6 צפייה בגלריה
ברוס וויליס טלולה
ברוס וויליס טלולה
ברוס וויליס ובתו טלולה
(צילום: אינסטגרם)
"במשך תקופה ארוכה ידעתי שמשהו לא בסדר, אבל חשבתי שאבא שלי פשוט איבד את העניין בי אחרי לידתן של מייבל ואוולין", כך סיפרה טלולה וויליס, בתו של ברוס וויליס מנישואיו לדמי מור, בטור אישי עבור מגזין "ווג".
"למרות שזה לא יכול להיות יותר רחוק מהאמת", כתבה, "מוחי המתבגר עינה את עצמו באיזו מתמטיקה שגויה ש'אני לא מספיק יפה בשביל אמא שלי ולא מספיק מעניינת עבור אבא שלי'".
בטור האישי הודתה טלולה כי בתחילה היא ושאר בנות המשפחה האשימו את הוליווד באיבוד השמיעה של השחקן בגלל כל מיני אפקטים חזקים בסרטי הפעולה שהוא הצטלם אליהם, מה שלתחושתן יצר "חוסר היענות" מצידו של וויליס, אך ככל שהמצב החמיר, טלולה סיפרה כי היא לקחה את זה קשה. "חוסר ההיענות הזה התרחב ואני לקחתי את זה באופן אישי".
6 צפייה בגלריה
ברוס וויליס טלולה
ברוס וויליס טלולה
"חשבתי שהוא איבד בי עניין"
(צילום: אינסטגרם)
האבחנה הבריאותית ושוברת הלב של וויליס נחשפה בחודש פברואר האחרון, וכשנה לאחר שאובחן עם אפזיה, מחלה שפוגעת ביכולות הקוגניטיביות ואילצה אותו לפרוש ממשחק באופן רשמי, משפחתו של וויליס שחררה הצהרה בה נאמר כי השחקן סובל מדמנציה. "אומנם החדשות הללו כואבות, אך זו הקלה מבחינתנו שסוף סוף קיים אבחון ברור של המחלה. נכון להיום אין טיפול עבורה, וזו מציאות שכולנו מקווים שתשתנה בשנים הקרובות. בזמן שמצבו של ברוס מחמיר, אנחנו מקווים שהסיקור התקשורתי יוכל לעזור לשפוך אור על המחלה הזו, כדי לעורר סביבה הרבה יותר מודעות ולערוך מחקרים בנוגע אליה".
עוד נמסר בהצהרה: "ברוס תמיד האמין שהוא יכול להשתמש בקול שלו כדי לעזור לאחרים ברחבי העולם וכדי לגייס מודעות לגבי נושאים חשובים, פרטיים וציבוריים. אנו יודעים בליבנו שהוא היה רוצה שנפעל כדי ליצור מודעות גלובלית וקשר עם אלו שמתמודדים עם המחלה המנוונת הזו שמשפיעה על כל כך הרבה אנשים והמשפחות שלהם".
6 צפייה בגלריה
ברוס וויליס טלולה
ברוס וויליס טלולה
ברוס, דמי ובתם טלולה
(צילום: אינסטגרם)
טלולה המשיכה: "אני מודה שהתמודדתי עם הדעיכה של אבא שלי בשנים האחרונות בצורה של הימנעות והכחשה ואני לא גאה בכך. האמת היא שהייתי חולה מדי מכדי להתמודד עם זה. בארבע השנים האחרונות סבלתי מאנורקסיה נרבוזה (הפרעת אכילה שאינה ספציפית) שעליה נרתעתי מלדבר. כשהייתי בת 25 אושפזתי במוסד לבריאות הנפש במאליבו כדי לטפל בדיכאון ממנו סבלתי במהלך גיל ההתבגרות שלי. במקביל אבחנו אותי עם הפרעות קשב וריכוז והתחלתי להשתמש בתרופות ממריצות, שהיו טרנספורמטיביות. הרגשתי חכמה בפעם הראשונה - אבל גם התחלתי לסבול מתופעות הלוואי מדכאות התיאבון של התרופות.
"כמו כל כך הרבה אנשים עם הפרעות אכילה, התחושה שלי לגבי עצמי השתבשה. יש התנהלות לא בריאה בירידה מהירה במשקל. אנשים אומרים 'הו, וואו', ואז מהר מאוד זה הופך להיות 'את בסדר?'. החברים והמשפחה שלי נבהלו נורא, אבל אני נפנפתי את זה. הם שאלו האם זה בגלל התרופות ל-ADHD, אבל אני הגנתי על התרופות האלה, אמרתי שהן עוזרות לי להתמקד. בזמן שהייתי שקועה בדיסמורפיה של הגוף שלי, אבא שלי נאבק בשקט. נערכו כל מיני בדיקות קוגניטיביות, אבל עדיין לא היו תוצאות. אני זוכרת את הרגע שבו זה היכה בי בכאב, הייתי בחתונה בקיץ 2021 ואבא של הכלה נשא נאום מרגש. פתאום הבנתי שלעולם לא אקבל את הרגע הזה, את אבא שלי שמדבר עליי בחתונה שלי. זה היה נורא. עזבתי את שולחן האוכל, יצאתי החוצה ובכיתי. ועדיין - נשארתי מרוכזת בגוף שלי".
6 צפייה בגלריה
ברוס וויליס טלולה
ברוס וויליס טלולה
"פתאום הבנתי שלעולם לא אקבל את הרגע הזה, את אבא שלי שמדבר עליי בחתונה שלי"
(צילום: אינסטגרם)
טלולה הוסיפה כי היא ממשיכה לדפדף בין ההווה לעבר כשהיא מדברת על אביה, והסבירה שזה מכיוון שיש לה תקוות רבות שהיא נמנעת מלשחרר. "ביוני שעבר החבר שלי, שהיה אז הארוס שלי, זרק אותי והמשפחה שלי נכנסה לזה בכל הכוח ושלחה אותי למוסד לבריאות הנפש בטקסס. התוודעתי למגוון טיפולים וקיבלתי אבחנה חדשה - הפרעת אישיות גבולית, מחלה הפוגעת ביכולת לווסת רגשות ולמצוא יציבות במערכות יחסים. כשעזבתי את טקסס בחודש אוקטובר האחרון הרגשתי הרבה יותר טוב. הבנתי שמה שאני רוצה יותר מאשר מהרמוניה עם הגוף שלי זה הרמוניה עם המשפחה שלי - לא להדאיג אותם יותר, לא לגרום לעייפות וצער לאחיות שלי ולהורים שלי".
6 צפייה בגלריה
ברוס וויליס טלולה
ברוס וויליס טלולה
"מה שהכי חשוב לי זה הרמוניה עם המשפחה שלי"
(צילום: אינסטגרם)
בחודש מרץ האחרון, חודש לאחר האבחון של וויליס, חגגו בנות המשפחה את יום הולדתו ה-68 בהרכב מלא שכלל את דמי מור, שלוש הבנות רומר, טלולה וסקאוט, יחד עם אשתו הנוכחית של השחקן אמה המינג והבנות מייבל ואוולין.
"הוא אהבה טהורה, הוא כל כך אהוב ואני תמיד אוהב אותו. יום הולדת שמח מתוק שלי. איחולי יום ההולדת שלי לברוס הם שתמשיכו לשאת אותו בתפילותיכם כי הנשמה הרגישה שלו מרגישה את זה. תודה רבה על האהבה והדאגה שלכם", בירכה המלין, ומור הצטרפה. "יום הולדת שמח! כל כך שמחים שיכולנו לחגוג איתך היום", כתבה והוסיפה: "אני אוהבת אותך ואוהבת את המשפחה שלנו. תודה לכולם על האהבה והאיחולים החמים, כולנו מרגישים אותם".
6 צפייה בגלריה
ברוס וויליס טלולה
ברוס וויליס טלולה
מזכרת יפה מפעם
(צילום: אינסטגרם)