24 צפייה בגלריה
הנסיכה בת 40. בריטני ספירס
הנסיכה בת 40. בריטני ספירס
הנסיכה בת 40. בריטני ספירס
(צילום: Gettyimages)
נסיכת הפופ בריטני ספירס חוגגת את יום הולדתה ה-40 ולמרות שנבצר מאיתנו להגיע עם עוגה, פרחים ובונבוניירה, אנחנו כאן כדי להוכיח לבריטני שרחוק מהעין לא אומר רחוק מהלב, להפך. ואם כבר לב, בעוד ספירס מחליפה קידומת, בשילוב עם הצעת הנישואים שהיא קיבלה ממש לאחרונה מבןהזוג סם אסגרי, זו הזדמנות מצוינת להיזכר בעברה הרומנטי. היינו אומרים לכם לשים ברקע את Cry Me a River, אבל יש לנו תחושה שאתם פחות תחבבו את ג'סטין טימברלייק אחרי שתקראו את זה.

החבר הראשון רגע לפני הפריצה הגדולה: רג ג'ונס

24 צפייה בגלריה
נאיבית שכמותך. בריטני ספירס
נאיבית שכמותך. בריטני ספירס
נאיבית שכמותך. בריטני ספירס
(צילום: GettyImages)
בריטני ספירס פרצה לחיינו כסערה ביום בהיר בשנת 1998. היא הייתה אז בת 17 בלבד והסינגל הראשון שלה - Baby One More Time יצא לאוויר העולם. הפריצה שלה הייתה מהירה ומהרגע שבו הסינגל יצא עד שהיא הפכה להיות הדבר הכי חם בתעשיית הבידור לא חלף יותר מדי זמן, אבל רגע לפני שכל זה קרה, בריטני עוד תחזקה מערכת יחסים עם החבר הראשון שלה רג ג'ונס. השניים החלו לצאת בשנת 1995, כשבריטני הייתה בת 14, והם היו יחד עד סוף 1997. אגב, זוכרים את כל נושא הבתולים של הזמרת? לא שאנחנו חלילה נכנסים לה לגוף, אבל נציין שעורך הדין שלה, אריק ארווין, אישר כי "תדמית הבתולה שהודבקה לבריטני היה נטו יחסי ציבור".

הפאוור קאפל של הוליווד: הזוגיות עם ג'סטין טימברלייק

24 צפייה בגלריה
האחד ששבר לה את הלב. בריטני וג'סטין
האחד ששבר לה את הלב. בריטני וג'סטין
האחד ששבר לה את הלב. בריטני וג'סטין
(צילום: Gettyimage)
בריטני וג'סטין נפגשו לראשונה בשנת 1992, במועדון החברים של מיקי מאוס, אך היחסים האפלטוניים קיבלו תפנית רק בשנת 1998, לאחר פריצתה של הזמרת. "התאהבתי בה ברגע שראיתי אותה, הייתי מאוהב בה מהרגע הראשון", סיפר טימברלייק בריאיון למגזין GQ בשנת 2006. מהרגע שהזוגיות של השניים יצאה לאוויר העולם, בריטני וג'סטין הקפידו לפקוד יחד את השטיחים האדומים ואף הופיעו בשנת 2001 במחצית של משחק הסופרבול יחד עם אירוסמית', נלי ולהקת Nsync.
לצערם הרב של המעריצים, הפרידה לא איחרה לבוא. בשנת 2002 השניים נפרדו והשמועה הייתה שבריטני בגדה בג'סטין. "אנחנו לא מושלמים ואני לא שופט אף אחד. זו הייתה אהבה צעירה ומערכת יחסים אינטנסיבית – זה בטוח", אמר טימברלייק חודשים ספורים לאחר הפרידה כשנשאל על השמועות בריאיון לברברה וולטרס. נציין כי תשובתו המכובסת לא התכתבה עם השיר שהוא בחר לשיר מיד אחרי - Don’t Go (Horrible Woman), וזה לא היה השיר היחיד שהוא הקדיש לבריטני.
באותה שנה, זמן קצר לאחר הפרידה, טימברלייק הוציא לאוויר העולם את השיר Cry Me a River, שאף הציג תואמת בריטני בקליפ. "התעצבנתי וכתבתי את השיר תוך שעתיים. לא תכננתי לכתוב אותו", חשף הזמר בספרו Hindsight, והוסיף: "הרגשות שחוויתי היו כל כך חזקים שהייתי צריך לכתוב אותם. תרגמתי את הרגשות שלי לדרך שבה אנשים יוכלו להקשיב להם. כולם שמעו אותי וכולם הבינו אותי כי כולנו היינו שם".
כמובן שגם בריטני בחרה לבטא את רגשותיה בשיר, אך בניגוד לג'סטין, נסיכת הפופ הלכה על משהו קצת יותר מפויס וכתבה עליו את השיר Everytime, כך לפחות מספרות השמועות. "בכל פעם שאני מנסה לעוף אני נופלת, בלי הכנפיים שלי אני מרגישה כל כך קטנה, אני מניחה שאני צריכה אותך בייבי". אמרנו – מפויסת.
24 צפייה בגלריה
"התאהבתי בה ברגע שראיתי אותה"
"התאהבתי בה ברגע שראיתי אותה"
"התאהבתי בה ברגע שראיתי אותה"
(צילום: Gettyimage)
בשנת 2003 התראיינה ספירס לדיאן סוייר וסיפרה על הפרידה מג'סטין. ספירס אומנם מעולם לא אישרה כי בגדה בו אך הודתה כי בהחלט שברה לו את הלב. "עשיתי משהו שגרם לו לכל כך הרבה כאב, כל כך הרבה סבל. אני תמיד אוהב אותו, הוא אדם כל כך מדהים", אמרה ספירס. כשנשאלה על ידי סוייר האם היא אכן בגדה בו, ענתה: "אני לא אומרת שהוא טועה – אבל אני גם לא אומרת שהוא צודק".
טימברלייק מצידו סיפר בריאיון ל-GQ בשנת 2006 את הצד שלו – בערך. "כשנפרדנו, ממש בהתחלה, הרגשתי שהיו לה כמה הזדמנויות לחזור ולהיות לצידי, להיות שם בשבילי, והיא לא עשתה את זה. וזה בסדר. אבל באותה התקופה נלחמתי בה בחזרה".
בשנת 2011 חשף טימברלייק בריאיון ל-Vanity Fair כי השניים לא דיברו ביניהם קרוב לעשור. "היינו שני ילדים שעשו את אותו הדבר. אבל אז התבגרנו וזה לא הגיוני להמשיך לעשות את מה שעשית כילד. אני לא חושב שהיינו נורמליים, לא היה שום דבר נורמלי בקיום שלנו".
24 צפייה בגלריה
חשבה שהוא הנסיך. הסתבר שהוא צפרדע
חשבה שהוא הנסיך. הסתבר שהוא צפרדע
חשבה שהוא הנסיך. הסתבר שהוא צפרדע
(צילום: Gettyimage)
זוכרים שבתחילת האייטם הבטחנו לכם שאתם הולכים לפתח שנאה קלה כלפי טימברלייק? אז הנה: בשנת 2013, בזמן הופעה חיה, ג'סטין החליט לבצע את השיר Cry Me a River ורגע לפני פנה לקהל ואמר: "לפעמים אתה חושב שמצאת את האחת אבל אז יום אחד אתה קם ומגלה שהיא סתם כלבה". עדת המעריצים של ספירס לא נשארה חייבת וזמן קצר לאחר מכן טימברלייק צייץ בטוויטר וטען כי הוא לא התכוון לבריטני. "בסדר, אני שומע אתכם, לא מזלזל באף אחד". טימברלייק הוסיף את ההאשטאג # ItsBritneyBitch וטען כי יש לו כבוד כלפי האמירה.
בשנת 2020 היה רגע מפויס בין ג'סטין לבריטני לאחר שהאחרונה פרסמה ווידיאו שלה רוקדת לצלילי השיר FILTHY של הזמר. "אני יודעת שהייתה לנו את אחת הפרידות הגדולות בעולם לפני 20 שנה... אבל היי, האיש גאון", כתבה ספירס, וטימברלייק מצידו השיב ברצף אימוג'יז משועשעים.
בחודש פברואר האחרון, טימברלייק פרסם פוסט ארוך בו סיפר על הביקורת שחטף מצד צופי הסרט הדוקומנטרי Framing Britney Spears ששודר על בריטני והבטיח כי לקח את הדברים לתשומת ליבו. "אני מתנצל מעומק הלב על הזמנים שבהם מעשיי תרמו לבעיה, כשאמרתי דברים שלא היו לעניין או שלא פעלתי עבור מה שנכון. אני מבין שלא נהגתי כראוי ושהרווחתי ממערכת שמקדשת שוביניזם וגזענות. אני רוצה להתנצל בעיקר בפני בריטני ספירס וג'נט ג'קסון, כיוון שהן יקרות לי ואני מכבד אותן מאוד ויודע שכשלתי". ההתנצלות של טימברלייק הגיעה כאמור כמה ימים לאחר שהדוקומנטרי - שכלל ראיונות מהעבר בהם טימברלייק סיפר ששכב עם ספירס, לעג לה והאשים אותה בפרידה - עלה לאוויר.
24 צפייה בגלריה
הבתולה הנצחית. עד שהוכח אחרת
הבתולה הנצחית. עד שהוכח אחרת
הבתולה הנצחית. עד שהוכח אחרת
(צילום: GettyImages)
ועוד דבר אחד לגבי טימברלייק - כפי שציינו בתחילת האייטם, הפעם הראשונה שבריטני קיימה יחסי מין הייתה עם הבויפרנד מהתיכון, אבל עובדה זו לא מנעה ממנה לתחזק תדמית של בחורה ששומרת את עצמה לחתונה.
בתחילת דרכה, היא ומנהליה ניסו ליצור לה תדמית של בחורה תמימה, אבל רצונות לחוד ומעשים לחוד: בשנת 2003 ספירס סיפרה בריאיון לרוברט האסקל כי היא שכבה עם אדם אחד כל חייה. "זה קרה כשנתיים לתוך מערכת היחסים שלי ושל ג'סטין וחשבתי שהוא האחד. טעיתי. לא חשבתי שהוא ילך להתראיין אצל ברברה וולטרס וימכור אותי. הדבר הכי כואב שחוויתי בחיי היה הפרידה הזו. היינו ביחד כל כך הרבה זמן והיה לי את החלום הזה, חשבתי שאנחנו נהיה ביחד כל חיינו".
ואם אתם עדיין לא שונאים אותו, נספר לכם שבשנת 2002, זמן קצר לאחר הפרידה, טימברלייק התראיין לתוכנית הרדיו Star and Buc Wild, שם הוא נשאל על ידי המראיינים אם הוא "זיין" את בריטני ספירס, ובלי לחשוב פעמיים, הוא מיד ענה - "אוקיי, כן, עשיתי את זה". לא קול בכלל ג'סטין.

ריבאונד: שורת רומנים קצרים והרסניים

24 צפייה בגלריה
רומן על הבמה. קולומבוס שורט ובריטני ספירס
רומן על הבמה. קולומבוס שורט ובריטני ספירס
רומן על הבמה. קולומבוס שורט ובריטני ספירס
(צילום: Gettyimage)
אם לכם היה קשה להתאושש מג'סטין טימברלייק, תחשבו כמה קשה היה לבריטני להשתקם אחרי הצלקות שהוא הותיר בה. לזכותה ייאמר שהיא בהחלט ניסתה - אך לא במקומות טובים. מיד לאחר הפרידה שמה נקשר עם זה של הכוריאוגרף ווייד רובסון. על פי השמועות השניים יצאו יחד כשנה. לאחר הפרידה ממנו ספירס המשיכה הלאה לזרועותיו של פרד דרסט, סולן להקת לימפ ביזקיט. ספירס אומנם ניסתה להכחיש את הרומן אך האחרון טען בתוקף כי זה אכן קרה: "זה פשוט הפך לקרנבל של טירוף. אני תמיד נשאר נאמן לליבי ולכוונות שלי ואני בשום פנים ואופן לא שקרן".
גם שנת 2003 הייתה עמוסה מאוד לספירס, שהמשיכה בקו מערכות היחסים הקצרות וההרסניות, ועברה להתנחם בזרועותיו של השחקן קולין פארל. השניים צולמו יחד מצחקקים על השטיח האדום בפרמיירה לסרטו של פארל The Recruit וכמה ימים לאחר מכן נצפו כשהם מבלים במרפסת בחדר המלון של פארל, שמצידו הכחיש כי מדובר במשהו רציני: "אני בסך הכל רווק בן 26 שנהנה". תודה באמת.
בריטני כנראה זיהתה מהר מאוד שפוטנציאל זוגי אין שם והמשיכה הלאה לקולומבוס שורט, אחד מהרקדנים שלה. השניים תועדו כשהם מתנשקים בלהט. נציין כי שורט היה נשוי באותה התקופה לגברת בשם ברנדי - שגילתה על הבגידה דרך הצהובונים ונפרדה ממנו.
24 צפייה בגלריה
משתעשעת עם קולין פארל
משתעשעת עם קולין פארל
משתעשעת עם קולין פארל
(צילום: Gettyimage)

55 שעות של אהבה: ג'ייסון אלכסנדר

24 צפייה בגלריה
הייתה שם אהבה? בריטני ספירס וג'ייסון אלכסנדר
הייתה שם אהבה? בריטני ספירס וג'ייסון אלכסנדר
הייתה שם אהבה? בריטני ספירס וג'ייסון אלכסנדר
(צילום מסך)
ואם חשבתם ששנת 2003 הייתה עמוסה (רגשית) עבור בריטני, אנחנו פה כדי להזכיר ששנת 2004 הביאה איתה נישואים! אמנם כאלה שהחזיקו מעמד 55 שעות בדיוק, אבל עדיין - הייתה כנסייה, טבעת וחילופי נדרים.
בינואר 2004 ספירס בילתה בפאב מקומי בלאס וגאס יחד עם חבר ילדות בשם ג'ייסון אלכסנדר, ואחרי מי יודע כמה אלכוהול, הם החליטו לסיים את הלילה בכנסייה - A Little White Chapel, בה מיסדו את הקשר. המנהלים שלה מן הסתם לא אהבו את זה, ו-55 שעות לאחר מכן השניים שינו את הסטטוס בחזרה ל"רווקים".
בחודש יולי האחרון אלכסנדר התראיין ל"דיילי מייל" ואמר כי מה שקרה מיד לאחר החתונה שלו ושל בריטני היה סימן אזהרה שכולם התעלמו ממנו. "נכנסו לחדר גברים בשחור יחד עם אמה של בריטני ובני משפחה נוספים והם הכריחו אותנו לחתום על הניירת לביטול הנישואים. לא רצינו לבטל את הנישואים שלנו אבל הם שיקרו לנו והכריחו אותנו. זה תמיד היה ככה - שליטה על חייה ועל כספה של בריטני. החיים שלה היו סיוט מתמשך, הרבה מעבר למה שאפשר לדמיין".
אלכסנדר המשיך: "הוכרחתי על ידי אמה, אביה ועורכי הדין לחתום על ביטול הנישואים. אמרו לי שהנישואים שלנו עלולים לפגוע בקריירה של בריטני ואני אהבתי אותה מאוד והייתי ילד נאיבי שחונך לסמוך על ההורים שלו - בדיוק כמוה. אמרו לנו שאם בעוד חצי שנה נרגיש את אותו הדבר אחד כלפי השנייה נוכל לערוך חתונה גדולה. הם היו לצידי במשך חודש שלם, עד שהביטול נכנס לתוקף, ואז הם החליפו את מספר הטלפון של בריטני ולא יכולתי ליצור איתה קשר".

נישואים, ילדים, גירושים ודמי מזונות: קווין פדרליין

24 צפייה בגלריה
התחיל אופטימי. קווין פדרליין ובריטני
התחיל אופטימי. קווין פדרליין ובריטני
התחיל אופטימי. קווין פדרליין ובריטני
(צילום: Gettyimage)
למזלה של ספירס, הגירושים מאלכסנדר לא שברו את נפשה וזמן קצר לאחר מכן היא פגשה את קווין פדרליין, שהפך להיות בעלה ואב ילדיה. "נפגשנו במועדון בהוליווד. העיניים שלנו קלטו אחד את השנייה - וזהו. זה פשוט קרה", סיפר פדרליין בריאיון למגזין People בשנת 2008. בריטני והרקדן נישאו כמה חודשים לאחר מכן, בספטמבר 2004. "הייתי מאוהב בה בטירוף. הכל נראה פשוט נכון. לא חשבתי שזה מהיר מדי או איטי מדי".
ממש כמו הנישואים עם ג'ייסון, גם החתונה עם פדרליין קרתה בהפתעה מוחלטת, חודש לפני המועד המתוכנן. "חשבתי שזה יהיה יותר מדי אם נתחתן כמו שתכננו. זה הפך לסיפור גדול מדי וחשבתי לעצמי 'למה אנחנו מחכים?'. ידענו שזה הדבר האמיתי אז למה לא לעשות את זה ממש עכשיו? לכן התעקשתי ורציתי שנתגנב ונעשה את זה בדרך שלנו", סיפר פדרליין למגזין. בדיוק שנה לאחר שנישאו, בספטמבר 2005, בריטני וקווין הביאו לעולם את בנם הבכור שון (16) ושנה לאחר מכן הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את ג'יידן (15).
בנובמבר 2006, שמונה שבועות בלבד לאחר לידתו של ג'יידן, ספירס הגישה בקשה לגירושים בטענה של חילוקי דעות בלתי ניתנים לגישור. "אנחנו שני הפכים", אמר פדרליין בריאיון ל-People, והוסיף: "אם היא מתעצבנת וצועקת עליי זה רק מדליק אותי יותר". במרץ 2007 השניים הגיעו להסכם גירושים ראשוני הכלל משמורת משותפת על ילדיהם, אך שלושה חודשים לאחר מכן, ברגע החתימה, פדרליין התנגד לחתום על ההסכם בעקבות התנהגותה של ספירס.
24 צפייה בגלריה
עם הבנים שון וג'יידן
עם הבנים שון וג'יידן
עם הבנים שון וג'יידן
(צילום: אינסטגרם)
כמה מילים על שנת 2007, השנה הקשה ביותר עבור ספירס: בפברואר של אותה שנה היא אושפזה במכון גמילה למשך פחות מ-24 שעות. לילה לאחר מכן נכנסה הזמרת למספרה בלוס אנג'לס וגילחה את שיערה. ימים ספורים לאחר מכן אושפזה שוב במוסד לבריאות הנפש ובאוקטובר של אותה השנה איבדה את המשמורת על ילדיה.
בינואר 2008, חודשים ספורים לאחר שאיבדה את המשמורת, בריטני נעלה את עצמה יחד עם ג'יידן וסירבה להעביר אותו לבעלה לשבר. בריטני כתבה מכתב קורע לב, בגוף שלישי :"רימו את בריטני בכל הזמן הזה שהיא הייתה מאושפזת ותחת השגחה פסיכיאטרית. הצוות הרפואי השתלט לה על החיים, שיקר לה ואף איים עליה שבמידה והיא לא תשתף פעולה ייקחו לה את הילדים".
במכתב התייחסה ספירס לבעלה לשעבר, פדרליין, וכתבה: "קווין מנסה לשחק אותה קורבן חף מפשע אבל למעשה הוא זה שעזב בבית אימא ושני תינוקות. בריטני היא אישה אחרת לגמרי עכשיו, רוב הריבים שלהם שייכים לעבר".
ספירס תיארה במכתב את הרגע שבו השוטרים לקחו את שני ילדיה ואמרה שהיא "יצאה מדעתה והגיבה כמו שכל אימא שלקחו לה את הילדים הייתה מגיבה". היא סיפרה כי חברה שלה, שהייתה באותה עת בביתה, שיקרה לה ואמרה לה שהשוטרים הלכו, מה שגרם לזמרת לצאת מהחדר, אז להפתעתה גילתה שהשוטרים עדיין שם. ימים ספורים לאחר התקרית ספירס אושפזה שוב.
24 צפייה בגלריה
איטס אול אבאוט דה מוני. ספירס ופדרליין
איטס אול אבאוט דה מוני. ספירס ופדרליין
איטס אול אבאוט דה מוני. ספירס ופדרליין
(צילום: Gettyimage)
בשנת 2015 סיפר פדרליין כי הסוד ליחסים הידידותיים בינו לבין בריטני הוא הזמן: "זה היה מסע ארוך אבל אני חושב שבמקום שאנחנו נמצאים כעת אנחנו מרוצים והכל עובד". בריאיון ל-People הוא גם אמר: "בריטני היא אמא מדהימה, זה הדבר היחיד שאני לא צריך לדאוג לגביו. זה טוב שהילדים רואים שלאמא ואבא איכפת אחד מהשנייה". ספירס, שהתראיינה באותה השנה לאותו מגזין, הוסיפה: "הילדים שלי נמצאים במקום הראשון בחיי. זה מה שחשוב".
אלא שהאידיליה לא נמשכה יותר מדי זמן ובשנת 2018 פדרליין החליט לדרוש דמי מזונות גבוהים יותר בטענה כי הילדים גדלו והצרכים שלהם התייקרו. "קווין רוצה להכניס שינויים בהסכם המזונות הקיים", טען עורך דינו והוסיף: "הילדים כבר גדולים והנסיבות הכלכליות השתנו באופן משמעותי וזה כבר לא משהו שמתאים להסכם שנחתם במקור". זה הזמן לציין שפדרליין קיבל לאורך השנים 20 אלף דולרים בחודש. לאחר דיונים ממושכים בבתי המשפט ספירס הסכימה לשלם לפדרליין כמה אלפים נוספים מדי חודש.

40 אלף דולר בוויקנד: הרומן עם הישראלי

24 צפייה בגלריה
עוד רומן קצר לאוסף. ספירס וג'יי.אר רותם
עוד רומן קצר לאוסף. ספירס וג'יי.אר רותם
עוד רומן קצר לאוסף. ספירס וג'יי.אר רותם
(צילום: splashnews)
זמן קצר לאחר שהגירושים של בריטני וקווין נכנסו לתוקף הזמרת החלה רומן קצר וסוער עם המפיק המוזיקלי ג'יי.אר רותם. הרומן המהיר העלה חשדות כי בריטני החלה את הקשר עם המפיק המוזיקלי עוד כשהייתה אישה נשואה.
כמובן שגם הקשר עם רותם לא צלח וספירס המשיכה הלאה לאייזק כהן, דוגמן ישראלי שזכה לכינוי "הכפיל של קווין פדרליין" בזכות המראה הדומה וסגנון הלבוש הזהה. השניים נצפו יחד במהלך שייט בקליפורניה ולמרות שבילו תקופה ארוכה יחד - נפרדו בעקבות לוחות הזמנים העמוסים של כל אחד מהם והחליטו להישאר חברים. האגדה מספרת שבאחד הלילות שלהם יחד היא בזבזה עליו 40 אלף דולר בסוף שבוע ראוותני בלאס וגאס.
24 צפייה בגלריה
תוצרת הארץ. אייזיק כהן
תוצרת הארץ. אייזיק כהן
תוצרת הארץ. אייזיק כהן
(צילום: אלעד דיין)

שונאת אותם, יוצאת איתם: הרומן עם צלם הפפראצי

24 צפייה בגלריה
הבחור הרע. עדנאן גאליב ובריטני
הבחור הרע. עדנאן גאליב ובריטני
הבחור הרע. עדנאן גאליב ובריטני
(צילום: splashnews)
באמצע שנות ה-2000, כשהיה ברור שספירס לבדה במערכה, ללא תמיכה מבני משפחתה שאיתם ניתקה את הקשר וללא אנשי מקצוע ראויים שיגנו עליה וידריכו אותה איך לנהוג עם התקשורת הצמאה לטרף, צלמי הפפראצי עטו עליה ללא הרף .לא פעם ספירס הייתה כלואה ברכבה, מנסה לנהוג ללא הצלחה כשעדר צלמים ענק מקיף אותה מכל עבר ולא נותן לה לעבור. שום דבר לא היה מחוץ לגבול - כולל הצצות מתחת לחצאיות שלה - ולמרות זאת, לקראת סוף 2007 החלה לנהל מערכת יחסים עם צלם הפפראצי עדנאן גאליב.
גאליב היה אחד מצלמי הפפראצי שרדף אחרי כל צעד של ספירס - עד שסיים בצד השני של העדשה. השניים החלו את דרכם הרומנטית בדצמבר של אותה שנה, זמן קצר לאחר הפרידה מפדרליין. הוא נתקל בספירס לילה אחד בתחנת הדלק כשהיא נקלעה לבעיה והחליט לסייע לה - מה שהפך במהרה לרומן שנמשך קרוב לשנה.
בני משפחתה של ספירס לא קיבלו את הזוגיות של השניים, ולראשונה אפשר לומר שבצדק. "אני לא מכירה אותו", אמרה אלי סימס, בת דודתה והעוזרת לשעבר של הזמרת בריאיון ל-Us Weekly, והוסיפה: "אני יודעת מי הוא רק בגלל שהוא בעקבותיה של בריטני בשנה האחרונה במיוחד. אי אפשר לומר עליו שהוא אדם טוב - יש לו רק כוונות רעות. הלוואי והוא פשוט יסתלק". השניים הפכו לחביבי מדור הפפראצי ותועדו מספר רב של פעמים כשבריטני משתרכת מאחוריו ונראית בפירוש לא במיטבה.
כאמור, בריטני וגאליב נפרדו בשנת 2008 לאחר שספירס "זרקה" את צלם הפפראצי, שזייף רכישה של בדיקת היריון לצורך פרסום. בריטני קיבלה הוכחות לכך שהוא מעדכן את צלמי הפפראצי בכל המקומות בהם הם צפויים להיות ואף נאמר לה כי התמונות יכולות להגיע למחירים של עד חצי מיליון דולר. "בריטני מאוכזבת מאוד וכועסת על עדנאן ששיתף פעולה עם הסוכנת שלו ויחד הם מכרו תמונות שלה", כך דווח על ידי סוכנות הצילום X17.
בשנת 2018 התראיין עדנאן ל"סאן" וסיפר כי הוא עדיין שומר על קשר עם בריטני. "אנשים לא יודעים את זה אבל יש לה צד מטופש ומאוד כיף להיות בסביבתה. יש לה חוש הומור והיא אוהבת לצחוק על מפורסמים אחרים. ויש לה גם לב ענק והיא אישה מאוד נדיבה".
לאחר פרסום הסרט הדוקומנטרי "לשחרר את בריטני" בחודש פברואר האחרון, מהאתר The Daily Beast פנו לגאליב לקבל תגובה אך הוא סירב. "כולם שותפים למה שקרה לבריטני ספירס והדאגה הזו כלפיה קצת מאוחרת".
24 צפייה בגלריה
משתרכת מאחור
משתרכת מאחור
משתרכת מאחור
(צילום: splashnews)

אי של שפיות עם המנהל האישי

24 צפייה בגלריה
הזוג הנורמלי. בריטני וג'ייסון טראוויק
הזוג הנורמלי. בריטני וג'ייסון טראוויק
הזוג הנורמלי. בריטני וג'ייסון טראוויק
(צילום: Gettyimage)
בשנת 2009 בריטני החלה מערכת יחסים יציבה ונורמלית (באופן יחסי) עם מי שהיה המנהל שלה, ג'ייסון טראוויק. השניים יצאו יחד במשך שנתיים והתארסו בדצמבר 2011. שנה לפני האירוסים, במאי 2010, החליטו להפריד בין היחסים האישיים למקצועיים וג'ייסון הפסיק לייצג את ספירס. "אנחנו באמת נורמליים", אמרה ספירס בריאיון לריאן סיקרסט, והוסיפה: "אנחנו פשוט אוהבים לראות סרטים יחד, להתאמן ולטייל". בריאיון נוסף למגזין Us Weekly, סיפרה: "אנחנו מבלים נהדר ביחד. הוא מצחיק אותי ונוח לי להיות אני לידו. אולי עוד אתחתן שוב - אף פעם אל תגידו אף פעם".
למרבה הצער, החתונה לא הגיעה מעולם והשניים נפרדו בשנת 2013. "כולם ידעו שג'ייסון יעזוב אותה אבל בריטני... היא חיה ב-לה לה לנד משלה", סיפר מקור יודע דבר למגזין Us Weekly.
24 צפייה בגלריה
קצת עצוב שזה נגמר
קצת עצוב שזה נגמר
קצת עצוב שזה נגמר
(צילום: Gettyimage)

ועוד איזה ריבאונד או שניים:

24 צפייה בגלריה
יום כיף. בריטני, שון, ג'יידן ודיוויד לוקאדו
יום כיף. בריטני, שון, ג'יידן ודיוויד לוקאדו
יום כיף. בריטני, שון, ג'יידן ודיוויד לוקאדו
(צילום: splashnews)
במרץ 2013, זמן קצר לאחד הפרידה מהארוס טראוויק, ספירס נצפתה כשהיא מבלה עם גבר חדש - עורך הדין דיוויד לוקדו. השניים בילו יחד קצת יותר משנה אך נפרדו באוגוסט 2014. "אההה, חיי הרווקות", צייצה ספירס - מה שגרם לנציגיה לאשר את הפרידה.
כפי שהספקתם להבין, ספירס לא אוהבת להיות לבד ומיד לאחר הפרידה מלוקדו המשיכה הלאה לזרועותיו של צ'ארלי אברסול - מפיק ובנו של אחד מיוצרי "סאטרדיי נייט לייב". השניים החלו לצאת באוקטובר 2014 ונפרדו ביוני 2015. "צ'רלי היה בזוגיות הזו מהסיבות הלא נכונות", טען מקורב למפיק ובתגובה ספירס מחקה מחשבון האינסטגרם שלה את כל התמונות המשותפות של השניים.
24 צפייה בגלריה
"לא מהסיבות הנכונות". צ'ארלי אברסול ובריטני
"לא מהסיבות הנכונות". צ'ארלי אברסול ובריטני
"לא מהסיבות הנכונות". צ'ארלי אברסול ובריטני
(צילום: splashnews)

הגיעה לנחלה? זוגיות ואירוסים עם סם אסגרי

24 צפייה בגלריה
הזוג הזה! סם אסגרי ובריטני
הזוג הזה! סם אסגרי ובריטני
הזוג הזה! סם אסגרי ובריטני
(צילום: Gettyimage)
בשנת 2016 בריטני הכירה את סם אסגרי, ארוסה הנוכחי. הם הכירו כשצילמו יחד את הקליפ ללהיט Slumber Party. "בריטני ניגשה אליי ואמרה 'היי, נעים מאוד, אני בריטני', ואני עניתי 'סליחה, תזכירי לי שוב מה השם?'. ניסיתי להיות מצחיק אבל אני חושב שזה לא עבד לי", סיפר אסגרי בריאיון למגזין Men’s Health. מסתבר שההומור הצולע של אסגרי דווקא כן עבד, בריטני נדלקה עליו והשניים החליפו מספרי טלפון ויצאו לדייט ראשון בסושייה. כמה חודשים לאחר מכן, בינואר 2017, העלתה ספירס תמונה משותפת לחשבון האינסטגרם ובכך הפכה את השמועות לדיווח רשמי.
אסגרי הוא דוגמן ומאמן כושר, יליד טהרן. באותו ריאיון ל-Men’s Health חשף כי עד לפני שמונה שנים שקל יותר מ-100 ק"ג. "באותה תקופה העיפו אותי מקבוצת הכדורגל באוניברסיטה, מה שגרם לי לאבד את המלגה ובהמשך גם את הדרך שלי בחיים".
ולא רק בריכות, בתי מלון וחופשות: ספירס ואסגרי אוהבים להתאמן יחד ומקפידים לעשות זאת באופן קבוע. "להתאמן יחד זה תמיד נחמד ואנחנו משתדלים לעשות את זה כמה שיותר", סיפר אסגרי, והוסיף: "זה מאוד בריא, גם נפשית וגם גופנית וזה מעביר את כל שאר המחשבות מהראש".
24 צפייה בגלריה
הלוואי וזה יחזיק מעמד
הלוואי וזה יחזיק מעמד
הלוואי וזה יחזיק מעמד
(צילום: Mega)
בחודש מרץ האחרון התראיין אסגרי למגזין "פורבס" וסיפר על הרצון שלו לקחת את היחסים עם בריטני צעד אחד (משמעותי) קדימה: "אני רוצה לקחת את הקשר שלנו לשלב הבא, אני רוצה להיות אבא צעיר". מקורבים למאמן הכושר חיזקו את דבריו כי הוא אכן מוכן להתחייב ולהתמסד. "סם מוכן לנישואים ולהביא לעולם ילדים עם בריטני והוא רציני בנוגע למערכת היחסים שלהם. הוא מאוד רוצה לעשות את הצעד הבא ולבלות איתה את שארית חייהם".
בחודש ספטמבר האחרון, בדיוק חודש לאחר שאביה "שחרר" אותה ופרש מהאפוטרופוסות ,אסגרי כרע ברך והציע לבריטני נישואים ."אני לא מאמינה לזה", כתבה ספירס לצד סרטון זוגי של השניים, בו היא משוויצה בטבעת העצומה שאסגרי העניק לה. "אני גאה לחגוג ולאשר את האירוסים. בריטני וסם הפכו את מערכת היחסים הארוכה שלהם לרשמית והם נרגשים מהתמיכה, המסירות והאהבה שהוענקה להם", מסר ברנדון כהן, מנהלו האישי של אסגרי.
24 צפייה בגלריה
הטבעת!
הטבעת!
הטבעת!
(צילום: אינסטגרם)
לזכותו של אסגרי ייאמר שלמרות שהמעריצים של בריטני עדיין לא בטוחים במאה אחוז לגבי הכוונות שלו, הוא היה לצידה בכל המאבק הארוך שהיא עברה בשנים האחרונות עד שהצליחה להשתחרר סופית משליטתו של אביה והחזירה לעצמה את השליטה בחייה. בחודש יוני האחרון העידה ספירס לראשונה וסיפרה בדמעות כי היא רוצה להתחתן עם סם ולהביא ילדים אך אביה מונע זאת ממנה. "אני רוצה להתחתן ושיהיה לי תינוק. נאמר לי שאני לא יכולה להתחתן או לעשות תינוק. יש לי התקן תוך רחמי אבל 'הצוות' לכאורה הזה לא מאפשר לי ללכת לרופא כדי להסיר אותו, בגלל שהם לא רוצים שיהיו לי עוד ילדים. האפוטרופוסות הזו יותר מזיקה לי ממועילה. מגיע לי שיהיו לי חיים".
בחודש נובמבר האחרון ואחרי 13 שנים, בית המשפט בלוס אנג'לס פסק כי בריטני ספירס משוחררת מהאפוטרופסות המלאה של אביה ."זה היום הכי טוב אי פעם, נראה לי שאבכה כל היום", כתבה ספירס למעריציה והודתה להם. כעת רק נותר לקוות שמערכת היחסים עם אסגרי אכן תהיה יציבה ובריאה ושסם ידאג לבריטני, בטוב וברע, ויעשה כל שביכולתו על מנת לספק לה נחת ואושר. זה בהחלט מגיע לה.
24 צפייה בגלריה
מי ייתן וזה יהיה באושר ועושר
מי ייתן וזה יהיה באושר ועושר
מי ייתן וזה יהיה באושר ועושר
(צילום: Gettyimage)