"מה נשתנה" מקבל השנה משמעות אחרת. הרי הכול השתנה בבוקר שביעי באוקטובר ועדיין לא חזר למסלול הרגיל. אבל לצד זה, אנחנו יכולים להבחין גם בשינויים הפחות משמעותיים שהתרחשו במסגרת שגרת החיים, ולכן גם השנה החלטנו שלא לפסוח על מסורת רבת השנים שלנו: "מה נשתנה: גרסת הסלב".
אז מי זכו להיכנס לרשימה המכובדת השנה? שדרן הרדיו ובת זוגו שגרמו לכולנו לעקוב בשקיקה אחרי מערכת היחסים הסוערת שלהם, זוג הכוכבים שהפכו השנה לפאוור קאפל של הביצה, החברים הכי טובים שהחברות ביניהם התפרקה לעיני כולם, השחקנית שהפכה לכוכבת רשת מן המניין, כהן הביוטי שעבר מהפך חיצוני, ואיך אפשר בלי ההורים הטריים והכי מדוברים בתעשייה.
קבלו את הסיפורים הכי מעניינים שהתרחשו בביצה מפסח אשתקד ועד היום, וישאירו את כל המסובים עם פה פעור. וכן, אתם לגמרי מוזמנים להעתיק, לשכפל ולספר לנו מה היו התגובות בשולחן החג שלכם.

אופירה וברקו- בפסח הזה הם כבר לא יאחלו אחד לשני חג שמח

12 צפייה בגלריה
פרסומת הוט אופירה אסייג אייל ברקוביץ'
פרסומת הוט אופירה אסייג אייל ברקוביץ'
אולי רונאלדו יצליח לעשות ביניהם סולחה? אופירה וברקו בימים יפים יותר
פסח 2023: אופירה וברקו הם הפאוור קאפל של עולם התקשורת בישראל- החברים הכי טובים שגם שולטים ביד רמה עם תוכנית אירוח שנחשבת לאחת מהיציבות של קשת, תוכנית רדיו משותפת שמייצרת כותרות על ימין ועל שמאל וכמובן שלל סטוריז משותפים שגורמים לכולנו לקנא בחברות ותיקת השנים בין השניים.
מה יספרו השנה מסביב לשולחן? אנחנו לא יודעים מה הם יספרו, אבל בהחלט היינו שמחים לשמוע את הגרסה הלא מפולטרת שלהם על מה שהוביל לפרידה המדוברת. בינתיים אנחנו רק ניזונים מהשמועות הבלתי פוסקות.
מה יבקשו מהאפיקומן? זה יהיה מקסים אם בליל הסדר הם יחזירו עוקב אחד לשני באינסטגרם - יונת שלום גרסת 2024.
12 צפייה בגלריה
חתונה לי ברקוביץ לי ממן
חתונה לי ברקוביץ לי ממן
אז מי ירים ראשון את הכפפה?
(צילום: ענת מוסברג )

לי בירן ואליאנה תדהר- כוכבי הילדים שהפכו להורים

12 צפייה בגלריה
אליאנה תדהר
אליאנה תדהר
באים לחג עם המתנה הכי שווה. הידיים הקטנטנות של נבו בירן, בנם הבכור של אליאנה תדהר ולי בירן
(צילום: אינסטגרם)
פסח 2023: צמד הכוכבים שנישאו ב-2021 בוודאי זכה לקושיות מהדודה הנחמדה, שפשוט היה לה מאוד חשוב לדעת מתי הם כבר יביאו תינוק למשפחה. שבעה חודשים אחרי ליל הסדר אשתקד בישרו באליאנה תדהר ולי בירן בפוסט משותף באינסטגרם שהם מצפים לילד ראשון, כשכתבו "אתה הנס הגלוי שלנו, מחכים לך". מאותו רגע גם אנחנו חיכינו יחד איתם ללידה המצופה.
מה יספרו השנה מסביב לשולחן? לארוחת החג השנה מגיעים ההורים הטריים עם בנם בן החודש, נבו. אנחנו מקווים שיהיה להם כוח עד שיגישו את המנה הראשונה, אבל להורים טריים יש אישור להכול.
מה יבקשו מהאפיקומן? נראה לנו ששעות שינה זו מתנה מתבקשת במקרה שלהם.
12 צפייה בגלריה
לי בירן אליאנה תדהר היריון
לי בירן אליאנה תדהר היריון
מחכים לתמונה המשפחתית משולחן החג. אליאנה וליבי
(צילום: אינסטגרם)

יהודה לוי ודנה פרידר- הזוג הכי מדובר בתעשייה

12 צפייה בגלריה
יהודה לוי דנה פרידר
יהודה לוי דנה פרידר
בלי קושיות על ילדים. דנה פרידר ויהודה לוי
(צילום: אינסטגרם)
פסח 2023: יהודה לוי ודנה פרידר חוו לא מעט מערכות יחסים מתוקשרות בחייהם, אבל הם הצליחו להפתיע כשרגע לפני החג בשנה שעברה החלו השמועות שהשניים בראשיתו של קשר רומנטי. בהתחלה לקח זמן לקבל אישור רשמי מבני הזוג, שניסו לשמור על סיפור האהבה שלהם מתחת לרדאר והרחק מצלמי הפפראצי, אבל חודשיים וחצי אחרי ליל הסדר, הם כבר הוציאו תמונה זוגית מהחופשה שלהם באיטליה, תחת הכיתוב "מצאתי את האהבה שלי בפורטופינו".
מה יספרו השנה מסביב לשולחן? אנחנו מודים שהיינו מאוד שמחים להיות זבוב על הקיר בארוחת ליל הסדר בו נמצאים השניים, רק כדי לשמוע מה הם מתכננים לשנה הקרובה. בחלומנו הם מספרים על זה שהם כבר מוכנים לעבור לשלב הבא ולהפוך להורים.
מה יבקשו מהאיפוקמן? שכולם יפסיקו לשאול אותם מתי הם מביאים ילד ביחד!
12 צפייה בגלריה
יהודה לוי דנה פרידר
יהודה לוי דנה פרידר
לעוד חופשות רומנטיות אמן
(צילום: אינסטגרם)

אליקו ולירז מציגים- טלנובלה בע"מ

12 צפייה בגלריה
אליקו אירוסים
אליקו אירוסים
מגיעים לשולחן החג עם סיפורים מפה ועד להודעה חדשה. אליקו ולירז
(צילום: אינסטגרם)
פסח 2023: שדרן הרדיו אליקו כהן ובת הזוג לירז ארז הצעירה ממנו ב-28 עדיין לא יודעים שבעוד שנה כל המדינה תדע בדיוק מה קורה בכל שלב ושלב במערכת היחסים שלהם, והם בטח לא חזו את כמות האייטמים שיכתבו עליהם במדורי הבידור.
מה יספרו השנה מסביב לשולחן? אם חשבתם שלקרוא את ההגדה זה עניין ארוך, אז תארו לכם כמה זמן צריך בשביל שאליקו ולירז יספרו את כל מה שקרה להם מאז פסח שעבר: הצעת הנישואים שהגיעה בקיץ האחרון, ההריון, הלידה בשידור חי, הפרידה הסופר-מתוקשרת, והקאמבק החגיגי שהצליח לאחד שוב את המשפחה החדשה, בתקווה שלא יהיו דרמות בעת הקרובה.
מה יבקשו מהאיפקומן? שמישהו כבר ישים עליהם מצלמה וכולנו נזכה לראות את הריאליטי המשפחתי של השניים. בבקשה!
12 צפייה בגלריה
אליקו לירז ארז פפראצי
אליקו לירז ארז פפראצי
מחכים שתתנו לנו את הריאיון הזוגי הראשון אחרי כל הדרמות
(צילום: נשמות טובות)

יעל פוליאקוב- ככה הפכתי לכוכבת רשת

12 צפייה בגלריה
מחוברים פרק מלחמה
מחוברים פרק מלחמה
איזה כיף שבסוף נשברת ופתחת אינסטגרם. יעל פוליאקוב ובעלה אלעד מילוא
(צילום: רפי דלויה)
פסח 2023: פוליאקוב עדיין נטולת רשתות חברתיות. אולי היא הייתה מתחברת מפרופילים בדויים, אבל עדיין מסרבת לקחת חלק במשחק, שומרת על פאסון וגורמת לכולנו לפנטז על היום שבו היא תצטרף למשחק.
מה תספר השנה מסביב לשולחן? אנחנו לא יודעים מה פוליאקוב תספר ובאיזה מצב רוח היא תגיע, אבל אנחנו יודעים שאת זה אנחנו נוכל לראות בעונה הקרובה של "מחוברים", שבה פוליאקוב לוקחת חלק. לשמחתנו, ככה גם נזכה לקבל עוד מאמא שלה, שוש פוליאקוב, שמייצרת סינקים בקצב מסחרר. בינתיים, עד שתוגש המנה העיקרית, היא תוכל לספר על 93 אלף עוקבים שצברה באינסטגרם תוך פחות משנה, איך זה מרגיש שסרטוני רילז שלך חוצים את רף מיליון הצפיות ואיך הפודקאסט שלה עם חמותה, יהודית מילוא, התפשט כמו אש בשדה הטיקטוק.
מה תבקש מהאיפקומן? מיליון עוקבים ועוד הרבה צ'קים שמנים כדי לשמור על רמת החיים הגבוהה, בלי עין רעה.
12 צפייה בגלריה
מה לעשות שעכשיו את גם כוכבת רשת? פוליאקוב
מה לעשות שעכשיו את גם כוכבת רשת? פוליאקוב
מה לעשות שעכשיו את גם כוכבת רשת? פוליאקוב
(צילום מסך)

מיקי בוגנים- המהפך הגדול של השנה

12 צפייה בגלריה
חתונה משפחת רביבו
חתונה משפחת רביבו
בחר בעצמו. מיקי בוגנים
(צילום: ענת מוסברג )
פסח 2023: מיקי בוגנים עדיין שומר בבטן ולא חושף את התהליך שבו הוא נמצא, שיוביל אותו, כמה חודשים אחרי, לספר קבל עם ואינסטגרם על המהפך הגדול בחייו.
מה יספר השנה מסביב לשולחן? אחרי שסימן וי על השתתפות ב"מחוברים", השנה בוגנים כבר יגיע בלי המצלמה שליוותה אותו לאורך תקופה, אבל עם הרבה תמיכה ואהבת הקהל, שהלכה והתעצמה אחרי שבספטמבר האחרון שיתף פרט אישי על חייו. "ירדתי 40 קילו, התנקיתי מבפנים, מהרבה מאוד רעלים", בירך את העוקבים שלו לשנה העברית החדשה. בוגנים, שחגג השנה את יום הולדתו החמישים, חוגג גם את המהפך והגזרה החדשה, ואנחנו עפים על זה לא פחות ממנו.
מה יבקש מהאיפקומן? כמו שאנחנו מכירים את מיקי, בריאות איתנה זה לגמרי בעדיפות עליונה עבורו, ואנחנו מצטרפים לבקשה.
12 צפייה בגלריה
מיקי בוגנים
מיקי בוגנים
רק בריאות. בוגנים
(צילום מסך: אינסטגרם)