שרית פולק (32) התפרסמה בתור בת הזוג של סטטיק, אבל כמו לא מעט בני זוג של סלבס – הפכה למפורסמת בזכות עצמה, בטח מאז החתונה – והגירושים המהירים. פולק התארחה השבוע בפודאקסט של בר זגה, וסיפרה לו איך ההרגשה לנהל מערכת יחסים לעיני כל המדינה ועל התוכניות שלה לעתיד – שבוודאי ישאירו אותה בקדמת הבמה ותשומת הלב הציבורית.
את עכשיו בתקופה רגועה יחסית מבחינה תקשורתית. מעדיפה את השקט או דווקא את ההתעניינות? "תראה, הייתי מעדיפה שאם מדברים עליי, אז שיתעסקו בעשייה המטורפת שלי או בהצלחה, ולאו דווקא בפן הרכילותי או איך אני מגיבה לדברים כאלו ואחרים. אז כרגע נוח לי עם השקט, כי בחיים האישיים שלי דווקא לא שקט, אני בטירוף של עבודה, עשייה וחברים. רק בפן הרכילותי יש שקט".
לפחות עד שתהיה זוגיות חדשה. "או עד לזוגיות. אני כן רואה את זה שקט מאוד לפחות בהתחלה, ברמה של ממש מתחת לרדאר. אתה רוצה להכיר מישהו ולהבין אם זה מתאים או לא, לא לצאת מיד בהצהרות. צריך בסיס מאוד חזק כדי להתמודד עם העולם הזה, ובא לי רגע של זוגיות שלי לבד, בודקת, בוחנת ואז".
להאזנה באפל:
להאזנה בספוטיפיי:

פולק וסטטיק התגרשו בנובמבר 2022, אחרי שנה של נישואים ויותר משש שנות זוגיות. למרות הנישואים הקצרים, הם נפרדו ברוח טובה ומקפידים לתמוך ולפרגן זה לזו ברשתות החברתיות ובאירועים מתוקשרים.
איך חיי הרווקות? גברים מתחילים איתך? "אני לא נמצאת באפליקציות היכרויות או דברים כאלה. באופן כללי אני לא יודעת מה זה עולם הרווקות, כי הייתי בזוגיות במשך שבע שנים".
לא יצאת מאז לדייטים? "לא. כי זה מאוד קשה, איפה נשב? יצלמו אותנו? זה משהו שאני ממש לא רוצה, בא לי להיות בשליטה על זה. וגם איפה אני אכיר? כי אני לא באפליקציות".
אז התנסית בעולם הרווקות בגיל מאוחר יחסית, רק בתחילת שנות ה-30 שלך. "הגעתי באיחור, אני קלולס לגמרי ברמה שישבתי עם חברה שלי ושאלתי אותה: 'איפה מכירים? איפה אני אמורה להכיר מישהו?'. אני קצת בחרדה כי אני לא יודעת איך זה. כן שולחים לי הודעות, בחורים מהממים, אבל עוד לא משהו שתפס אותי. יש לי תחושה שזה יקרה דרך חברים משותפים".
את מרגישה שאת ב"פיגור" אחרי החברות שלך שכבר נשואות עם ילדים? "חד משמעית כן. הייתי במסלול מסוים, בזוגיות ארוכה, התחתנתי והשלב הבא היה אמור להיות ילדים, משפחה. יחד עם זאת החיים מאוד דינמיים. לכל דבר יש סיבה ואני אתקדם בקצב שהחיים יובילו אותי. רציתי להיות אמא בגיל 24, זה היה החלום הכי גדול שלי, אבל מה אני אעשה, אשב ואגיד 'איזה באסה'?. עשיתי את זה תקופה וזה לא תרם לי בשום דבר, אז אמרתי 'אוקיי, קומי, משהו טוב יגיע'".
מצד שני, אולי עדיף שהפרידה קרתה לפני שהיו לכם ילדים ביחד. "מצד אחד אני מאוד רוצה להיות אמא, אז יש תחושת פספוס, החמצה של פרי אהבה גדולה. מצד שני, יש לי הזדמנות להתחיל, לא פרק ב' אלא בעצם פרק א', כי אין לי ילדים. אני יכולה להכיר מישהו, אדם שיהיה מדויק לי ולהביא איתו ילד ומשפחה שלמה. אני גם יכולה להביא ילד לבד, יש מבחר של אופציות, אני פשוט עוד לא יודעת מה תהיה האופציה הנכונה עבורי. אני זורמת עם החיים, אבל יש לי מחשבות על המון דברים בנושא הזה – אם להביא ילד לבד, אם להקפיא ביציות. בסופו של דבר אני נראית ומרגישה צעירה, אבל חגגתי 32 בשבוע שעבר".
4 צפייה בגלריה
שרית פולק
שרית פולק
היה ונגמר. שרית פולק וסטטיק
(צילום: עידן חסון)
פולק וסטטיק היו בזוגיות יציבה עוד לפני שהזמר התפרסם בזכות שיתוף הפעולה עם בן אל תבורי, שהפך אותם לכוכבים הגדולים במדינה. עם הזמן פולק עשתה גם היא צעדים לעבר קדמת הבמה והפכה לידוענית בעצמה – מה שהביא איתו דברים חיוביים כמו פרויקטים והזדמנויות חדשות – היא השתתפה למשל ב"האח הגדול" וב"הזמר במסיכה", ומצד שני גם את הדברים הפחות טובים, כמו תגובות לא נעימות מהציבור.
"היו טוקבקים שלקחתי ללב", היא מודה. "ולא רק בגלל עצמי אלא יותר במחשבה על ההורים שלי. ואני מתנצלת אלפי פעמים דווקא בפניהם... יש לי דמעות. אני הכי רוצה להיות ילדה טובה ולתת להם נחת, אבל אני מרגישה שבשנים האחרונות גרמתי להם למין מערבולת כזאת. הם עברו חיים לא פשוטים בכלל. ובגלל הבחירות שלי, בגלל שנכנסתי גם ל'האח הגדול', בגלל שאני באיזושהי חשיפה מסוימת, אז הם אלה שצריכים להתמודד עם זה. כותבים דברים על הילדה שלהם וזה קשוח, הם לא בחרו את זה. הם האנשים היחידים בעולם בערך שהייתי רוצה להתנצל בפניהם".
ואיך הם באמת מרגישים עם זה? "הם לא כועסים עלי בכלל, אמא שלי אוהבת לראות אותי. בכל פעם שהיא רואה אותי בטלוויזיה היא כותבת לי 'ראיתי אותך והיית יפהפייה ואיך דיברת'. זה עושה לה טוב. אבל יחד עם זה, מגיע גם הרבה רע".
היה להם קושי עם הגירושים? "ברור, זה לא פשוט. היינו ביחד לא מעט זמן והם מאוד אהבו אותו".
הם עדיין אוהבים אותו? "חד משמעית. אבל זה אחרת, זה קשר אחר כבר. כולנו התקדמנו הלאה, זה לא שהם יושבים עכשיו בבית ואומרים 'אוי, חבל'. הם לא. אמא שלי כבר רוצה לחתן אותי. היא תמתין טיפה".
4 צפייה בגלריה
שרית פולק
שרית פולק
"אמא שלי כבר רוצה לחתן אותי"
(צילום: טל חמדי)
כמה זה באמת קשה לעבור גירושים בכזה ווליום גבוה? "הרגשתי שהתגרשתי יחד עם כל המדינה. כולם רוצים תגובה או להיות חלק או לשמוע, לדאוג, לחבק או לעטוף. אבל מצאתי את עצמי בלי הטלפון, אין לי מושג אפילו מי פרסם, הייתי עם עצמי. אמרתי 'מה עכשיו? איפה אני ממקדת את עצמי, מה יעשה לנפש שלי טוב?'. כי עם כל הכבוד לעולם שבחוץ, תעצרו. תעזבו אותי. אני רוצה רגע להבין מה קורה איתי, למצוא את הסנטר שלי כי איבדתי אותו. להתאפס ולרפא את עצמי, למקד את האנרגיה שלי במה שיעשה לי הכי טוב. אז לא התראיינתי אלא הלכתי לטיפול פסיכולוגי. בסופו של דבר אני לא רוצה לסחוב את זה כאיזה משהו טראומתי".
יש איזה חשש להישאר תחת הטייטל "האקסית של"? "אני כבר רגילה. 'גרושה של' זה לא טייטל אבל מה אני יכולה לעשות? זה העולם. בסופו של דבר מי שרוצה לקרוא לי 'האקסית של', 'גרושה של', שיקרא. אני יודעת מי אני. הייתה לנו אחלה זוגיות והוא אחלה בן אדם, הכל טוב. שיקראו לי איך שהם רוצים".
ואת גם צריכה לזקוף לטובת הזוגיות הזו את זה שהיום כולם מכירים אותך. "חד משמעית. זה היה חלק מהחבילה, לטוב ולרע. כל שאר הדברים, מה שאני עושה מעכשיו זה ההמשכיות שלי, זה כבר אני".
בעוד שפולק מתרגלת לחיי הרווקות, בעלה לשעבר כבר המשיך הלאה – לזרועותיה של רונה לי שמעון.
אני מניח שמעת על הזוגיות שלהם לפני שהיא יצאה החוצה לתקשורת. "במעורפל כזה. זה היה בחיתולים, הוא בעצמו עוד לא ידע. ראיתי את זה פה ושם במדיה. קשה לפספס".
ואיך הייתה ההרגשה? זו בעצם זוגיות ראשונה שלו אחרי שנפרדתם. "העיקר שיהיה לו טוב. זה עושה קווץ' בלב אבל אתה יודע, אלה החיים. גם לי יהיה בן זוג. זו הרי לא תחרות, ואני דווקא רואה בזה משהו חיובי כי כולם כל הזמן דיברו על אפשרות של קאמבק, ובאיזשהו שלב הרגשתי שזה חוסם לי אותי ושאני רוצה להתקדם הלאה. אז עכשיו אנשים מבינים שאין קאמבק ולא יהיה. המשכנו הלאה והכל טוב".
הייתה לך איזו תקווה שיהיה קאמבק? רצית? "אמרתי שאולי יהיה קאמבק אבל לא התכוונתי שיהיה, אלא שאי אפשר לדעת".
4 צפייה בגלריה
יצאה לדרך חדשה
יצאה לדרך חדשה
יצאה לדרך חדשה
(צילום: אמיר מאירי)
יש סיכוי שתהיי עם מישהו מפורסם?
"אז זהו, זה קטע מעניין, אחרי כל הרכבת הרים הזו אמרתי שלעולם לא אצא שוב עם מישהו מפורסם, אין סיכוי. אבל מה, אני אשלול אותו רק בגלל שהוא מפורסם? בגלל המקצוע שלו? כמו שלא אשלול אדם אנונימי בגלל המקצוע שלו. אז הבנתי שאני מחפשת חיבור ולא משנה לי מה הוא יהיה".
מה הדבר הבא שאת עושה? "ממש השבוע אני מתחילה בית ספר למשחק. זה מרגש אותי ומלחיץ אותי".
טוב, שרית, ממש כיף שבאת. "גם לי היה כיף. תארח אותי יותר, אפשר? גם אמרו לי שיש לי קול רדיופוני".
"אני שרית פולק והשעה שלוש", משהו כזה? "בדיוק. ואז נרדמים יחד איתי".
לריאיון המלא, האזינו לתוכנית שבראש הכתבה. כל השערוריות, כל הרכילויות וכל מה שצריך לדעת על עולם הבידור בפודקאסט של בר זגה.
4 צפייה בגלריה
שרית פולק ובר זגה
שרית פולק ובר זגה
שרית פולק ובר זגה
(צילום: פרטי)