13 צפייה בגלריה
פסחו על הבגדים
פסחו על הבגדים
אז מה היה לנו השנה?
(צילום: אינסטגרם)
בכל שנה, רגע לפני שאנחנו מתיישבים לקרוא את ההגדה ולהיזכר שגם הפעם לא קרו שינויים מרחיקי לכת בחיינו, תמיד אפשר לסמוך על מפורסמות ומפורסמי ארצנו שיספקו לנו מספיק חומר לכתיבה כדי שנוכל לקיים את מצוות החג שלנו - "מה נשתנה: גרסת הסלב".
אז מי זכו להיכנס לרשימה המכובדת השנה? כוכבת הריאליטי שמגיעה לשולחן החג עם טבעת יהלום ענקית וארוס מאוהב - רגע לפני החתונה, כתב החדשות שהחליט לחשוף את מה שיש לו בלב וכבר לא צריך להסתתר, הדוגמנית והזמר שהפכו לפאוור קאפל של המדינה, יוצרת התוכן שעברה טלטלה בחייה - רק שנה אחרי שעמדה מתחת לחופה, הזמר שיצא לדרך חדשה בכל היבט אפשרי, והאמא הטרייה והמאושרת.
קבלו את הסיפורים הכי מעניינים שהתרחשו בביצה מפסח אשתקד ועד היום, וישאירו את כל הסועדים עם פה פעור. וכן, אתם לגמרי מוזמנים להעתיק, לשכפל ולספר לנו מה היו התגובות בשולחן החג שלכם.

סטטיק: מה לא השתנה אצלו השנה?

13 צפייה בגלריה
מסיבת הפתעה איתי לוי
מסיבת הפתעה איתי לוי
מקווים שיתנו לך את הכבוד לשיר סולו את "מה נשתנה" השנה. סטטיק
(צילום: אמיר מאירי)
פסח 2022: סטטיק עדיין נשוי גם בחיים האישיים וגם במקצועיים. שרית פולק היא החצי השני שלו בבית, ובן אל תבורי הוא החצי השני של הזמר המצליח בקריירה המקצועית.
מה יספר השנה מסביב לשולחן? אם לסטטיק לא יהיה יותר מדי כוח לדבר אחרי מופע הסולו הראשון שלו בקריירה העצמית שנערך בהיכל מנורה יומיים לפני ליל הסדר, הוא תמיד יוכל להושיב את כל המשפחה והחברים מול הטלוויזיה בשלב הקינוחים כדי להראות להם בשידור חוזר את סרט הדוקו שליווה אותה בשנה האחרונה בחייו.
לטובת מי שבמקרה לא בקיא היטב בפרטים, סטטיק תמיד יוכל לספר על שתי פרידות מאוד משמעותיות שקרו לו מאז החג שעבר. הראשונה שהכתה גלים והשאירה את המעריצים שבורי לב הייתה כשבאוגוסט האחרון נודע שסטטיק ובן אל כבר לא. "הגיע הזמן של כל אחד מאיתנו לצעוד בדרך משלו", כתב הזמר בפוסט על הפרידה המקצועית מהשותף המוזיקלי בשבע השנים האחרונות, כשברקע גם חייו האישיים לא בישרו טובות. כשבועיים לפני פירוק הצמד, התפרסמו ידיעות שאחרי שנת נישואים אחת בלבד - סטטיק ואשתו שרית פולק חווים משבר בזוגיות ושהוא עזב את ביתם המשותף בחיפה ועבר להתגורר אצל חבר במרכז הארץ.
ארבעה חודשים אחרי פרסום על המשבר, הייתה זו פולק שאישרה לעולם בפוסט שהיא ובעלה כבר לא. "אתחיל מהסוף ואחזור להתחלה. כן, נפרדנו. כן, התגרשנו". אז לשולחן החג סטטיק מגיע בסטטוס רווק טרי, עם אלבום בכורה מדובר ומצליח. בקיצור, היינו שמחים לשאול כמה קושיות בשולחן החג שבו הוא מתארח.
ומה יבקש מהאפיקומן? אנחנו תמיד רומנטיים, אז זוגיות איתנה ויציבה זה משהו שתמיד עושה טוב ליצירה.
13 צפייה בגלריה
שרית פולק ולירז רוסו (סטטיק) ביום חתונתם
שרית פולק ולירז רוסו (סטטיק) ביום חתונתם
אז איפה שרית עושה את החג? סטטיק ושרית לפני שהכל השתנה
(צילום: ענת מוסברג)

דנית גרינברג: לכל מי ששואל איפה בעלך בחג תגידי ש"זה מסובך"

13 צפייה בגלריה
דנית גרינברג חתונה
דנית גרינברג חתונה
זה בהחלט מורכב. דנית גרינברג ובעלה ברק חקמט ביום חתונתם
(צילום: אמיר מאירי)
פסח 2022: אל שולחן החג מגיעה כוכבת הרשת ויוצרת התוכן דנית גרינברג עם פלוס אחד חגיגי במיוחד - בעלה הטרי ברק חקמט, שבוע בלבד אחרי החתונה המתוקשרת והמרגשת שהצליחה להוציא אפילו מאיתנו דמעות של שמחה, וכולנו יודעים שזה כבר לא קורה בשגרה.
מה תספר השנה מסביב לשולחן? אנחנו עדיין לא יודעים איפה גרינברג מתכוונת לעשות את ליל הסדר השנה, אבל רוב הסיכויים שבעלה לא יהיה שם לצידה. אל שולחן החג מגיעה המשפיענית, שיודעת כבר דבר או שניים על פרידה באור הזרקורים, כשהיא בעיצומו של משבר בחיי הנישואים שלה עם חקמט. בינואר האחרון היינו הראשונים לספר לכם על המשבר ביחסים שחוו הנשואים הטריים כשרוב המידע נשמר עדיין בסוד ומאחורי הקלעים. חודש אחרי הדיווח על הפרידה, ואחרי ששמרה על זכות השתיקה התייצבה גרינברג מול המצלמות שלנו ופתחה את הלב: "כרגע אנחנו פרודים, אנחנו לא ביחד", אישרה לראשונה. "אנשים מחפשים את הכותרות, אבל החיים הם לא חד משמעיים, יש המון דברים שקורים, זה לא שחור ולבן. כרגע אנחנו בין לבין". אם זה מנחם אותך במשהו, אנחנו בין לבין כבר עשור.
ומה תבקש מהאפיקומן? סוף טוב לסיפור, כזה שאת בוחרת לעצמך.
13 צפייה בגלריה
שגרירי אל על דנית גרינברג
שגרירי אל על דנית גרינברג
תפני את כל השאלות של הדודות אלינו, אנחנו כבר נדע איך לענות להן. גרינברג
(צילום: שי פרנקו)

אביבית בר זוהר: מגיעה לשולחן החג עם טבעת האירוסים הכי גדולה

13 צפייה בגלריה
מה לובשים לחתונה שלכם? אביבית בר זוהר ובעלה לעתיד קווין צרפתי
מה לובשים לחתונה שלכם? אביבית בר זוהר ובעלה לעתיד קווין צרפתי
מה לובשים לחתונה שלכם? אביבית בר זוהר ובעלה לעתיד קווין צרפתי
(צילום: אמיר מאירי )
פסח 2022: כמו שאתם מכירים את אביבית בר זוהר, המילה "משעמם" לא נמצאת אצלה בלקסיקון, אבל את החג של שנה שעברה היא חגגה לצידו של בן הזוג קווין צרפתי, עדיין ללא טבעת אירוסים על היד.
מה תספר מסביב לשולחן: כמו שאנחנו מכירים את הכלה לעתיד היא בטח תרצה לשמור את כל הפרטים על החתונה לעצמה ותעדיף לא לבלוט בשולחן החג ולהתמקד בקריאת ההגדה... סתם נו, נראה לכם? אם יש ארוחת חג שהיינו שמחים להיות בה זבוב על הקיר היא זו של כוכבת הריאליטי ובעלה לעתיד. בין מנה ראשונה לשנייה בר זוהר תוכל לספר לכל יושבי השולחן על הצעת הנישואים הגרנדיוזית לה זכתה מבן זוגה בינואר האחרון שכללה את החתן לעתיד על סוס לבן, מאות פרחים ולא מעט דמעות.
ומה תבקש מהאפיקומן: אנחנו לא יודעים מה ביקשת שנה שעברה, אבל זה לגמרי עבד לך, אז פשוט תדבקי באותה שיטה.
13 צפייה בגלריה
כמה שמלות כלה יש לך בארנסל?
כמה שמלות כלה יש לך בארנסל?
כמה שמלות כלה יש לך בארנסל?
(צילום: אור גפן)

עומר אדם ויעל שלביה: הפסח הזה הם כבר לא צריכים להסתתר מאף אחד

13 צפייה בגלריה
עומר אדם יעל שלביה
עומר אדם יעל שלביה
אם תרצו, אין זו הגדה (הבנתם מה עשינו שם?). עומר אדם ויעל שלביה
(צילום: אינסטגרם)
פסח 2022: הדוגמנית המצליחה והזמר הנערץ מבלים את חג הפסח הרחק מצלמי הפפראצי. כמה רחוק? במרחק של אוקיינוס מאיתנו. השניים בילו את החג במיאמי, אחרי שבועות של שמועות על מערכת יחסים רומנטית שמתפתחת ביניהם. תוסיפו לזה גם את הצילומים והסרטונים המשותפים שהתקבלו בווטסאפ של כל כתב רכילות במדינה מתוך מסיבה בה חגגנו השניים אלפי קילומטרים מאיתנו, והסיכויים לזוג חדש במחוזותינו נראו קרובים מאי פעם.
מה יספרו מסביב לשולחן החג? אמנם המצלמה של "מחוברים" שליוותה את שלביה בשנה האחרונה והמאוד משמעותית בחייה כבר הופקדה שוב בידי ההפקה, אך אין ספק שזה בהחלט עזר לכולנו לענות על כמה קושיות שמאוד עניינו אותנו בכל מה שנוגע לסיפור הרומנטי של השניים. לטובת אלו שלא מדליקים את הטלוויזיה בערב החג, נשמח להזכיר את התמונה הראשונה שהשניים העלו בחודש מאי האחרון בו בישרו לעולם סוף סוף ובאופן רשמי קבל עם ואינסטגרם שהם ביחד. שלביה ואדם תמיד יוכלו גם לשתף את המסובים איך כל צלמי הפפראצי בישראל חיכו להם בשדה התעופה כדי להיפרד מהם יפה לשלום כשנודע שהם עוזבים את הארץ לטובת מגורים בדובאי.
מה יבקשו מהאפיקומן? אנחנו נחרוג ממנהגינו ונבקש הפעם שאת החתונה שאנחנו חוזים שתתקיים עד פסח הבא, תקיימו בישראל, את הלוקיישן לירח דבש כבר נשאיר לכם לבחירה.
13 צפייה בגלריה
יעל שלביה עומר אדם
יעל שלביה עומר אדם
האישור הרשמי. שלביה ואדם
(צילום: אינסטגרם)

יאיר שרקי: ליל סדר ראשון שבו הוא כבר לא צריך להיות בארון

13 צפייה בגלריה
יאיר שרקי
יאיר שרקי
מחכים שתחזיר לנו עוקב באינסטגרם. יאיר שרקי
(צילום מסך)
פסח 2022: כתב החדשות נמנה על הכוכבים העולים של חברת החדשות, אבל כזה שלא מרבה לדבר יותר מדי על חייו האישיים, וגורם לנו בעיקר להישאר על הערוץ בכל פעם כשהוא מגיע לאולפן.
מה יספר מסביב לשולחן: חתיכת סיפור מרגש ומיוחד יש לשרקי, שמצא את עצמו בפברואר האחרון מהצד השני של המתרס בתפקיד נושא הסיקור. הרבה אומץ נדרש מהעיתונאי בן ה-30 שבחר לחשוף בפוסט ברשתות החברתיות שלו את מה שהסתיר במשך שנים ארוכות. "אני אוהב בנים. אוהב בנים ואוהב את הקדוש ברוך הוא", שיתף שרקי. "את המילים האלה אני כותב ברעד. דוחה. למחר. לשבוע הבא. לאחרי החגים", הודה בלבטים ובהתחבטויות שליוו אותו בשנים האחרונות עד לרגע בו פרסם את הפוסט שהפך בן רגע לוויראלי.
שרקי אמנם ביקש שלא לדון ביציאה מהארון שלו בשום מקום נוסף, אבל זה היה חזק מכולנו כולל נבחרת מרשימה של פוליטיקאים ואנשי ציבור שחיזקו אותו. ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, הגיב: "אוהב אותך אח יקר וגאה בך מאוד". גם ראש הממשלה לשעבר יאיר לפיד צייץ: "שולח לך חיבוק, על האומץ, על הרגישות, על היושר הפנימי. ריגשת היום המון אנשים, הבאת טוב לעולם, לימדת אותנו שיעור באומץ". חברת הכנסת מרב מיכאלי כתבה: "זה טקסט כל כך יפה וכל כך נוגע. תודה לך שנתת אותו לכולנו. זאת לא הפעם הראשונה שאתה משמיע קול אמיץ. לך בכוחך זה והושעת רבות ורבים". בני גנץ כתב: "שרקי, ריגשת מאוד. קום תהיה כל מה שבא לך", ומיקי זוהר הוסיף: "אני בטוח שגם הקדוש ברוך הוא אוהב אותך".
מה יבקש מהאפיקמון? גם הפעם אנחנו נהיה קצת חצופים ונבקש דייט עם שרקי. לך תדע, אולי הקדוש ברוך ייעד לך כתב רכילות רגיש עם לב זהב ובלורית מרשימה.
13 צפייה בגלריה
מסיבת פורים חברת החדשות
מסיבת פורים חברת החדשות
במסיבת פורים הבאה אנחנו יחד איתך. שרקי
(צילום: ענת מוסברג)

מעיין אדם: חוגגת פסח ראשון כאמא טרייה

13 צפייה בגלריה
מעיין אדם יובל צלנר
מעיין אדם יובל צלנר
מגיעים לחג עם המתנה השווה ביותר. מעיין אדם ויובל צלנר
(צילום: אינסטגרם)
פסח 2022: את פסח אשתקד חגגה מגישת הטלווזיה ומשפיענית הרשת מעיין אדם בחיק משפחתה, כשהיא בזוגיות יציבה עם חבר הכנסת לשעבר יובל צלנר. חמישה חודשים בלבד אחרי שקראה את "מה נשתנה", עמדה אדם על הבמה בהיכל התרבות וסיפרה לכל מי שקנתה כרטיס להופעה שלה שהיא בהריון!
מה תספר מסביב לשולחן? אנחנו מקווים שאדם תגיע בכלל לשולחן החג, היות שרק ביום שני בבוקר היא הביאה לעולם את בתה הבכורה. במידה והיא כן תעזוב את המלונית, בטח לא יהיה לה יותר מדי זמן לשבת ולספר אנקדוטות על חוויית הלידה מסביב לשולחן, אבל אנחנו סומכים על אמא שלה שתחזיק את הבייבי כל הערב כדי שבתה תוכל לחלוק עם הסועדים את הרגע שבו פגשה לראשונה את בתה, איך בן הזוג יובל צלנר התנהג בחדר הלידה וכל פרט אחר שהיינו שמחים לדעת.
מה תבקש מהאפיקומן? כמה שיותר שעות שינה, את תצטרכי את זה כפרה.
13 צפייה בגלריה
מעין אדם ילדה
מעין אדם ילדה
"אני לא יכולה לעזור לסדר את השולחן היום, אני צריכה להניק". מעיין אדם מצאה את התירוץ המושלם
(צילום מסך מאינסטגרם)