אמש (ג') חשפנו בפרסום ראשון כי במסגרת תביעה שהגיש מנהלו של בן אל תבורי נגד הסטייליסטית בת זוגו לשעבר של הכוכב, דני לוי, בנוגע לבעלות על כלבה, פורסמו התכתבויות שבהן טענה לוי כי תבורי התעלל בה - והביעה חשש שיפגע בנשים נוספות.
תבורי, דרך מנהלו אופק כהן, בחר שלא להגיב לטענות - והיום כבר התייצב ליום עבודה במימדיון שבתל אביב, בהופעה שנקבעה לו מראש, ושידר עסקים כרגיל - לפחות למראית עין.
בן אל תבורי במימדיון
נזכיר שעל פי כתב התביעה שלא הוגדר חסוי ושהגיע לידי ynet, כהן טען כי לוי פנתה אליו בנוגע לכלבה פיקאצ'ו והציעה לשלם לתבורי 10,000 שקל על מנת לקבל אותה לידיה. כהן, שלדבריו הסכים לתווך בין השניים, טען כי על אף שהכלבה נמסרה לידי לוי - היא דחתה את התשלום המובטח, ובשל כך הוא שילם מכספו הפרטי לתבורי את הסכום.
לטענתו, לוי הבטיחה שתשיב לו את הכסף וכשדרש אותו ממנה בהמשך, היא סירבה לשלם בטענה ש"הכלבה שייכת לה" ולדבריו אף "תקפה אותו מילולית והחלה להשמיע תירוצים שונים ומשונים" - ועל כן פנה לבית המשפט בדרישה להסדיר את התשלום.
בין המסמכים שהוגשו במסגרת התביעה, צורפו התכתבויות וואטסאפ בין לוי לכהן, שבהן היא מתארת את מערכת היחסים שלה עם בן אל כאלימה, לכאורה. "אני מזכירה לך את המכות שהוא נתן לי באותו לילה ושאתה בחרת לשתוק ולהשתיק אותי", כתבה, "אז תהיו בשקט, זאת הכלבה שלי ששילמתי עליה מכספי, ותגידו תודה שאני לא הורסת לכם את החיים".
2 צפייה בגלריה
בן אל תבורי הופעה מימדיון
בן אל תבורי הופעה מימדיון
משדר עסקים כרגיל. בן אל תבורי בהופעה בתל אביב
(צילום מסך: אינסטגרם)
2 צפייה בגלריה
בן אל תבורי הופעה מימדיון
בן אל תבורי הופעה מימדיון
בוחר לשיר. תבורי
(צילום מסך: אינסטגרם)