2 צפייה בגלריה
יום הולדת תאומים מיכל הקטנה
יום הולדת תאומים מיכל הקטנה
דרישה גזענית או לגיטימית? אדל בספלוב ובתה שייה
(צילום: אמיר מאירי )
כוכבת הרשת אדל בספלוב עוררה היום (א') סערה חדשה, כשברחבי הרשת הופצה הודעה קולית ששלחה בקבוצת הוואטסאפ של הורי הגן של ילדיה, ובו דרשה שילדים ערבים לא ייכנסו לגן: "מבחינתי ילד ערבי עם הורים ערבים, לא יכולים להיות בגן של הילדים שלי. סליחה, זה האמת וזה מה יש. אנחנו רוב בגן ואני אחליט, לא בא לי ילד ערבי בגן", אמרה.
בספלוב שלחה את ההודעה לאחר שגילתה שילדה ערביה הגיעה עם הוריה לגן להסתגלות. כצפוי, דבריה עוררו ביקורת רבה והיא הגיבה ברצף סטוריז בחשבון האינסטגרם שלה: "אין לי ומעולם לא היה לי דבר נגד ערביי ישראל, אני חושבת שבמלחמה הייתי בין היחידות שבאמת הגנה ואמרה לא לפילוג", אמרה.
"אבל אנחנו כרגע במצב מאוד רגיש. בואו נגיד שאם זו הייתה סיטואציה רגילה, לא הייתי מדברת עם הגננת ולא כותבת בקבוצה, אבל יש פחד. אני בתור אמא, יש לי פחד. לא סתם הגבירו אבטחות, לא סתם אנחנו צריכים להיות יותר ערניים. לא אמרתי חס ושלום שהילד הזה בגן או שהאמא או האבא יעשו משהו רע לילדים, אבל כרגע בסיטואציה שאנחנו נמצאים בה, יש בי פחד. כמו שאתן פוחדות בתור אימהות שיהיו לכן פועלים ערבים ליד בתי הספר והגנים", הוסיפה בספלוב.
עוד ביקשה בספלוב להבהיר: "אין קשר לגזענות, אין קשר לכל השטויות שאני רואה שכותבים, 'כל ילד הוא אותו דבר', אבל זה מלחיץ אותי ומפחיד אותי ואני לא רוצה לשבת בבית בחרדות".
בספלוב המשיכה ואמרה: "לא יודעת אם אתם יודעים, כמעט כל הפיגועים שקרו בשבועות האחרונים, קרו על ידי ערביי ישראל, בתוך המדינה שלנו. אזרחי ישראל רוצחים אנשים מתוך המדינה שלנו, אז כן זה מפחיד אותי. אני בחרדות על הילדים שלי ואין מה לעשות, אני יודעת שלפעמים לא נעים לשמוע את זה אבל זו האמת. אני יודעת שלפעמים היא לא קלה לעיכול, אבל זה מפחיד אותי. בתור אמא לשני ילדים אני אומרת – כן אני מפחדת".
2 צפייה בגלריה
מופע חנוכה מותק
מופע חנוכה מותק
"אני בחרדות על הילדים שלי"
(צילום: ענת מוסברג)