3 צפייה בגלריה
בר כהן פודקאסט
בר כהן פודקאסט
בר כהן ואליאב טעטי
(צילום: אינסטגרם)
בר כהן, כוכבת הריאליטי ודיירת לשעבר בבית "האח הגדול", חשפה כי עברה הפלה והיא ובן זוגה אליאב טעטי, אותו הכירה במהלך תוכנית הריאליטי, איבדו תאומים. "ה׳ נתן וה׳ לקח", כתבה כהן לצד תמונות מהאולטרסאונד, בפוסט שפרסמה היום (ה').
"כשהתבשרנו בכיתי. אני לא כועסת על עצמי, זה היה בכי של שמחה. לא חשבתי שבגיל 32 אני אקלט בקלות, אבל גם היה פחד - איך שוב? מה יגידו עליי? שוב לא תחת נישואים. אני חזרה מול ביקורת, אבל זו ביקורת שקשה מולה - כי את כל כך רוצה לשמוח ושישמחו עבורך. כשסיפרתי לאליאב שאנחנו בהיריון ובכיתי - הוא צעק צעקה של אושר ואמר לי 'אני אוהב אותך יותר, את האמא של הילדים שלי'. ברגע כל הפחד נמחק ובכינו כמו שני ילדים מאושר אמיתי ומזוקק. עבורי זה היה כמו תיקון כזה של העבר, זה יהיה היריון שמח עבורי מההתחלה ועד הסוף ואפילו את סבא שלי ז"ל הספקתי לשמח בבשורה".
כהן המשיכה: "ט"ו באב השנה היה אמור להיות הכי שמח עבור שנינו - בדיקת שקיפות עורפית שבה היינו צריכים לקבל בשורה שזה לא עובר אחד, כמו שחשבנו, אלא שניים. יש לנו תאומים והם זהים. במקום לזעוק מאושר על החלום שלי לתאומים, שלא ראו באולטרסאונד הראשון, התבשרנו בחודש שלישי שהם שניים אבל כבר אין להם דופק ויש לבצע הפלה דחופה.
"היום אני מבינה את הנשים שחוות את הכאב הקשה מנשוא - את האובדן. ללכת בהיריון ולחזור ללא. אני מאמינה שהכל לטובה, יש סיבה להכל. שואלת את אלוהים מאותו הרגע למה לא השאיר לי אותם ומנסה להתנחם באלה שאומרים שהם כנראה הגיעו לתיקון קצר בעולם והלכו, הצדיקים שלי".
כהן סיכמה את הפוסט בתודה לבן הזוג טעטי, שהיה לצידה לאורך כל הדרך, וכתבה: "דבר אחד אני הבנתי היום, ידעתי שאתה האחד שלי אבל לא הבנתי עד כמה. חיים שלמים היו שווים, כל מה שעברתי היה שווה כדי לקבל אותך. האדם הכי רגיש, החבר הכי אוהב ומכיל. הכאב שלך גמר אותי אבל לא חשבת על עצמך לרגע, חשבת רק עליי. רק אתה תהיה האבא של הילדים שלי. ויהיו לנו".
3 צפייה בגלריה
בר כהן
בר כהן
"אלוהים נתן, אלוהים לקח"
(צילום: אינסטגרם)
בחודש יולי האחרון התארחה כהן בפודקאסט של בר זגה וסיפרה על החיים לצידו של טעטי והציפייה להרחבת המשפחה. "אנחנו חיים כמו זוג נשוי. עצם זה שיש לי ילד בבית, אנחנו כבר חיים את החיים אחרי. זה התנהלות ודינמיקה שאנחנו מכירים כאשר יש ילד בבית. מבחינתי אני מצפה לטבעת ולילדים".
השניים מנהלים זוגיות יציבה עוד מאז השתתפותם בתוכנית הריאליטי. לכהן יש בן ממערכת יחסים קודמת, ליאו.
3 צפייה בגלריה
בר כהן פודקאסט
בר כהן פודקאסט
הלב שלנו איתכם. ליאו, אליאב ובר
(צילום: אינסטגרם)