4 צפייה בגלריה
קווין קוסטנר
קווין קוסטנר
צריכה המלצות למובילים? קווין קוסטנר וכריסטין באומגרטנר
(צילום: gettyimages)
סאגת הגירושים של קווין קוסטנר (68) מאשתו השנייה כריסטין באומגרטנר (49) נמשכת – אך לשמחתו של הכוכב נראה שבינתיים הוא יוצא עם ידו על העליונה.
בסוף השבוע רשם הכוכב ההוליוודי ניצחון לאחר שבית המשפט הורה לבאומגרטנר לעזוב עד סוף החודש את הבית שבו השניים התגוררו עם ילדיהם. קוסטנר טען שאשתו מסרבת לעזוב, למרות שלפני שהתחתנו חתמה על הסכם ממון בו נאמר שהבתים של קוסטנר יישארו בחזקתו ובהם גם האחוזה המדוברת, שרכש בשנת 1988 לפני חתונתם ומוערכת כיום בשווי של 145 מיליון דולר. לפי ההסכם, באומגרטנר הייתה אמורה לפנות את הבית בתוך חודש מיום הגשת בקשת הגירושים – כלומר עד תחילת חודש יוני.
באומגרטנר מצידה, טענה שהדברים אינם נכונים ושהיא תעזוב את הבית – אך לא לפני ה-31 באוגוסט ורק ברגע שייחתם הסכם המזונות הולם עבור שלושת ילדיהם, קיידן (16), הייס (14) וגרייס (13).
בסוף השבוע פסק בית המשפט לטובת קוסטנר והורה לבאומגרטנר לעזוב את הבית עד סוף החודש. עורכי דינה ביקשו לאפשר לה בכל זאת הארכת זמן עד סוף אוגוסט בטענה שלא יהיה ברשותה מספיק זמן וכסף על מנת למצוא עבורה ועבור ילדיהם מקום אחר לגור בו, אך השופט דחה את הבקשה. בעוד שבאומגרטנר נכחה באולם, קוסטנר הצטרף באמצעות זום ולא דיבר במהלך הדיון. לאחר הפסיקה, מקורביו מסרו לאתר People: "קווין שמח שהשופט פסק לטובתו, רווח לו".
4 צפייה בגלריה
קווין קוסטנר
קווין קוסטנר
"רווח לו"
(צילום: gettyimages)
הקרב סביב הבית אמנם נחתם אך מאבק הגירושים רחוק מסיום, וממשיכים הדיונים לגבי תשלומי המזונות שישלם קוסטנר. באומגרטנר דרשה ממנו סכום חודשי של 248 אלף דולר, על מנת שתוכל לספק לילדיהם את אורח החיים שהורגלו אליו - לטענתה, אך קוסטנר טען שהסכום מוגזם. בתחילה הוא רצה לשלם 38 אלף דולר מדי חודש אך לאחר מכן הסכים להעלות את הסכום ל-51,940 דולר.
באומגרטנר סירבה לקבל גם את הסכום המעודכן וטענה שהצעתו "לחלוטין אינה ראויה". במסמכי בית המשפט היא כתבה: "כנראה שהוא מצפה שילדיו יחיו מתחת ליכולות הכלכליות שלו כשהם עם אמם - בזמן שהוא מתגורר בבית בשווי מאה מיליון דולר ומבזבז על עצמו 240 אלף דולר מדי חודש, והילדים איתו רק ב-40 אחוז מהזמן. לדעתו אשתו וילדיו צריכים לחיות רק על 20 אחוז מהסכום הזה".
עוד היא טענה: "הילדים זכאים לגור בבית שדומה לאחד משלושת הבתים שעלותם מיליוני דולרים אשר מרכיבים את האחוזה. אני עצמי איני יכולה לספק להם את המגורים ואורח החיים שאליו הם רגילים, עם סכום של 51 אלף דולר כמו שקווין מציע לשלם".
מלבד המחלוקת על דמי המזונות, באומגרטנר מערערת על הסכם הממון כולו וטוענת שאינו חוקי. דיון בנושא צפוי להתקיים רק בחודש נובמבר. בין היתר קוסטנר התחייב בהסכם לשלם לבאומגרטנר 1.4 מיליון דולר – סכום שהוא טוען שכבר העביר לה.
4 צפייה בגלריה
אנחנו דווקא יכולים להסתדר עם 51 אלף דולר כל חודש
אנחנו דווקא יכולים להסתדר עם 51 אלף דולר כל חודש
אנחנו דווקא יכולים להסתדר עם 51 אלף דולר כל חודש
(צילום: רפי דלויה)
ולמרות כל האמור, השניים ייאלצו לשתף בקרוב פעולה במסגרת אירוע צדקה גדול שייערך בספטמבר באחד מבתיהם, ויגייס תרומות לכוחות ההצלחה של מחוז סנטה ברברה.
מקורביה של באומגרטנר סיפרו לאתר Daily Mail שלמרות הגירושים היא לא מתכוונת לבטל את האירוע או לסגת מארגונו: "היא עובדת קשה מאחורי הקלעים והציעה עזרה גדולה בתכנון האירוע שיתקיים בביתם. כריסטין היא חלק חשוב מהקהילה ותמיד הייתה מעורבת, בין אם בעזרה בבתי הספר ובין אם בגיוס תרומות לעמותות צדקה שונות, היא עושה כל מה שהיא יכולה".
4 צפייה בגלריה
קווין קוסטנר
קווין קוסטנר
צפו לעדכונים!
(צילום: gettyimages)