"ברור ש'האח הגדול' יוזמן לחתונה, יש לו מקום בגן עדן", מכריז הדייר לשעבר שחף רז, שאומנם לא זכה במיליון הנחשק אבל יצא מהבית המפורסם עם בת זוג - טליה עובדיה, הזוכה הגדולה של העונה, וארוסתו הטרייה.
כשנכנסת לבית "האח הגדול" חשבת שתצא עם כלה? "לא. כשאתה נכנס אתה אומר 'אני רווק, יש הרבה רווקות אחרות שאולי יתאימו', אז יש מחשבה - ועדיין לא חשבתי על זה. בטח לא ככה, כמו שזה קרה".
בעונה הנוכחית יש בבית כמה זוגות, אתה חושב שהם עושים את זה בשביל הבאזז? "עלינו אמרו שזה בשביל המצלמות, בשביל הגמר, והנה ברוך השם יש טבעת וחופה, אז...".
4 צפייה בגלריה
שחף רז
שחף רז
עכשיו גם דוגמן. שחף רז
(צילום: שי תמיר )
אז מי עוד יוזמן לחתונה מלבד רועי עוז-פרבשטיין, הלא הוא "האח הגדול"? רז מספר כי השניים מתכננים להזמין את המתמודדים שאיתם הם שמרו על הקשר: "זה לא שמי שהיה בתוכנית אוטומטית מקבל הזמנה", הוא מבהיר על סט הצילומים של מותג הג'ינסים לי קופר, שם הצטלם אתמול (ב') לקמפיין קיץ חדש.
כזכור, רז הוכתר בנובמבר האחרון בתור הגבר הסקסי של ישראל לשנת 2022, אבל הוא מבהיר שיום הצילומים לא גרם לו לצאת מגדרו - במיוחד היות שרק לאחרונה החלים מפציעה בכתף. "ברמה החיצונית אני שיא הלא בכושר, לא מרגיש הכי סקסי", הוא אומר אך מבהיר: "אני שלם עם עצמי, אני נראה טוב. ביטחון יש לי, זה לא קשור למראה".
וגם: איך תכנן להציע לטליה נישואים ומה קרה בסוף, כמה חשש מהתשובה, האם דיאן שוורץ תוזמן לחתונה ומי הדייר האהוב עליו בעונה הנוכחית של "האח הגדול"? צפו בווידיאו המלא שבראש הכתבה!
4 צפייה בגלריה
שחף רז
שחף רז
לגמרי מצדיק את הטייטל "הגבר הסקסי בישראל לשנת 2022"
(צילום: שי תמיר )
4 צפייה בגלריה
שחף רז
שחף רז
מריץ בראש את רשימת המוזמנים לחתונה
(צילום: שי תמיר )
4 צפייה בגלריה
שחף רז
שחף רז
"חם היום"
(צילום: שי תמיר )