2 צפייה בגלריה
גל גדות
גל גדות
משתמשת בכל הכוח שלה. גל גדות
(צילום: GettyImages)
אחרי שהכוכבת הישראלית הגדולה ביותר בעולם חטפה ביקורת נוקבת מאופירה אסייג על התנהלותה ברשתות החברתיות, גל גדות פירסמה הערב (ה') ל-109 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם פוסט בעברית, שפונה אל האזרחים בישראל. "אני רוצה להשתמש בפלטפורמה שלי לשתף את החטופים ואת הנעדרים שלנו", כתבה גדות, "לתת פנים ושמות למספרים הבלתי נתפסים שנחשפים אליהם בעולם".
לראשנה מאז שפרצה לתודעה העולמית, גדות פונה אל מיליוני העוקבים שלה בעברית, אחרי שלל פוסטים וסרטונים באנגלית שזוכים למאות אלפי לייקים ושיתופים שפנו אל העוקבים מסביב לעולם.
מאז פרוץ המלחמה מיום שבת האחרון גדות פירסמה אך ורק פוסטים שקשורים למצב בישראל וכעת היא מבקשת לנצל את כוחה הבלתי מעורער כדי לעזור למשפחות השבויים ולעזור במערך ההסברה. "העולם חייב לראות תינוקות, ילדים, אימהות, אבות וקשישים שנלקחו בשבי או נעלמו מבתיהם ללא שום מידע". הכוכבת ההוליוודית אף הוסיפה וביקשה מהעוקבים לשלוח תמונות וסרטונים של הנעדרים והחטופים תוך כדי שהיא מבטיחה לשתף אותם עם כל העולם. את הפוסט היא מסיימת בהבטחה להדהד את הבקשה "חמאס החזירו לנו את הילדים".
2 צפייה בגלריה
פוסט גל גדות
פוסט גל גדות
הפוסט של גל גדות
(צילום: Gettyimages, אינסטגרם)
בסדרת סטוריז שהעלתה לפני מספר שעות, כתבה גדות: "אני בטראומה מהמעשים האכזריים בצורה יוצאת דופן של חמאס בימים האחרונים בישראל, אלפי אזרחים ישראלים תמימים נרצחו בברוטליות, עונו ונלקחו מבתיהם. אני הרוסה ושבורת לב מכמות הנעדרים ביום החמישי למלחמה הנוראית הזו, והלב שלי כואב כל פעם ששומעים על עוד אנשים שנחטפו, עוד ועוד משפחות שמחכות לשמוע מילה מפי אהוביהן, מתפללות לשובם". בסטורי הבא היא הוסיפה: "אני משתמשת בפלטפורמה שלי לשתף את הפנים שלהם, את השמות שלהם, לספר לעולם מה מתרחש".
גדות גם העלתה תמונות של כמה מהנעדרים, וביקשה מכל מי שיש לו פיסת מידע לפנות אליה ואף יצרה לשם כך פורטל מיוחד.