5 צפייה בגלריה
את הכסף שחסכו על החתונה הראשונה, הם השקיעו בשנייה. ג'ניפר לופז ובן אפלק
את הכסף שחסכו על החתונה הראשונה, הם השקיעו בשנייה. ג'ניפר לופז ובן אפלק
את הכסף שחסכו על החתונה הראשונה, הם השקיעו בשנייה. ג'ניפר לופז ובן אפלק
(צילום: onthejlo.com)
אם היו כאלו שהתאכזבו שאחרי כל השנים האלו, ג'ניפר לופז ובן אפלק התחתנו בסופו של דבר בטקס חשאי וקטן – אמש (שבת) פיצו על כך בני הזוג וסיפקו את מבוקשם של כל חובבי החתונות הגדולות – באירוע שלפי ההערכות עלה כ-400 אלף דולר.
חודש לאחר שנישאו בסתר בלאס וגאס, השניים ערכו אתמול טקס חתונה נוסף באחוזת הפאר של אפלק בג'ורג'יה, בנוכחות ילדיהם – ילדיו של אפלק מנישואיו לג'ניפר גארנר: ויולט (16), סראפינה (13) וסם (11) והתאומים אמה ומקס (14), ילדיה של לופז מנישואיה למארק אנתוני.
מלבד הילדים היו בחתונה גם בני משפחה נוספים וחברים ידועים, ביניהם מאט דיימון ואשתו לוסיאנה בארוסו, הבמאי קווין סמית', השחקן ג'ייסון מיוז, ולפי הדיווחים גם ג'ורג' קלוני, ג'יין פונדה, ג'ימי קימל ורנה זלווגר. מעצב העל ראלף לורן היה אחראי על עיצוב השמלה של הכוכבת, והיא כללה שובל שמלה ארוך במיוחד שהחזיקו ילדיהם של בני הזוג, שליוו אותם בזמן שצעדו אל החופה.
את הטקס ניהל ג'יי שטי, ידידה הטוב של לופז וגם סופר ומאמן לחיים מפורסם. לופז התארחה מספר פעמים בפודקאסט של שטי וסיפרה שם על האכזבות הרומנטיות שידעה בעברה: "נהגתי להגיד שאני אוהבת את עצמי, אבל ברור לי עכשיו שבמערכות היחסים הקודמות שלי עשיתי הרבה דברים שהוכיחו את ההפך מכך. בזמנו לא הבנתי את זה. זה מסע עבורי ואני עדיין נמצאת במהלכו".
לופז לא הייתה מהכלות שדורשות להיות היחידה שלבושה בלבן בחתונתה – להפך, בני הזוג אימצו את טרנד החתונה הלבנה הפופולרי כל כך, וביקשו מאורחיהם להגיע בבגדים לבנים. גימיק מעט נדוש, אבל כפי שאפשר לראות בתמונות - נראה כל כך יפה.
5 צפייה בגלריה
מבט מלמעלה על טקס החתונה
מבט מלמעלה על טקס החתונה
מבט מלמעלה על טקס החתונה
(צילום: spalshnews)
5 צפייה בגלריה
(צילום: spalshnews)

מקרוני וגבינה, פעמונים וזיקוקים

לאחר שהסתיים הטקס ובניפר הוכרזו (שוב) כבעל ואישה, כל הנוכחים המשיכו למבנה סמוך בו נערכו קבלת הפנים והמסיבה, לא לפני שהחתן והכלה הצטלמו ביחד בחצר הענקית. כדי להגביר את האפקט הרומנטי והמרגש, השניים הותקנו במקום פעמוני חתונה גדולים ואת הערב חתמו זיקוקים בשמיים. אתר Daily Mail מדווח שבמהלך השעה שבה נערך מופע הזיקוקים, נאסר על כלי טיס כמו הליקופטרים ומל"טים לטוס מעל האחוזה ובקרבתה (רעיון שללא ספק נלקח מהחתונה של בר רפאלי).
ומה בתפריט? למרות שהחתונה נערכה במקסימום קלאס, תפריט האוכל דווקא היה קליל יחסית וכלל עוף צלוי, מקרוני וגבינה, אורז, ירקות, וצלעות חזיר מטוגנות – מאכל אהוב בפורטו ריקו, ארץ מוצאה של לופז.
ההכנות לחתונה המפוארת החלו כבר לפני כמה חודשים ובמהלכם נבנו ברחבי הבית והחצר מתחמים אשר יועדו במיוחד עבור האירוע, ביניהם רחבות ריקודים ואוהלים מיוחדים. בשבועות שקדמו ליום הגדול ובימים האחרונים בפרט היה ניתן לראות משאיות שמגיעות ויוצאות מהמקום, אשר הובילו ציוד, רהיטים, כלי זכוכית ומזון.
בנוסף, בני הזוג התכוננו היטב לקראת האירוע (ואולי למדו מהמקרה המלחיץ של בריטני ספירס, שבו בעלה לשעבר הצליח להתפרץ לביתה זמן קצר לפני שהתחתנה), וכבר לפני מספר שבועות תגברו את האבטחה סביב האחוזה ובסמוך לנהר הנמצא מאחוריה. לפני תחילת הטקס הגיעו למקום שוטרים על מנת לסייע בשמירה על הסדר ושמו של כל אורח שהגיע נבדק מספר פעמים ברשימות על מנת לוודא שהוא באמת אמור להיות שם. אלו שנוכחותם אושרה – קיבלו צמיד מיוחד.

למה הבריז האח של החתן?

לצד האורחים שהגיעו, היו גם כמה בולטים שהבריזו ובראשם השחקן קייסי אפלק, אחיו הצעיר של החתן. צלמי הפפראצי של אתר TMZ נתקלו בו בבוקר החתונה בלוס אנג'לס, הרחק מהמקום בו האירוע של אחיו נערך, וכשנשאל אם אינו מתכוון להגיע אליו – ענה להם אפלק שיש לו "דברים אחרים לעשות".
ג'ניפר גארנר, אשתו לשעבר של אפלק ואם ילדיו, הוזמנה ככל הנראה גם היא אך לא יכלה להגיע מכיוון שהיא נמצאת בצילומי סרט בטקסס. תירוץ טוב יותר מזה של קייסי, אין ספק.
בכלל, נראה שהיה ענן קודר מעט מעל בני משפחת אפלק – יום לפני החתונה אמו של הכוכב הובהלה לבית החולים לאחר שנפלה ונפצעה בקרבת מקום לביתו של הכוכב. היא נזקקה לכמה תפרים ושוחררה זמן קצר לאחר מכן, ואם תהיתם – לופז אכן הגיעה לבית החולים לתמוך בחמותה לעתיד.
5 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז בן אפלק בטקס החתונה בלאס וגאס
ג'ניפר לופז בן אפלק בטקס החתונה בלאס וגאס
ג'ניפר לופז בן אפלק בטקס החתונה בלאס וגאס
(צילום: onthejlo.com)

אחוזה יפהפייה ויקרה - עם היסטוריה כואבת ועצובה

אפלק רכש את האחוזה בשנת 2003 תמורת 7.1 מיליון דולר. היום השווי שלה כבר מוערך במעט יותר: 8.9 מיליון. היא מוקפת בעצי אלון בני מאות שנים ויש בה בין היתר ארבעה חדרי שינה, חמישה חדרי שירותים ומספר מרפסות הצופות אל עבר הנהר הסמוך.
כבר כשקנה את הבית, אפלק קיווה לערוך בו את החתונה שלו ושל לופז שהייתה אמורה להיערך זמן קצר לאחר מכן. כידוע – במקום להתחתן הם נפרדו, ובכך שהתעקשו לערוך כעת את החתונה דווקא באחוזה הם הצליחו לסמן וי נוסף בסגירת המעגל שהם עושים מאז הקאמבק הרומנטי שלהם לפני כשנה וחצי.
יש לציין שהאחוזה אמנם יפהפייה ומפוארת אך ההיסטוריה שלה נוצצת הרבה פחות: השטח שעליה היא ממוקמת הייתה שייכת במאה ה-18 וה-19 לרוזוול קינג, איש עסקים עשיר וסוחר עבדים. מגורי העבדים שבבעלותו שכנו ממש היכן שנמצא הבית של אפלק, ובסמוך לו יש בית קברות בו העבדים נקברו. לפני כן שכנו במקום ילידים אמריקנים, ולפי הדיווחים נמצאו בעבר במקום כלי חרס שנעשו על ידם.
ועוד פרט היסטורי לא נעים: אבות אבותיו של אפלק התגוררו גם הם בקרבת מקום והיו בעלי עבדים בעצמם. הכוכב גילה על כך בצורה פומבית מאוד, כשהשתתף בסדרה Finding Your Roots אשר מתחקה אחרי ההיסטוריה המשפחתית של המשתתפים בה. במהלך הצילומים, אפלק גילה שבבעלותו של סבא רבא רבא שלו, בנג'מין קול, היו כמה עשרות עבדים והוא ביקש מהפקת התוכנית להצניע את החלק הזה. בסופו של דבר העניין דלף לתקשורת ואפלק נאלץ להתנצל: "הייתי נבוך עצם המחשבה על כך השאירה טעם רע בפה שלי. אני מתחרט על כך שחשבתי שנושא העבדים לא צריך להיכלל בתוכנית. אסור לנו לקחת קרדיט או להיות מואשמים במעשיהם של אבותינו". ועדיין, במקום הזוג הטרי היינו שוקלים לערוך טקס טיהור על כל האזור, סתם ליתר ביטחון.
5 צפייה בגלריה
אמנם לא הזמנתם אותנו אבל שלחנו צ'ק. עדכנו שקיבלתם!
אמנם לא הזמנתם אותנו אבל שלחנו צ'ק. עדכנו שקיבלתם!
אמנם לא הזמנתם אותנו אבל שלחנו צ'ק. עדכנו שקיבלתם!
(צילום: Mega)