האזינו לתוכנית המלאה
השבוע התבשרנו בששון ובשמחה שאביבית בר זוהר קיבלה הצעת נישואים מבן זוגה קווין, וכולנו תקווה שבניגוד לחמש הפעמים הקודמות שבהן היא קיבלה טבעת ואמרה "לא", הפעם האירוסים יבשילו לכדי חתונה. נזכיר כי בר זוהר סיפרה לנו בעבר על חלום חייה: "החתונה האידיאלית בשבילי זה חמש שמלות, ואני רוצה שזה יוקרן באיילון ועזריאלי. שום דבר לא מוגזם כשבאמת רוצים לחגוג וליהנות. ומי שיש לו ויכול להרשות לעצמו - אין שום סיבה שלא".
ובכן, כדי להבין בדיוק מה העלויות שכרוכות בחתונה מפוארת מסוג זה, אירחו דנית גרינברג ובר זגה בתוכנית הרדיו שלהם את המפיק טל שרף שמתמחה באירועים גדולים ואף עמד מאחורי החתונה של גרינברג עם ברק חקמט. הוא אמנם לא חושב שבר זוהר תבחר בו להפיק את החתונה שלה ("היא נראית לי בחורה מדהימה ומקסימה ובכיף, אבל נראה לי שהיא הייתה פחות מתחברת אליי"), אבל הפיק אירועים בסדר גודל דומה, אם לא גדולים יותר.
"הפקתי לא מזמן את החתונה שהייתה עם ליאונרדו דיקפריו שהיה אורח של דני איי. זה היה מהמם בסוהו האוס וזה מקום שכאילו אי אפשר לסגור אותו, והייתה לנו אפשרות לסגור אותו בלבד. את דניאל ודניאל אריסון המדהימים והמהממים והרשימה עוד ארוכה - אירועים בקונגו, ביוון... יש רשימה ארוכה".
אתה שמעת מה אביבית רוצה לחתונה שלה? חמש שמלות והיא רוצה שהחתונה שלה תוקרן בבנייני עזריאלי ממש על כל המגדלים שם וגם באיילון. זה משהו שאפשר לארגן? "האמת שנראה לי שהיא עובדת על איזשהו סוג של שת"פ עם חברת שלטים שיש לה את כל השלטים אז זה הרקע להתחלה. אני מנסה לחשוב, יש על עזריאלי את השלטים של איילון, ויש את השלטים האלה של הלדים הגדולים ויש את זה על איילון, ואם מעכשיו היא אומרת את זה אז כנראה מתבשל משהו. אבל זו השערה... אני פחות מעורבב במה שקורה שם".
מה החתונה הכי גרנדיוזית והזויה שיצא לך להפיק? "האמת שאני פחות רוצה להיכנס לשמות כי הלקוחות שלי פחות אוהבים שאני מדבר".
מה הבקשות הכי מוגזמות שאתה מקבל? "תשמע... אין לזה סוף. מזה שעשינו חתונה שלמה שהייתה בסגנון קרקס עם סוסי ענק במתחם, ללבנות אירוע בתוך אגם בתוך המים. אירוע שהטסנו לקונגו.. אינסוף בקשות, האמת ששום דבר כבר לא נשמע לי הזוי".
2 צפייה בגלריה
אביבית בר זוהר מאורסת
אביבית בר זוהר מאורסת
אנחנו מחכים להזמנה לחתונה בקוצר רוח! אביבית בר זוהר וטבעת האירוסים
(אינסטגרם)
אנשים כאילו באים אליך עם חלומות ואתה צריך להגשים. זה התפקיד. "כן. האמת שזה כיף, להגשים כל פעם מחדש ולאתגר את עצמי. ככה לא משעמם לי".
כמה עולה לסגור סוס חתונה? "זה לא היה סוס אמיתי, זה היה סוס בגובה של 6 מטר שהוא מתנדנד".
חבל כי דווקא בהצעת נישואין של אביבית היה סוס אמיתי. אם היא הייתה פונה אליך להפיק את החתונה שלה, זה משהו שהיית רוצה לעשות? "כן. אני לא אומר 'לא' לאף אחד, אני מגשים לכולם את החלומות. אבל נראה לי שהיא פחות תתחבר אליי".
מה החתונה הכי יקרה שיצא לך להפיק? "בוא רק נגיד שזה חתונות שלא נגמרות במיליון, שניים, או שלושה. אין סוף לדברים האלה, השמיים הם הגבול - אבל כמובן שלא חייבים לעשות בתקציבים האלה".
על מה שמים שלושה מיליון דולר? מה זה כבר יכול לכלול? "עצם זה שטסים לחו"ל וסוגרים מלון לכמה ימים. ואפשר לעשות אירועים במדבר כשאת צריכה להקים תשתיות מאפס, ייצור מיוחד של דרים, הופעות..."
יש דברים שאתה אומר עליהם לא? "ברור, דבר ראשון מאוד חשוב לי ליהנות מהעבודה שלי. כמו שחשוב לי לתת שירות ושהלקוחות והאורחים שלי יהיו מרוצים ממני, חשוב לי גם שהכל יהיה באווירה מאוד נעימה וכיפית והחיבור צריך להיות הדדי. בסוף אני בוחר בעבודה כי אני רוצה לקום בבוקר ולעשות את מה שאני אוהב. אז אם אני רואה אנשים שהם פחות הסגנון ומה שמתאים ודברים אחרים, אז לפעמים מוותרים. עדיף לך לעשות את מה שאתה אוהב כי עבודה טפו טפו ברוך השם לא חסר, אבל באמת לעשות את זה עם אנשים שאתה אוהב וכיף לך.
"ולמה אני אומר לא? אם יש דברים שהם ברמת הבטיחות או אם דיברנו על בעל חיים, משהו שיכול לשלב בעלי חיים שזה יכול לפגוע".
לריאיון המלא, האזינו לתוכנית שבראש הכתבה. כל השערוריות, כל הרכילויות וכל מה שצריך לדעת על עולם הבידור בתוכנית הרדיו של דנית גרינברג ובר זגה, רביעי ב-13:00 ב-ynet radio
2 צפייה בגלריה
דנית גרינברג חתונה
דנית גרינברג חתונה
טל שרף עם דנית גרינברג וברק חקמט בחתונה שלהם
(צילום: אינסטגרם)