5 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר ג'ורדין וודס
קיילי ג'נר ג'ורדין וודס
שוב חברות? קיילי ג'נר וג'ורדן וודס
(צילום: GettyImages\Emma McIntyre)
מדורי הרכילות כמרקחה: ארבע שנים אחרי שהסתכסכו באופן פומבי מאוד, החברות הכי טובות לשעבר קיילי ג'נר וג'ורדן וודס נצפו מבלות ביחד, ואם הן הצליחו להתפייס, אז חברים – אנחנו אופטימיים לגבי העתיד של כולנו.
החברות לשעבר ואולי גם בהווה נצפו ביום שבת בלילה בזמן שעשו את דרכן למסעדה בלוס אנג'לס. עדי ראייה סיפרו לאתר Daily Mail שהן נראו במצב רוח מרומם – כנראה שאת שיחת הפיוס הראשונית הן עשו לפני כן.
המקרה שהוביל לנתק בין השתיים התרחש בפברואר 2019, היה צהוב במיוחד ועורר הדים בתקשורת ובקרב המעריצים. במרכזו עמד הכדורסלן טריסטן תומפסון, בן זוגה ואבי בתה של קלואי קרדשיאן, שלפי השמועות בילה עם וודס במסיבה שערך בביתו באופן צמוד מאוד שלא השתמע לשתי פנים.
ג'ורדן הכחישה בתחילה את הדברים אך זמן קצר לאחר מכן הודתה בתכנית האירוח של ג'יידה פינקט סמית' Red Table Talk, שהיא ותומפסון חלקו נשיקה. "הייתי שיכורה. לא קצת שתויה, אלא ממש שיכורה. אבל לא עד כדי כך שאיבדתי הכרה, ידעתי איפה אני נמצאת. בדרך החוצה הוא נישק אותי. זו הייתה נשיקה על השפתיים. בלי לשון ולא מעבר. כלום. אני לא חושבת שזו אשמתו כי אפשרתי לעצמי להיות בסיטואציה הזו".
היא הוסיפה: "באותו רגע לא ידעתי מה אני מרגישה. אמרתי לעצמי שזה לא קרה, כי כבר הייתי בדרכי החוצה ועזבתי מיד אחר כך, אמרתי לו שאני חייבת ללכת. הייתי בהלם".
5 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר ג'ורדין וודס
קיילי ג'נר ג'ורדין וודס
"לא קצת שתויה, אלא ממש שיכורה"
(צילום: Dia Dipasupil\Getty Images )
מכאן הדרך להדרתה מחייהן של הקרדשיאנז הייתה קצרה - הן ניתקו איתה כל קשר וקלואי השתלחה בה בטוויטר: "למה את משקרת? אם את מנסה לצאת טוב בעיני הציבור במקום להתקשר אליי באופן פרטי ולהתנצל, לפחות תספרי את האמת. אגב, את הסיבה שהמשפחה שלי התפרקה!".
יש לציין שרק שנה לפני כן תומפסון בגד בקרדשיאן עם אישה אחרת בזמן הייתה בהיריון עם בתם טרו, אבל אתם יודעים, תמיד יותר קל להאשים את האישה האחרת מאשר את הגבר הבוגד. לאחר שעוקביה העירו לה על כך, היא צייצה: "טריסטן אשם גם, אבל הוא אבא של בתי. לא משנה מה הוא יעשה לי, אני לא אעשה את זה לבת שלי. הוא דיבר איתי על מה שקרה באופן פרטי. אם הוא היה משקר בפומבי, אז הייתי מגיבה לו באופן פומבי גם".
כמה חודשים לאחר מכן, המקרה זכה גם לבמה בריאליטי המשפחתי "משפחת קרדשיאן", וג'נר סיפרה למצלמות שהיא דיברה עם וודס על מה שקרה: "היא לא אמרה הרבה, רק בכתה. אמרתי לה שהיא לא חשבה על קלואי ועל הבת שלה, לא עליי, היא חשבה רק עצמה".
5 צפייה בגלריה
קלואי קרדשיאן טרו טריסטן תומפסון
קלואי קרדשיאן טרו טריסטן תומפסון
בהחלט זוגיות למופת. קלואי קרדשיאן עם טריסטן תומפסון ובתם טרו
(צילום: אינסטגרם)
וודס וג'נר הכירו בשנת 2012 דרך חברן המשותף ג'יידן סמית' והפכו לחברות קרובות מאוד. הן עברו לגור ביחד ועבדו על פרויקטים משותפים, ביניהם קולקציית הקוסמטיקה Kylie x Jordyn שנמכרה תחת המותג המצליח של ג'נר. וודס גם השתתפה בסדרת הריאליטי "החיים על פי קיילי" ששודרה ב-2017 והפכה לבת בית אצל המשפחה המפורסמת.
לאחר המשבר הגדול ג'נר סיפרה בתוכנית: "הרגשתי בטוחה איתה, גרנו ביחד, עשינו הכל ביחד. תמיד הרגשתי שיש לי אותה ושאני לא צריכה אף אחד אחר. עכשיו אני חושבת שיש בי חלק שהיה צריך לגדול בלעדיה".
חבר משותף אמר אז לאתר People: "קיילי הייתה מאוד נסערת לגבי מה שקרה ובמשך הרבה זמן לא היה ברור מה יקרה לחברות שלהן. היה לה מאוד קשה להוציא את ג'ורדן מחייה, זה שבר אותה בהתחלה. היא הייתה החברה הכי טובה שלה במשך הרבה זמן. כשהיא הסתירה את ההיריון שלה מכולם, ג'ורדן הייתה איתה כל הזמן".
יחד עם זאת, כבר אז אחד ממקורביה של הכוכבת סיפר ל-US Weekly שיש סיכוי לפיוס עתידי בין שתיהן: "קיילי תמיד תאהב את ג'ורדן ורוצה רק את הטוב ביותר עבורה. הזמן מרפא את הפצעים ומשפחת קרדשיאן/ג'נר היא משפחה סלחנית".
5 צפייה בגלריה
ג'ורדין וודס
ג'ורדין וודס
הסולחה הייתה כנראה רק עניין של זמן. ג'ורדן וודס
(צילום: GettyImages)
קלואי חיזקה את הנאמר כשאמרה לפני כשנתיים בתוכנית הסיום של "משפחת קרדשיאן": "אנשים עושים טעויות. הם חיים ולומדים, וסלחתי לשניהם. למה שאסלח לטריסטן ולא לג'ורדן?" היא גם אמרה אז שמבחינתה – קיילי יכולה להכניס את ג'ורדן בחזרה לחייה: "האחיות חשובות לי יותר מכל כעס או עניין שיש לי עם מישהו אחר. אם הכנסתי את טריסטן בחזרה לחיי, אני צריכה לאפשר לאחרים לסלוח ולקבל".
קרדשיאן אכן סלחה בסופו של דבר לתומפסון - הם חזרו להיות ביחד אך נפרדו בשנת 2021 וזמן קצר לאחר מכן התברר שהוא הכניס אישה אחרת להיריון בזמן שעוד היה בזוגיות עם קלואי. ואחרי כל זה, הקשר בין השניים לא תם שם, ובשנה שעברה הם הביאו ילד נוסף בעזרת פונדקאית.
כעת נותר לראות האם הפיוס בין שתי החברות הטובות יחזיק מעמד ואם תהיתם לעצמכם מה הייתה השתלשלות העניינים שהובילו לחידוש הקשר, אל דאגה – אנחנו בטוחים שמצלמות הריאליטי תיעדו הכל.
5 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר ג'ורדין וודס
קיילי ג'נר ג'ורדין וודס
נזכה לתמונות דומות בעתיד?
(צילום: GettyImages\Gustavo Caballero)