בשבועות האחרונים, אנחנו זוכים לראות את אושיית הרשת ספיר אביסרור ובעלה ליאור מתרוצצים בין מדינות בריאליטי המצליח "המירוץ למיליון". אביסרור פרצה לחיינו בשנת 2018 בעונה הרביעית של הריאליטי המצליח "איט גירלז", שבו כיכבה לצד כוכבת עתידית אחרת בשם עדן פינס, ומאז היא גם הקימה עסק אופנה מצליח והפכה למשפיענית בולטת. עם החשיפה הגדולה מגיעים גם הקמפיינים, ואביסרור קטפה אחד נחשק עבור מותג התכשיטים Pandora בישראל.
פגשנו את אביסרור בצילומי הקמפיין המיועד לט"ו באב, שאליו הצטלמה ביחד עם דנית גרינברג, ושוחחנו איתה על ה"מירוץ למיליון", התחרות לצד בעלה, וכמובן: איך יהודה לוי במציאות? צפו:
ספיר אביסרור ראיון המירוץ למיליון
(צילום: מיכאלה חזני)
"זו הייתה חוויה מאתגרת וקשה, אבל גם כיפית", אביסרור מספרת.
מזהירים מלהתחרות עם בן זוג, אבל את הלכת עם ליאור בעלך. "תלוי איזה בן זוג. לי יש את הבן זוג הנכון לעשות איתו את המירוץ. לא הייתי עושה את זה עם אף אחד אחר, לא משנה את מי תצוות לי. נהנינו מכול רגע. שנינו מאוד עסוקים ביום-יום, והיינו פשוט אחד עם השני. אין טלוויזיה, אין טלפונים, אין כלום, אתה פשוט נעול בחדר וזה היה זמן איכות מהמם בשבילנו. זה לא הזיק לזוגיות שלנו אבל גם לא עשה משהו. נשארנו אותו דבר בתכלס".
מה הקשיים העיקריים? "כשאנשים רואים את המירוץ מהצד, וגם אני בתור צופה, לא ידעתי שאתה לא בקשר עם אף אחד. אנשים חושבים שמגיעים, מסיימים מדינה ומתקשרים לאימא לשאול מה קורה. לא, כלום. מהרגע שטסנו עד הרגע שחזרנו היינו באפס תקשורת. השארנו שני ילדים בבית ואין לי מושג מה קורה איתם. אני חושבת שזה היה הקושי הכי משמעותי בשבילי, וגם בשביל ליאור. ליאור די חיזק אותי, אבל אני נשברתי כול ערב.
"אחרי שלושה ימים כבר הייתי יושבת בחדר ובוכה לליאור, 'אני לא זוכרת את הקול של סאן'. הכול גם מאוד אינטנסיבי. הניתוק הזה הוא מצד אחד טוב לתחרות, כי אתה לא חושב על שום דבר אחר, אבל ברגע שסיימת את התחרות והגעת לחדר, פתאום נופל האסימון שאני לא זוכרת איך הילדים שלי נשמעים. הייתה לי תמונה אחת שלהם ובזה נאחזתי. זה טירוף. אתה משתבש".
2 צפייה בגלריה
דנית גרינברג ספיר אביסרור פנדורה
דנית גרינברג ספיר אביסרור פנדורה
קוטפת קמפיין חדש. ספיר אביסרור
(צילום: רפי דלויה)
את מרגישה הבדל ברמת החשיפה שלך עכשיו כשהתוכנית משודרת? "זה שונה כי אני כן רגילה שעוצרות אותי בנות שעוקבות אחריי ואנחנו מדברות, אבל כשאתה עושה את המירוץ, אז לאנשים יש המון שאלות על מה היה ואיך נאבד לך כסף, ואיך יהודה לוי. זה לא רק לבקש תמונה. אני משתדלת להיות הכי סבלנית וזה ממש כיף. אני מקבלת מלא מחמאות על ליאור, והוא חוזר מהמכולת ואומר לי 'אני לא יכול ללכת לסופר, אני בירקות וניגשים אליי ומדברים איתי'. הוא לא רגיל לזה ומצחיק לראות אותו בסיטואציה כזאת".
ואיך באמת יהודה לוי? "אין, זה יהודה לוי, הוא מהמם. הוא כאילו סער פדידה מ'האלופה'. בתור ילדה זה הכוכב של 'האלופה', של הפסטיגלים, זה לא סתם. ואתה רץ לשטיח כל יום ורואה את יהודה לוי, זה פרס בפני עצמו".
2 צפייה בגלריה
דנית גרינברג ספיר אביסרור פנדורה
דנית גרינברג ספיר אביסרור פנדורה
דנית גרינברג ספיר אביסרור פנדורה
(צילום: רפי דלויה)