4 צפייה בגלריה
הסוד הוא בהליכה. רבל ווילסון
הסוד הוא בהליכה. רבל ווילסון
הסוד הוא בהליכה. רבל ווילסון
(צילום: Backgrid)
בשנתיים האחרונות רבל ווילסון (42) עובדת קשה מאוד על הגזרה שלה והתוצאות בהחלט נראות לעין. אתמול (ב'), נתפסה השחקנית בעדשת הפפראצי כשהיא עושה הליכה בפארק בלוס אנג'לס, כשהיא לובשת טייץ, טופ קטן וחולצה תלויה על צווארה.
בשבוע שעבר הנחתה ווילסון את טקס פרסי הקולנוע הבריטי ופתחה בהתייחסות למשקל. "אני יודעת שאני נראית קצת שונה מהפעם הקודמת שבה ראיתם אותי. כולם שאלו אותי למה הורדתי במשקל. מן הסתם עשיתי זאת כדי לגרום לרוברט פטינסון להבחין בי. אני צוחקת, לא הורדתי במשקל רק עבור בחור. עשיתי את זה כדי לקבל יותר תפקידים. אני מתרגשת, עכשיו אוכל לגלם את מושא האהבה הלא מצחיקה בסרט של אדם סנדלר".
4 צפייה בגלריה
ריספקט!
ריספקט!
ריספקט!
(צילום: Backgrid)
במהלך השנתיים האחרונות ירדה ווילסון 34 ק"ג. "המטרה שלי הייתה להיות בריאה יותר ולהוריד את משקל הגוף שלא רציתי ידעתי עמוק בפנים שאני לא הגרסה הכי בריאה של עצמי בגלל ההתחייבות לעבודה", אמרה בפרק של Apple Fitness+ Time to Walk, במהלכו צעדה בפארק ודיברה. עוד הוסיפה ווילסון כי היא סובלת משחלות פוליציסטיות ורופא הנשים שלה חיזק ואמר כי במידה והיא תהיה בריאה יותר ותרד במשקל זה יהיה הרבה יותר טוב עבורה.
לטענתה של השחקנית, מה שהכי עזר לה לרדת כל כך הרבה במשקל - זה הליכה. "רופא אוסטרי אמר לי שהדרך הטובה ביותר להוריד שומן לא רצוי היא פשוט ללכת. זה לא חייב להיות בריצה או בעלייה, פשוט ללכת - שעה ביום", אמרה ונזכרה כי לא האמינה שהיא תקבל עצה כל כך פשוטה. "זה גרם לי לחשוב ולהגיד לעצמי 'אוקיי, אני פשוט צריכה לקחת את זה על עצמי לעשות זאת בקלילות. לפעמים הגברתי עוצמה ועשיתי כמה אימונים נוספים אבל רוב הזמן עשיתי הליכה של שעה. לפעמים הדבר הכי פשוט, לצאת וללכת שעה ביום, זה הדבר הכי טוב לגוף שלך - והגוף שלך יגיב לזה בהתאם".
וכמובן שזה לא הכל. בריאיון למגזין People בשנת 2020 סיפרה כי בנוסף להליכות היא מקפידה על תזונה נכונה. "בעבר יכולתי לאכול 3,000 קלוריות שרובן היו פחמימות - ועדיין הייתי רעבה. ואז באמת שיניתי את זה והתחלתי דיאטה עשירה בחלבון וזה היה מאתגר כי לא אכלתי הרבה בשר", אמרה, והבהירה כי המטרה שלה היא לאזן את התזונה ולא לאסור על עצמה לאכול דברים מסוימים. "אני אוכלת חצי ממה שאכלתי קודם. ואני כן אוכלת המבורגר וצ'יפס וזה מרגיש בסדר". ריספקט!
4 צפייה בגלריה
לא להאמין. אז והיום
לא להאמין. אז והיום
לא להאמין. אז והיום
(צילום: Gettyimages, AP)
4 צפייה בגלריה
השראה!
השראה!
השראה!
(צילום: אינסטגרם)