3 צפייה בגלריה
נגמר. טומי דורפמן ופיטר צורוקלן
נגמר. טומי דורפמן ופיטר צורוקלן
נגמר. טומי דורפמן ופיטר צורוקלן
(צילום: Gettyimage)
שבעה חודשים לאחר שיצאה מהארון כאשה טרנסג'נדרית ,טומי דורפמן, כוכבת "13 סיבות", ובעלה בחמש השנים האחרונות פיטר צורוקלן מתגרשים. אתר TMZ דיווח כי צורוקלן הוא זה שהגיש את בקשת הגירושים והמסמכים הרלוונטיים לבית המשפט. השניים הכירו בשנת 2005 דרך חברים משותפים, התארסו עשור לאחר מכן ובשנת 2016 מיסדו את הקשר.
ימים ספורים לאחר שחשפה כי היא טרנסג'נדרית, דורפמן התראיינה למגזין "טיים" ודיברה על מערכת היחסים שלה ושל צורוקלן. "במשך תשע שנים הייתי במערכת יחסים עם גבר הומו שבה ראו אותי כאדם בעל גוף גברי. אני כל כך אוהבת אותו אבל למדנו שכאישה טרנסית - מה שמעניין אותי לא בהכרח בא לידי ביטוי ומעניין גבר הומו", אמרה והוסיפה כי מערכת היחסים הזוגית הפכה לחברית: "ניהלנו שיחות מדהימות כדי להגדיר מחדש את מערכת היחסים שלנו כידידים". צורוקלן מצידו תמך בדורפמן לאחר שיצאה מהארון כאישה, אמר שהוא מאוד אוהב אותה וציין כי היא מדהימה.
3 צפייה בגלריה
כואב לנו בלב
כואב לנו בלב
כואב לנו בלב
(צילום: Gettyimage)
"זה מצחיק לחשוב על זה כיציאה כי לא הלכתי לשום מקום", אמרה דורפמן למגזין, והוסיפה: "אני רואה את זה כהיכרות מחודשת עם עצמי כאישה לאחר שעשיתי מעבר רפואי. היציאה תמיד נתפסת כגילוי גדול אבל אני אישה טרנסית, פונים אליי ב'היא' וקוראים לי טומי".
בריאיון למגזין InStyle, חודש לאחר מכן, סיפרה כי מאז ומתמיד ראתה את עצמה בתור אישה ."היה לי ברור, ראיתי את עצמי בתור קייט בלנשט", היא צוחקת. "צעדתי בגוף של זכר פריבילג, אבל בתוכי ידעתי רק איך זה להיות אישה". דורפמן הוסיפה כי שיחות עם טרנסיות אחרות היו אלו שעזרו לה לקבל את הכח ואת האומץ לעשות את התהליך: "הן נתנו לי את הביטחון והידע לגבי הצעדים שהיו נחוצים לי כדי לצעוד לעבר הנשיות. הם לא נחוצים לכולם, כל אחד שונה".
3 צפייה בגלריה
טומי דורפמן
טומי דורפמן
טומי דורפמן
(צילום: אינסטגגרם)