חלתה בסרטן וזה המשפט שאפיין אותה. זה משפט שאני מאמין בו ועשיתי את הקעקוע הזה יום אחרי שהיא חלתה".
מי ההשראה שלך? "סבא שלי. הבחור בן 80 פלוס, חי בצפון, כל בוקר פותח את היום בחתירה בקיאק, עושה הליכה, בשמונה וחצי הוא מוכן לעבודה. זו השגרה שלו. אני רואה אותו ומצדיע".
מה הטיפ הכי טוב שקיבלת? "להישאר אני. אני לא מגיע מהעולם הזה, אז כשנכנסתי אליו האנשים הכי קרוביים אליי אמרו לי 'תישאר אתה'".
מה אתה מאחל לעצמך לשנה הקרובה? "שנה של הצלחות ועליות. זו שנה מאוד קריטית לחיים ומפה אני צריך להגשים את עצמי. חוויתי הרבה דברים קשים, אז עכשיו מתחיל דף חדש, שנה חדשה באופק".

מי אני: אלכס זילברג, שחקנית בת 22 מרמת השרון

8 צפייה בגלריה
ביכורים אלכס זילברג - באישור יעל ביר כץ בלבד
ביכורים אלכס זילברג - באישור יעל ביר כץ בלבד
אלכס זילברג
(צילום: אור דנון)
"החיים שלי השתנו מקצה לקצה כשהחלטתי שאני הולכת על כל הקופה ותופסת מספיק אומץ כדי לעשות את זה", מספרת אלכס זילברג על הרגע שבו הבינה שאם היא רוצה להצליח כשחקנית, היא צריכה לעשות שינוי, מהסוג שמגיע מבפנים.
"הייתי ילדה מאוד ביישנית" היא מסבירה ואומרת שכבר מגיל קטן הייתה מצטלמת לפרויקטים, בין לפרסומות או תפקידים קטנים בסדרות. "אבל אני מרגישה שהפעם הראשונה האמיתית שלי הייתה לפני קצת יותר משנה, כשהגעתי לסט ופתאום הריח, הכבלים על הרצפה, המנורות והבלאגן מסביב נתנו לי הרגשה של בבית. וזה דרש ממני להתגבר על הביישנות, על זה שאנשים אולי היו אומרים 'היא לא באמת שחקנית'. בפנים ידעתי שאני כן, אבל זה דרש ממני תהליך הבשלה. זו עבודה מדהימה, המקצוע הכי כיף שיש אבל הוא מגיע גם עם הרבה תשובות שליליות והרבה התמודדויות ומהלכים נפשיים. אני חושבת שמאוד התבגרתי מהרגע שהתחלתי לעסוק בתחום הזה".
אז עכשיו כשנבחרת לפרויקט, יש כאן איזה אישור בשבילך על כל מה שעברת עד עכשיו? "אני לא חושבת שהייתי צריכה אישור כי אני בטוחה שזו הדרך שלי ושזה המקום שאני צריכה להיות בו ומה שאני רוצה לעשות, אבל זה נתן לי אישור שאני פועלת כמו שצריך. שהצורה שבה אני עובדת וניגשת לזה היא הצורה הנכונה".
איך הרגשת כשהודיעו לך שנכנסת לרשימת ההבטחות?
"זה היה הלם, אבל חיובי. מאוד מרגש. זה מגניב ש-Pplus יודעים מי אני ובוחרים בי לרשימת הבטחות שלהם, זה לא מובן מאליו, במיוחד בהתחשב בזה שאני רק שנה בתחום, וזה משהו שתמיד חלמתי לקבל, תווית כזו. אבל לא חשבתי שזה יגיע כזה מוקדם וזה נורא מרגש אותי".
בשנה הזו היא הספיקה לא מעט: "מהדברים ששודרו בינתיים יש את 'כל עוד בלבב', שזו מיני סדרה על המסע לפולין ששודרה בכאן חינוכית ובתאגיד, וגם העונה השנייה של 'בת השוטר' בניקולדיאון. עלתה עכשיו גם סדרת דוקו-דרמה ב-HOT על אולימפיאדת מינכן שיצא לי לעשות שם תפקידון קטן בתור העוזרת של גולדה מאיר וזה היה מגניב".
חתיכת הספק. ולפי מה שהבנתי, הלו"ז שלך לתקופה הקרובה עמוס לא פחות. "חמסה, אין לי פה עץ לנקוש עליו אבל אני מדמיינת. כן, יש את 'מלאך משחית' שתעלה בקרוב בתאגיד, שביים עודד דווידוף ויצר נח סולמן. אני משחקת שם שוטרת אבל עם קאץ'. זו הייתה חוויה מאוד מעניינת והסט היה מטורף ומושקע. אני חושבת שלא ראינו עדיין סדרה כזו בטלוויזיה הישראלית. פרויקט ממש מגניב. יש גם את 'מג"ב' ב-HOT שביים מני יעיש וגם שם אני משחקת שוטרת אבל מג"בניקית. סט מהמם וכיפי בטירוף. ועוד מעט אני מתחילה לצלם סדרת נוער בתפקיד ממש מדליק ומגניב וגם סרט קצר".
חשבון האינסטגרם של זילברג צנוע, יש לה מספר לא גדול במיוחד של עוקבים – קצת יותר מ-4,100 נכון לכתיבת שורות אלו. לא רע, אבל יחסית לאינסטגרמים של כוכבים צעירים אחרים – גם לא מרשים במיוחד. זילברג מודה שקצת קשה לה עם העולם של הרשתות החברתיות: "אני נורא משתדלת ויודעת שזה חשוב, אבל אני קצת מרגישה שזה לא אני. אני שומרת על הפרטיות שלי, אני מופנמת, לא תמיד אוהבת להוציא הכל החוצה. מרגיש לי מוזר לשלוף מצלמה ולצלם את עצמי. אני מרגישה שהמשחק הוא דרך הביטוי שלי החוצה לעולם, הדמויות שאני משחקת ולא אני כאלכס, אז אני קצת מתקשה בתחום הזה. אני מעלה דברים כשיש לי פרויקטים ואני מניחה שעם הזמן זה יתחמם, יהיו לי יותר עוקבים וארגיש שזה יותר מעניין אותי".
8 צפייה בגלריה
ביכורים אלכס זילברג - באישור יעל ביר כץ בלבד
ביכורים אלכס זילברג - באישור יעל ביר כץ בלבד
"אנשים טועים לחשוב שאני סנובית, אבל פשוט לוקח לי זמן להתקלף"
(צילום: אור דנון)
את מבינה את החשיבות של זה? "מאוד, אני מקנאה באנשים שמצליחים לתחזק את זה, אני פשוט לא מצליחה".
מה הדבר הכי חשוב שצריך לדעת עלייך? "אמרתי כבר שאני מופנמת וביישנית, ולפעמים אנשים טועים לחשוב שאני סנובית, אבל פשוט לוקח לי זמן להתקלף. לא הרבה אנשים מכירים אותי באמת".
ומה הדבר הכי לא חשוב שצריך לדעת עלייך? "יש מלא דברים שלא חשוב שתדעו עליי, אבל 'פאן פאקט': אני מתעלפת בכל פעם שאני עושה בדיקת דם. מחטים ודברים כאלה, אני מתעלפת נורא בקלות".
יש מישהו שמהווה השראה עבורך? "מבחינת משחק, אני שואבת השראה מכל הדברים שקורים לי בחיים, מהאנשים הקרובים אליי, מסיטואציות שקורות לי. אני אוהבת להתבונן ולנתח דברים ומשם לקחת השראה. ובאופן כללי בחיים אז אמא שלי היא השראה מאוד גדולה".
מי זו אמא שלך? "אמא שלי זו יאנה קלמן, היא הייתה פעם מלכת היופי של ישראל אבל היא ממש הרבה יותר מזה, גם בשבילי וגם בכללי. היא עלתה לבד לארץ כשהיא הייתה בת 18 בלי כלום, בנתה את עצמה מאפס. היום היא אחות בבית חולים, וזה המקצוע הכי טהור שיש והכי סבלני ורגיש שיכול להיות ואני לא חושבת שהייתי מצליחה לעשות את זה, אז זה מהמם".
מה היא אומרת על הדרך שלך? "היא מאוד גאה בי, מאוד מפרגנת לי".
מלבד אמה מלכת היופי לשעבר, יש לזילברג אדם נוסף באילן היוחסין שמהווה עבורה קשר ישיר אפילו יותר לעולם המשחק: סבה המנוח יואל זילברג, אחד מבמאי הקולנוע והטלוויזיה המצליחים בארץ שביים שלל קלאסיקות ישראליות כמו "חסמבה ונערי ההפקר" "קוני למל בתל אביב" ו"אמי הגנרלית" ואת סדרת הקאלט מהניינטיז "רמת אביב ג'". הקשר ביניהם היה קרוב מאוד, כך היא מספרת, ויש לה אפילו קעקוע של החתימה שלו.
מה הטיפ הכי טוב שקיבלת? "לא להשוות את עצמי לאף אחד אחר. המקצוע הזה יכול בשנייה להפוך לתחרותי בטירוף וכולם נלחמים על המקום שלהם אבל בסוף אני זו אני, אין אף אחד אחר כמוני ובחיים לא אהיה כמו מישהו אחר שמתחרה איתי. זה עוזר לי גם לפרגן לאחרים".
יוצא לך גם ליפול להשוואות האלה? "ברור, אני בן אדם. אבל אני נורא משתדלת שלא. נורא משתדלת לזכור להיות בסנטר שלי".
יש לך איזו אמונה תפלה לפני אודישן? "לא, אבל אני אוהבת לנסוע באוטו, גם אם זה די קרוב ופשוט לצרוח איזה שיר בפול ווליום, לשחרר את עצמי קצת ולהיפתח".
מה את מאחלת לעצמך לשנה החדשה? "להמשיך לעשות את מה שאני אוהבת, להמשיך לקבל הזדמנויות מגניבות, להתפתח ולמצוא כיוונים שונים ולהפתיע את עצמי וגם אחרים. ופשוט להמשיך לעשות ולהיות שמחה בחלקי".

לכל ההבטחות בפרויקט לחצו כאן

8 צפייה בגלריה
ביכורים - באישור יעל ביר כץ בלבד
ביכורים - באישור יעל ביר כץ בלבד
יכבשו את כל המדינה
(צילום: אור דנון)
צילום: אור דנון
סטיילינג: זוהר מאירי
איפור ושיער: אלכס סיבקוב, לנה אוסלינדר
איפור: נטע סקאלי (ל- מאק), הילה קרוצ׳י
שיער: אור לוי
תאורה: לי קליין
ע.תאורה: בני מרציאנו
הפקה: ערן רחמני
ע.הפקה: אליה קציר גנדלב
ע.סטיילינג: ענבל חלמיש, נטע שלום
צילום וידאו: אריק מרמור, אסף מגל
צולם ב-Sheket club (נחלת בנימין 52 פינת רוטשילד 19 ת"א) וב-JIMMYWHO - ג'ימי הו (רוטשילד 24 ת"א)
תודה מיוחדת לעוז גוטין

ייצוג רועי הראל- ניב עשת כהן
ייצוג טל מורד - עומרי יערי – סוכנות itmodels
ייצוג אלכס זילברג - שי ארזואן ניהול אישי

קרדיטים לבוש:

רועי הראל: מעיל עור - דיזל, תכשיטים - מיסטר סמית׳, נעליים - אלדו
טל מורד: טוטאל לוק - רנואר , תכשיטים - מיסטר סמית׳
אלכס זילברג: חליפה לבנה - אפרת שנהר, תכשיטים - קסוטו
שמלה כסופה - &other stories, עגיל - קסוטו, נעלי עקב ירוקות - אלדו