שבועיים בלבד חלפו מאז שנתנה את הופעת חייה על במת האירוויזיון וסיימה במקום החמישי, ועדן גולן כבר במגעים לקמפיין אופנה ראשון.
חברת האופנה הישראלית פוקס נמצאת בשלבי חתימת חוזה עם הזמרת, ומעוניינת בשירותיה של מי שנמצאת כרגע בשיא הפופולריות בקרב הקהל הישראלי.
עבור מותג האופנה אין שם טוב ונכון יותר כרגע מאשר גולן, שמקבלת אהבה אדירה מהישראלים אחרי שספגה בריונות, שנאה ובוז מהקהל האירופאי ומהמתמודדים האחרים בתחרות. למרות הכול היא עלתה באומץ לבמה ונתנה הופעה מחשמלת ומרגשת, שהביאה לה את המקום השני בקולות הקהל בבית ברחבי העולם, ואת המקום החמישי בשקלול קולות השופטים.
עדן גולן מבצעת את "הוריקן" בגמר אירוויזיון 2024
(קרדיט: באדיבות כאן ו EBU)
יש לציין שאם יבשילו המגעים וגולן אכן תלוהק לתפקיד הפרזנטורית של המותג, לא יהיה זה הקמפיין הראשון שלה - מאז שחזרה משבדיה כבר הספיקה להצטלם עבור מותג טיפוח השיער "נטורל פורמולה". כפי שאפשר לראות, החברות הגדולות מכות על הברזל בעודו חם, ואי אפשר להאשים אותן.
בחודש ינואר האחרון סיפרנו לכם לראשונה כי פוקס נפרדת מהפרזנטורים שלה: מאיה ורטהיימר, מאור שוויצר ועופר חיון, לאחר שנתיים וחצי של עבודה משותפת. איתם עזבה גם פרזנטורית ותיקה נוספת - דנה פרידר. כעת מי שצפויה להיכנס לנעליהם היא גולן, כמובן בתמורה לצ'ק שמן שתשלשל לכיסה מהעסקה החלומית הזו.
כרגע עוד לא ברור אם היא תוביל את הקמפיין המדובר לבדה או שיצטרפו אליה דוגמנים נוספים.
1 צפייה בגלריה
עדן גולן נציגת ישראל לאירווזיון 2024 חצי גמר שני
עדן גולן נציגת ישראל לאירווזיון 2024 חצי גמר שני
קמפיין חדש! עדן גולן
(צילום: Sarah Louise Bennett, באדיבות EBU)