4 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר
קיילי ג'נר
קיילי ג'נר
(צילום: אינסטגרם)
לקראת הריאיון שלה עבור מגזין Interview, קיילי ג'נר לא הייתה צריכה לחשוש ממראיין קשוח או שאלות קשות מדי. הפעם היא הייתה יכולה להיות רגועה, מכיוון שמי שישבה בכיסא המראיינת הייתה לא אחרת מאשר חברתה הטובה, השחקנית ג'ניפר לורנס.
כבר בתחילת השיחה שלהן, ברור שריאיון עומק לא יהיה כאן: "בתי הבכורה", מכנה אותה לורנס וג'נר משיבה: "תודה שאת עושה את זה, עשית לי את החיים". לורנס מזדהה: "גם לי, מעולם לא הסכמתי למשהו מהר יותר".
אחרי שג'נר חושפת דברים שנותנים לה השראה (אמא שלה, המשפחה וגם הטרולים באינטרנט), לורנס מתעניינת לדעת מאיזה עובד ששכרה ג'נר הכי מרוצה. היא משיבה: "כנראה האומנת של הכלבים שלי, מכיוון שיש לי שבעה. הם כל הזמן התרבו ואחת מהם ילדה גורים והייתי צריכה לשמור על המשפחה ביחד".
לורנס גם שואלת את השאלה המתבקשת על הקרבה בין האחיות ג'נר-קרדשיאן: "אתן כנראה המשפחה הכי קרובה בעולם, מסיבות רגשיות וגם בגלל סיבות של מאות מיליוני דולרים. אתן אף פעם לא יכולות לקחת קצת הפסקה אחת מהשנייה".
ג'נר משיבה: "נכון, אנחנו עובדות ביחד. אבל בסופו של דבר אנחנו אובססיביות אחת לשנייה וסביר להניח שהיינו בוחרות להיות חברות גם אם לא היינו משפחה". לורנס אומרת שלדעתה קורטני קרדשיאן, שלפי תוכנית הריאליטי המשפחתית נמצאת בריב בלתי נגמר עם האחיות, אולי לא הייתה מסכימה עם דבריה, אבל ג'נר מתעקשת: "אני חושבת שכן. קשה למצוא אנשים שמבינים את חייך. מה שאנחנו עוברות בתעשייה ועם התהילה זה מצב נדיר, אז חשוב מאוד שיש לנו על מי לסמוך וזו הסיבה שבגללה הצלחתי להישאר צנועה". לורנס מחמיאה לה: "צריך לגדול במשפחה אוהבת ולהיות מוקפת באנשים שמבינים בדיוק מה את עוברת. אולי בגלל זה את כל כך מתוקה".
4 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר
קיילי ג'נר
"זו הסיבה שבגללה הצלחתי להישאר צנועה"
(צילום: אינסטגרם)
לורנס שואלת אם העובדה שקיבלה תהילה ופרסום בגיל צעיר, לא פגעה ברעב של ג'נר להצליח ולעבוד קשה כשהתבגרה. קיילי משיבה: "הייתה לי פלטפורמה מדהימה ובחרתי להשקיע ולעבוד. הייתי יכולה לקבל את המתנה הזו ולהחליט לא לעשות איתה כלום אבל ניצלתי אותה". יחד עם זאת, המקפצה הזו הביאה איתה גם צדדים לא נעימים. כבר כילדה, ג'נר נאלצה להתמודד עם צלמי פפראצי חסרי רחמים: "זה היה קשה. יש לי כמה סיפורי זוועה. למשל כשהייתי בת 16, גברים בני 50 קראו לי 'זנזונת קטנה', ניסו לצלם מתחת לחצאית שלי וקפצו עליי מהשיחים, הפחידו אותי, חסמו לי את הרכב. האמת שזה היה גרוע יותר כשהייתי צעירה. אבל אני לא יודעת איך זה לגדול מחוץ לאור הזרקורים וזה טוב כי אין לי למה להשוות".
עוד עובדה מעניינת: הדבר הראשון שג'נר עושה בבוקר הוא לשתות קפה עם חלב שקדים בטעם וניל (שהעוזר שלה קונה בבית הקפה הסמוך ומשאיר לה במטבח), ואז היא מתפנה לבלות עם שני ילדיה: "או שאני לוקחת את סטורמי לבית הספר, או ממהרת לעבודה או מכינה פנקייקים. הילדים שלי אוהבים את הפנקייקים שלי, הם קוראים להם 'תפוחי האדמה של אמא'".
השתיים גם משוחחות על העובדה שג'נר ואחותה קלואי קרדשיאן היו בהיריון באותו הזמן. "לא ציפינו לזה, אי אפשר להמציא את השיט הזה", אומרת ג'נר ומספרת שמבין כל אחיותיה, בתה סטורמי בת ה-5 וחצי הכי קשורה לקלואי: "היא כמו האמא השנייה של כולם, גם שלי. אז לראות שיש לה קשר דומה עם סטורמי, מחמם את לבי". היא גם אומרת שהקרבה בין בתה ואחותה, קנדל ג'נר, קירבה גם בין שתיהן: "אנחנו כל כך שונות בסגנון ובאישיות שלנו", היא מודה.
"במה את אומרת להם שאמא עובדת?", מתעניינת לורנס וג'נר משיבה: "אמא עושה איפור, וסיפרתי לסטורמי שאני עושה גם בגדים עכשיו. יש לי קולקציה שעומדת לצאת והכנתי לה גרסאות קטנות של הבגדים. אני אוהבת שהיא מעורבת בדברים שאני עושה ואני תמיד מכינה לה דברים מיוחדים".
לורנס שואלת איך מגיבים ילדיה למאבטחים שלהם וג'נר משיבה שסטורמי מאוד מחבבת את שומרי הראש שלה: "היא מכירה אותם וזה מרגיע אותי. אני אומרת למאבטחים לא להיות כל כך רציניים, ככה שיש להם קשר טוב. אני משתדלת שזה יהיה כמה שיותר ידידותי ונורמלי".
לורנס, אמא לילד בן שנה וחצי, מסכימה עם הגישה: "לפני ששכרתי אותם רציתי שהם יהיו בלתי נראים, שהבן שלי לא יראה אותם. אבל ברגע שהם התחילו לעבוד עבורי הבנתי שהם נמצאים בחיינו, עוזרים לנו ושזה כנראה לא שיעור טוב עבורו, להתעלם מהאנשים שעוזרים לנו. אז אני אומרת להם בוקר טוב ומברכת אותם לשלום, אנחנו משלבים אותם בחיינו וזה מפתיע אותי, לא ככה תכננתי את זה".
4 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר
קיילי ג'נר
מכינה להם פנקייקים בבוקר. ג'נר וילדיה
(צילום: אינסטגרם)
בהמשך השתיים שוחחו על ליין הקוסמטיקה של ג'נר, מה שמוביל אותן לנושא אחר - לורנס מתלוצצת על כך שכולם בטוחים שעשתה ניתוחים פלסטיים ומבהירה: "לא עשיתי ניתוח, זה רק איפור". ג'נר נזכרת שלאורך השנים נאמר עליה שעשתה כל ניתוח פלסטי אפשרי והיא אומרת: "איך אפשר להשוות בין הפנים שלי בגיל 12 לאיך שאני נראית בגיל 26? על מה אתם מדברים?". עם זאת היא מודה: "בסופו של דבר באמת עשיתי מילוי בשפתיים".
לורנס מזדהה: "גם אצלי זה ככה. משווים בין תמונות שלי מגיל 19 ומגיל 30, ואני עונה להם 'התבגרתי, איבדתי את שומן התינוקת שלי והפנים שלי השתנו כי התבגרתי. כולם חושבים שעשיתי ניתוח אף והוא בדיוק אותו אף. הלחיים שלי קטנות יותר, תודה ששמתם לב".
את השאלה המעניינת והצהובה ביותר, לורנס שמרה לסוף: "ראינו שאת וג'ורדין וודס חזרתן להיות חברות. איך זה קרה?".
למי שלא בקיא בסיפור, נספר שהשתיים היו חברות טובות מאוד, עד שלפני ארבע שנים וודס נתפסה מתנשקת עם טריסטן תומפסון, שהיה אז בן זוגה של קלואי קרדשיאן. השערורייה גרמה לקרע בין החברות הטובות אך לפני כחצי שנה הן נצפו מגיעות ביחד למסעדה מה שבישר על פיוס בין השתיים.
כעת ג'נר מעדכנת שבניגוד לדיווחים, השתיים לא ניתקו קשר לאחר המקרה אלא רק התרחקו מעט: "היינו נפגשות אצלי בבית, מתעדכנות ומדברות על הכול. אף פעם לא ניתקנו קשר לחלוטין. יום אחד פשוט הלכנו לאכול ביחד סושי והפסקנו להסתתר. באופן מוזר, כל מה שצריך לקרות קורה – היינו צמודות אחת לשנייה והיינו צריכות קצת מרחב כדי להפוך לנשים שאנחנו אמורות להיות. הייתי זקוקה לעצמאות ולביטחון, כי היא הייתה כמו משענת עבורי לאורך כל כך הרבה זמן".
כך מסתיים הריאיון הידידותי - ג'נר ולורנס מסכימות שאכן חשוב לסלוח, במיוחד לחברים וותיקים, וקובעות להיפגש בפאלם ספרינגס.
4 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר
קיילי ג'נר
יאללה, ניפגש בפאלם ספרינגס!
(צילום: AP)