4 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז בן אפלק
ג'ניפר לופז בן אפלק
תתחדשו! ג'ניפר לופז ובן אפלק
(צילום: אינסטגרם)
ג'ניפר לופז ובן אפלק אמנם כבר התחתנו באופן רשמי, החליפו טבעות ונדרים ועברו לגור ביחד עם כל הילדים במעין גרסה מציאותית ומודרנית של "משפחת בריידי" – אבל כעת הם עשו את הצעד הגדול ביותר למחויבות אמיתית: קעקועים תואמים. כי אתם יודעים איך זה – טבעות אפשר להוריד ברגע, אבל להסיר קעקוע זה כבר קצת יותר מסובך (וכואב).
הבוקר (ד'), חשפה לופז בחשבון האינסטגרם שלה את התוצאה של הפעילות הרומנטית שהשניים עשו לכבוד הוולנטיינ'ס: הקעקוע של אפלק הוא של חיצים המשתלבים אחד בשני וביניהם האותיות B ו-J, בעוד שלופז בחרה בחץ עם סמל האינסוף שבו רשומים שמותיהם.
לצד התמונות כתבה לופז "מחויבות" והוסיפה: "יום אהבה שמח אהובי" והאשטגים כמו "מחויבות היא סקסית", "אלו אנחנו היום" ו"אלו אנחנו אז". לתמונות הקעקועים היא הוסיפה מספר תמונות מתקתקות של השניים לאורך השנים, בהן הם נראים מתחבקים, מתנשקים ובאחד מהם אפלק אף אוחז בישבנה. בהחלט רומנטי.
אפלק הוא חובב קעקועים ידוע, והחדש שבהם נחשב לעדין וצנוע מאוד יחסית לאחרים, חלקם הרבה יותר מקרי עיניים ועוררו לא מעט תמיהות והרמות גבה.
הקעקוע הגדול והמדובר ביותר שלו הוא של עוף חול ענקי וצבעוני אשר מעטר את כל גבו ומגיע עד לישבנו. לאחר שנצפה איתו לראשונה בחוף הים בשנת 2015, הוא סיפר שהקעקוע מזויף ושנעשה במסגרת צילומים לסרט, אך מאוחר יותר חזר בו והודה שהוא אמיתי. כשנשאל למה הכחיש, הוא הסביר ל-New York Times שהתעצבן כששאלו אותו אותו לגבי אמיתות הקעקוע: "יכולתי לענות להם שזה לא עניינם, אבל כנראה הצחיק אותי לעבוד עליהם. הם שאלו אם הקעקוע אמיתי או לא, 'לא, עשיתי קעקוע מזויף על הגב ואז החבאתי אותו'. ברור שהוא אמיתי!". הוא גם הסביר בריאיון לאלן דג'נרס: "הוא מסמל משהו חשוב עבורי ואני אוהב אותו". זה מה שחשוב!
הנשים שבחייו לעומת זאת, פחות פירגנו ליצירה. זמן קצר לאחר שנחשף הקעקוע, אשתו לשעבר ג'ניפר גארנר אמרה: "שיהיה בריא. עוף חול שעולה מהאפר. האם אני האפר בסיטואציה הזו? זה מעליב, אני מסרבת להיות האפר".
לאחר מכן לופז, שהייתה אז רק על תקן אקסית מיתולוגית, הגיבה גם היא והייתה בוטה יותר: "זה נוראי", אמרה. "אני גם אגיד לו את זה. יש בו יותר מדי צבעים, הקעקועים שלו תמיד צבעוניים מדי. הם לא צריכים להיות כל כך צבעוניים, הם צריכים להיות מגניבים יותר".
4 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר גארנר
בן אפלק ג'ניפר גארנר
"האם אני האפר בסיטואציה הזו?". אפלק וג'ניפר גארנר
(צילום: Gettyimages)
רק למקרה שהנישואים ללופז בכל זאת יסתיימו בטון צורם ואפלק ייאלץ להסיר את הקעקוע החדש (חלילה, טפו טפו, שולחים להם כמובן רק אנרגיות טובות, אבל נניח וזה יקרה), אז מסתבר שתהליך הסרת או כיסוי קעקועים לא רצויים הוא דווקא לא עניין זר עבורו.
חדי הזיכרון ומעריציו האדוקים של אפלק אולי יזכרו שבמקור היה על גבו קעקוע של האותיות OV, מתחתיהן האותיות MOH NON TE ומתחת להן האותיות TA OR. אפלק מעולם לא הסביר את פשר הקעקוע אך בזמנו טענו הגולשים שייתכן ומדובר באותיות היוצרות אנגרמה למילים "חודש אחד".
בנוסף יש לו קעקוע של דולפין על המותן, שלפי השמועות נעשה על מנת לכסות קעקוע אחר – שמה של בת זוגו מימי התיכון (התנסות שכנראה לא לימדה אותו לקח לקראת הקעקוע הזוגי עם לופז).
4 צפייה בגלריה
בן אפלק
בן אפלק
בעל התמכרות קלה לקעקועים צעקניים
(צילום: Gettyimages)
אפלק סיפר פעם בריאיון לאתר People על אותם קעקועים שעשה בצעירותו: "זה היה כיף ומגניב. אני מתחרט עליהם עכשיו אבל זה היה שיעור טוב בעשיית החלטות שיש להן השלכות חשובות וארוכות טווח". כמו למשל לקעקע את שמה של אשתך הטרייה.
יש לאפלק עוד כמה קעקועים בולטים: את כתפיו וזרועותיו מכסים שניים גדולים אשר עשה בשלבים. אחד מהם התחיל בתור צורה המורכבת משושנים, חרב וקלפים והשני בתור צלב גדול, ועם השנים התווספו להם עוד ציורים וסמלים.
אפלק הודה בעבר שהוא נהנה מדי לעשות קעקועים, שלא לומר - מכור אליהם: "יש לי כמה קעקועים אבל אני מנסה לעשות אותם במקומות שלא מסובך להסתיר אותם בהם. זה הופך לממכר אחרי כמה זמן".
ואפרופו לופז: בזמן שהיא ובעלה הטרי עשו ביחד קעקועים, בעלה לשעבר מארק אנתוני (54), שהתחתן גם הוא לאחרונה בפעם הרביעית, העפיל על הכוכבת עם בשורה זוגית משלו לכבוד הוולנטיין, והודיע שהוא ואשתו הצעירה נדיה פרריירה (23) מצפים לילד משותף ראשון, שבועיים בלבד לאחר שהתחתנו. התינוק יהיו ילדו השביעי(!) של הזמר – הבכורה שבהם בת 29 והצעירים שבחבורה הם התאומים שלו ושל לופז, אמה ומקס בני ה-15.
עם כל הכבוד להצהרות והמחוות המאוד רומנטיות של שני הזוגות, אנחנו הסתפקנו בלראות סרט קיטשי ב-VOD.
4 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
מאחלים להם שלעולם לא ייאלצו להסיר את הקעקועים החדשים!
(צילום: Gettyimage)