טלולה וויליס (30), בתם של השחקנים ברוס וויליס ודמי מור, חשפה בסוף השבוע שאובחנה לאחרונה כאוטיסטית.
וויליס פרסמה באינסטגרם סרטון מילדותה, שבו אביה מחזיק אותה על הידיים בזמן שהוא מתראיין והיא מלטפת את ראשו ומשחקת עם האוזן שלו. "ספרו לי שאתם אוטיסטים מבלי להגיד שאתם אוטיסטים", כתבה.
הפוסט זכה לעשרות אלפי לייקים ומאות תגובות, ביניהן היה מישהו ששאל אם היא אובחנה כך כילדה. וויליס ענתה: "האמת שזו הפעם הראשונה שאני משתפת את זה. גיליתי על כך בקיץ וזה שינה את חיי".
עוקב נוסף כתב על הנגיעות שלה בפניו של אביה תוך כדי שהוא מתראיין: "אני אוהב את זה שאבא שלך נשאר אדיש", והיא ענתה לו: "הוא הבין את המשימה".
וויליס שיתפה בעבר את עוקביה בנושאים הקשורים לבריאותה, וסיפרה בין היתר שסבלה מאנורקסיה, דיכאון, הפרעת גוף דיסמורפית והפרעת קשב וריכוז.
כשהייתה בת 25, היא התאשפזה לראשונה במוסד לבריאות הנפש כדי לטפל בהפרעות האכילה והדיכאון שאיתם התמודדה: "בפעם הראשונה התאבלתי על בת ה-15 שהייתי, שהרגישה לא שייכת וכמו ברווזון מכוער", סיפרה.
בשנת 2021 היא כתבה פוסט שבו דיברה על הפרעת הגוף הדיסמורפית שלה: "הענשתי את עצמי על כך שלא נראיתי כמו אמא שלי, אחרי שאמרו לי שאני התאומה של ברוס וויליס מהרגע שבו נולדתי. כעסתי על כך כי האמנתי שהפנים ה'גבריות' שלי הן הסיבה העיקרית לכך שאני לא נאהבת. טעות! הייתי ואני עדיין בעלת ערך וראויה, בכל שלב בחיי, בכל מידה, ועם כל תסרוקת! (וגם אתם כאלו)".
2 צפייה בגלריה
ברוס וויליס טלולה
ברוס וויליס טלולה
טלולה וברוס וויליס
(צילום: אינסטגרם)
בשנה שעברה וויליס כתבה במאמר למגזין Vogue: "במשך ארבע השנים האחרונות סבלתי מאנורקסיה. אחרי שנגמלתי משתייה בגיל 20, הרגשתי שלהגביל את כמות האוכל שלי היה הדבר האחרון שיש לי שליטה עליו".
היא סיפרה שבשנת 2022 משקלה הגיע ל-38 קילו, מה שגרם לה בעיות בריאותיות חמורות: "היה לי קר כל הזמן, הייתי צריכה להזעיק צוותים רפואיים שייתנו לי עירוי ולא יכולתי להסתובב בשכונה כי פחדתי שלא אמצא מקום לשבת ולנוח".
בשנה שעברה נודע שאביה של טלולה, כוכב הקולנוע ברוס וויליס (69), סובל מדמנציה מתקדמת. כמה חודשים לאחר מכן, היא סיפרה ל-Vogue: "ידעתי שמשהו לא בסדר המשך הרבה זמן. זה התחיל עם סוג של חוסר היענות מעורפל, ומאוחר יותר זה החמיר ולפעמים לקחתי את זה באופן אישי. הוא הביא לעולם שתי בנות עם אמי החורגת, אמה המינג ויליס, וחשבתי שהוא איבד בי עניין. למרות שזה לא היה יכול להיות רחוק יותר מהאמת, מוחי המתבגר עינה את עצמו באיזו מתמטיקה שגויה: אני לא מספיק יפה בשביל אמא שלי, אני לא מספיק מעניינת בשביל אבא שלי".
טלולה המשיכה: "אני מודה שהתמודדתי עם הדעיכה של אבא שלי בשנים האחרונות בצורה של הימנעות והכחשה ואני לא גאה בכך. האמת היא שהייתי חולה מדי מכדי להתמודד עם זה".
2 צפייה בגלריה
ברוס וויליס טלולה
ברוס וויליס טלולה
לא מספיק יפה בשביל אמא שלי, אני לא מספיק מעניינת בשביל אבא שלי". טלולה עם הוריה, ברוס וויליס ודמי מור
(צילום: אינסטגרם)