2 צפייה בגלריה
עם דייט או ידיד? ג'ניפר אניסטון
עם דייט או ידיד? ג'ניפר אניסטון
עם דייט או ידיד? ג'ניפר אניסטון
(צילום: Backgrid)
פרק נוסף של הסדרה "חברים" כנראה שכבר לעולם לא נקבל – ניאלץ להסתפק בספיישל האיחוד של השחקנים עצמם ששודר לפני כחמישה חודשים, אבל בכל זאת מחמם את ליבנו לדעת שהם נשארו חברים טובים במשך כל השנים מאז ירידת הסדרה – בעיקר נשות החבורה שמקפידות לשמור על קשר קרוב.
הוכחה נוספת לכך קיבלנו בסוף השבוע האחרון, כשג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס וליסה קודרו נפגשו לארוחת ערב במסעדה בלוס אנג'לס, ואליהן הצטרפו צמד חברים נוסף וידוע: קייטי פרי וארוסה אורלנדו בלום. עוד היו איתם בשולחן: בן זוגה של קוקס ג'וני מקדייד וגבר נוסף שמדורי הרכילות חשדו בתחילה שמדובר בדייט אלמוני של אניסטון, אך זוהה מאוחר יותר כבן ווינסטון, הבמאי האחראי לפרק הספיישל המדובר. ולפני שיתחילו הספקולציות הרומנטיות, רק נספר שהוא נשוי פלוס שתיים.
לצערנו הרב, הצלם שארב להם בחוץ נתקל בלא מעט קשיים במהלך התיעוד – הכוכבים עטו רוב הזמן מסכות על פניהם (כמו שצריך כמובן – אבל צריך להודות, תמונות טובות לא יוצאות מזה), לא נשארו קרובים מספיק אחד לשני על מנת שיוכל לעשות תמונה משותפת ולרוב נבלעו בין העוברים והשבים במקום.
בלטו בהיעדרם: החברים של "חברים" כמובן. דיוויד שווימר, מאט לבלנק ומת'יו פרי לא יכלו להגיע או שמא, כלל לא הוזמנו, ועכשיו נותר רק לחכות ולקוות שיקבעו מפגש משלהם.
כאמור, כוכבי הסדרה התאחדו השנה בתוכנית מיוחדת וסיפקו סוף סוף את הרעב של המעריצים שהשתוקקו לראות את השישה ביחד על המרקע. הספיישל הציע תכנית של יותר משעה וחצי על טהרת הראיונות עם השחקנים והעלאת זיכרונות, ולא פרק בכיכובן של הדמויות עצמן – אבל גם זה לא פגם בהתרגשות לראות אותם שוב ביחד.
2 צפייה בגלריה
חברות לנצח. קורטני קוקס וליסה קודרו
חברות לנצח. קורטני קוקס וליסה קודרו
חברות לנצח. קורטני קוקס וליסה קודרו
(צילום: Backgrid)