הלילה (בין שני לשלישי) ייערך המט גאלה, ולמרות שרשימת האורחים נשמרת בסוד עד הרגע האחרון, יש מישהו אחד שבוודאות לא יהיה שם – כי לא הוזמן: דונלד טראמפ.
את העובדה הזאת חשפה אנה וינטור, העורכת של מגזין Vogue שאחראית על הערב הנוצץ, באחת מתוכניותיו של ג'יימס קורדן לפני כמה שנים, והקטע צף מחדש ברשת לקראת האירוע.
וינטור וקורדן שיחקו את המשחק המשעשע (עבור הצופים, פחות עבור המשתתפים) Spill Your Guts or Fill Your Guts, שבו הם חייבים לבחור אם לענות על שאלה לא נעימה או לאכול משהו מאוד לא טעים, או במילים אחרות – ממש דוחה. בין המנות שהוצעו למאכל היו: שייק של נקניקיית צ'ילי, פין של שור, פיצה עטופה בבייקון, חמאה מטוגנת בשמן עמוק, ביצה בת מאה ומנה שזכתה לשם "התקף לב על צלחת", שכללה צ'יזבורגר עם בייקון בתוך דונאט.
בשלב מסוים במשחק, וינטור נאלצה לבחור בין אכילה של רגלי חזיר כבושים ובין לענות על השאלה איזה סלב לא תזמין יותר לגאלה. מסתבר שזו הייתה שאלה קלה מדי כי וינטור לא הנידה עפעף לפני שענתה מיד: "דונלד טראמפ". האמת שלא ציפינו לתשובה אחרת.
טראמפ ואשתו מלניה התארחו בעבר באירוע, אך לא היו בו מאז 2012. מלניה אולי תשמח לשמוע שלמרות שלמט גאלה היא לא תוזמן בקרוב (לפחות לא כל עוד היא נשואה לדונלד), על השער של Vogue דווקא יש לה סיכוי לככב שוב, במיוחד אם טראמפ יחזור להיות לנשיא ארה"ב.
וינטור אמרה לאחרונה למגזין The Wall Street Journal: "המסורת שלנו היא תמיד לתת שער לגברת הראשונה, ואני לא חושבת שזה ישתנה בבחירות הקרובות".
יש לציין שווינטור והטראמפים היו מיודדים בעבר, אך היחסים העכירו לאורך השנים ובמיוחד לאחר שטראמפ נבחר לנשיא בשנת 2016.
1 צפייה בגלריה
אנה וינטור דונלד טראמפ
אנה וינטור דונלד טראמפ
"אנחנו עושים השנה רק למעגל המצומצם, אחרת ברור שהייתי מזמינה אותך!". אנה וינטור ודונלד טראמפ
(צילום: Jeff Zelevansky-Pool/Getty Images)