"בכלל לא קוראים לו סיימון, זה סימונה", מבהירה עדן פינס כשהיא נשאלת על השחקן האיטלקי מסדרת סרטי "365 ימים", שלפי הדיווחים היה בן זוגה בחודשים האחרונים.
איך זה התחיל?
"בפריז, בהודעת אינסטגרם. משם זה התגלגל. הוא בא לפה כמה פעמים. נסעתי חזרתי, הוא בא, חזר", אמרה פינס ונראה כי היא נזהרת מאוד במילותיה. "יצאנו, דייטינג, פחות עבד, ממשיכים הלאה", היא מבזיקה את החיוך המושלם שלה. "אתה יוצא פעמיים, שלוש. במקרה שלנו זה היה קצת יותר מזה. זה לא עבד, נפרדו דרכינו". עם זאת חשוב לה להבהיר: "אתה יודע, דייטינג וזוגיות זה לא אותו הדבר".
הגעת לשלב של התאהבות?
"מאוהבת? אני חושבת שצריך לעבוד קשה בשביל לגרום לי להתאהב. נראה לי שעניתי לך על השאלה".
3 צפייה בגלריה
עדן פינס עדיקה
עדן פינס עדיקה
עכשיו היא מלכת הכיתה. עדן פינס
(צילום: סושיאל עדיקה)
את פינס אנחנו פוגשים על סט הצילומים של מותג האופנה "עדיקה", כשהיא מדגמנת את קולקציית הקיץ - ביום הכי קר בשנה. נזכיר כי רק בשבועות האחרונים הפכה הדוגמנית לפרזנטורית של המותג, אחרי שלוש שנים בהן הייתה חלק מנבחרת הפרזנטורים של "רנואר". כעת, היא מובילה את הקמפיין לבד לגמרי. "זה שינוי לגמרי מהשנים האחרונות", היא אומרת בלי להתרגש מהמעמד, "לא חשבתי על זה".
ברנואר עבדת שם עם אנשים שהם חברים, איך מספרים שאת עוזבת?
"לא הייתי צריכה לספר כי זה יצא בתקשורת וכולם גילו, וכן זה קצת מבאס לעזוב אבל זה משמח כי זה משהו חדש אז השמחה גוברת על העצב".
דיברנו עם עומר ויעל בצילומים וממש היית חסרה להם.
"כן? יופי. סתם! הם יחסרו לי מאוד כל הנבחרת, כי זה היה כמו לבוא לכיתה, יש יום צילום עם חברים שלך באותו גיל שלך פלוס מינוס ויש אווירה".
וגם: מה היא מחפשת בבן זוג, מה התוכניות לוולנטיינ'ס עכשיו כשהיא רווקה, ומה הסיכוי לקאמבק עם האקס, אילן מסיקה? צפו בווידאו בראש הכתבה.
3 צפייה בגלריה
עדן פינס עדיקה
עדן פינס עדיקה
זה נראה נוח
(צילום: סושיאל עדיקה)
3 צפייה בגלריה
עדן פינס עדיקה
עדן פינס עדיקה
קר לנו רק מלראות אותך
(צילום: סושיאל עדיקה)