4 צפייה בגלריה
כעת הוא פיכח ושמח. קיט הרינגטון
כעת הוא פיכח ושמח. קיט הרינגטון
כעת הוא פיכח ושמח. קיט הרינגטון
(צילום: Gettyimages)
שנתיים חלפו מאז שקיט הרינגטון (34), כוכב הסדרה "משחקי הכס" התאשפז במכון גמילה לטיפול בבעיות האלכוהול ,המתחים והחרדות מהן סבל. מאז הוא ואשתו, השחקנית רוז לזלי (ששיחקה גם היא בסדרה), הפכו להורים והרינגטון הוריד הילוך בכל הקשור לקריירה. כעת, הוא משתף במה שעבר עליו והוביל לאותו אשפוז.
בריאיון לאתר The Sunday Times מספר הרינגטון שהבעיות החלו בזמן צילומי הסדרה המצליחה, שהביאו אותו לידי תשישות נפשית ופיזית. עם תום הצילומים, המצב לא רק שלא השתפר אלא החמיר, והוא סבל מדיכאון כבד: "דברים שקרו לי מאז ש'משחקי הכס' הסתיימה, ושקרו לי בזמן הצילומים, היו טראומתיים עבורי והם אכן כללו אלכוהול", סיפר הכוכב, שהודה שלא ידע להתמודד עם התהילה שגרמה לו לעיתים להתנהג בצורה לא נחמדה לסובבים אותו. ב-2018 למשל, הרינגטון התבקש לעזוב באר בניו יורק לאחר ששתה יותר מדי והחל להתפרע. הוא עזב את המקום אך חזר אליו לאחר כמה דקות וסולק בשנית – הפעם על ידי מאבטחים שגררו אותו החוצה בכח.
כאמור, הרינגטון התאשפז במוסד הגמילה ב-2019, ואחד ממקורביו ידע לספר אז: "הוא הבין שזה באמת נגמר, שהסדרה הגיעה לקיצה. הוא עבד קשה במשך כל כך הרבה שנים והרגיש שהוא נשאר בלי כלום. הוא מטפל במתח ובחרדה שמלווים אותו, וגם בהתמכרות לאלכוהול ממנה הוא סובל".
"אתה מתדרדר למקום שבו אתה מרגיש אדם רע, שאתה צריך להתבייש. אתה מרגיש שאין דרך מוצא, שזה פשוט מי שאתה. והגמילה היא תהליך שבו אתה מבין שכן – אני כן יכול להשתנות. אחד הדברים הנחמדים שלמדתי לאחרונה היה שהביטוי שאומר שנמר לא יכול להפוך את חברבורותיו הוא שגוי – למען האמת חברבורותיו של הנמר אכן משתנות. זה דבר נפלא ועזר לי מאוד, הידיעה שאני יכול לעשות שינוי גדול במי שאני ובדרך שבה חייתי את חיי".
הרינגטון גם מתוודה בריאיון על כך שהיה לו רצון לסיים את חייו: "התשובה היא כן, בוודאי. עברתי תקופות של דיכאון עמוק, שבהן רציתי כל מיני דברים". הוא מביע תקווה שאולי יוכל לעזור ולתת השראה לאחרים עם סיפורו: "אולי לדבר על כך יעזור למישהו אחר, ואם זה יעזור למישהו, זה טוב".
4 צפייה בגלריה
אתה חייב להוריד את השפם
אתה חייב להוריד את השפם
אתה חייב להוריד את השפם
(צילום: Gettyimages)
אחרי שיצא ממכון הגמילה, הרינגטון התמודד האתגר הבא: הצלת נישואיו, שהיו אז במשבר. הסגר דווקא תרם לזוגיות שלהם, מכיוון שאז קיבלו בני הזוג, שנישאו ב-2018, הזדמנות להתבודד זה עם זו. "היא לימדה אותי מהו טוב לב", הוא מספר. וכנראה שהם ניצלו את זמן האיכות ההוא במלואו, שכן לפני כחצי שנה נולד בנם הראשון.
כיום, הוא מספר, התקופה הקשה מאחוריו: "החיים נפלאים. יש לי ילד והזוגיות שלי נהדרת. אני אדם פיכח, שליו ומאוד מאוד מאושר". יחד עם זאת, הוא מודה שהאבהות היא עניין מתיש וממליץ לכל הורה מתחיל להבין שהחיים משתנים ושהם לא יחזרו להיות אותו הדבר.
4 צפייה בגלריה
"החיים נפלאים. יש לי ילד והזוגיות שלי נהדרת". הרינגטון ואשתו, רוז לזלי
"החיים נפלאים. יש לי ילד והזוגיות שלי נהדרת". הרינגטון ואשתו, רוז לזלי
"החיים נפלאים. יש לי ילד והזוגיות שלי נהדרת". הרינגטון ואשתו, רוז לזלי
(צילום: Backgrid)
הרינגטון היה אחד מכוכבי הטלוויזיה הגדולים של העשור הקודם, ולא פעם הוכתר בתור הכוכב הכי חתיך וסקסי על המסך, אבל אם חשבתם שזה החמיא לו – תחשבו שוב: "זה משפיל, עבור נשים וגם עבור גברים. זה מבזה עבור כל אחד להיכלל בקטגוריות על פי המראה החיצוני שלו, גם אם יש כאלו שאומרים שבזכות זה השגתי עבודות. אני לא מסכים עם זה, המשחק שלי... אני מקווה שזה משהו שאני מביא למסך, ולא רק הדרך שבה אני נראה".
מאז שסיים את הגמילה הרינגטון מיעט להופיע על המסך. לאחרונה הוא סיפר בריאיון לרדיו SiriusXM: "לקחתי הפסקה אחרי הסדרה, ואמרתי לעצמי שאני לא רוצה לעבוד במשך שנה אלא להתרכז בעצמי. אני שמח שעשיתי זאת". כעת מגיע הקאמבק – הרינגטון מופיע בעונה החדשה של הסדרה "אהבה מודרנית" מבית "אמזון" שתעלה לשידור בהמשך השבוע, ובנובמבר הקרוב הוא יחזור בפרויקט עתיר תקציב שלא מעט מעריצים מחכים לו - הסרט החדש מבית "מארוול" – "הנצחיים", בו יככב לצד אנג'לינה ג'ולי והשחקן ריצ'רד מאדן, ששיחק לצידו ב"משחקי הכס".
4 צפייה בגלריה
קיט הרינגטון
קיט הרינגטון
קיט הרינגטון
(צילום: Gettyimages)