3 צפייה בגלריה
פסטיבל קאן ליאונרדו דיקפריו
פסטיבל קאן ליאונרדו דיקפריו
מרוצה מעצמו. ליאונרדו דיקפריו
(צילום: Pascal Le Segretain/GettyImages)
בצל השמועות על יחסי ה-און אנד אוף של ליאונרדו דיקפריו (48) ודוגמנית העל ג'יג'י חדיד, השחקן זוכה האוסקר צולם כשהוא מבלה צמוד (מאוד) עם מי שככל הנראה נכנסת לטייטל "החברה החדשה של ליאו", הדוגמנית ויטוריה צ'רטי. השניים תועדו כשהם מתנשקים בלהט אמש (ד'), במהלך מסיבה במועדון לילה באיביזה.
מכיוון שהתמונות קצת מטושטשות נרחיב על מה שקרה שם באותו הלילה: דיקפריו, שכהרגלו לבש חולצה כהה עם כובע תואם, והדוגמנית הצעירה, שלבשה שמלת סטרפלס מוזהבת, עמדו צמוד והחליפו מבטים מפלרטטים שמהר מאוד שודרגו לנשיקה. כמה זמן זה יחזיק מעמד? ובכן, בהתחשב בעובדה שצ'רטי בת 25 - כנראה שזה ממש עניין של כמה חודשים ספורים גג.
נציין כי השניים נצפו לראשונה בחודש מאי האחרון כשבילו יחד בצרפת, לשם הגיע השחקן לטובת פסטיבל קאן.
וכמה מילים על הגירלפרנד החדשה: צ'רטי היא דוגמנית ממוצא איטלקי שדגמנה בעבר עבור שמות גדולים בהם ורסצ'ה ואלכסנדר מקווין ומתחזקת עמוד אינסטגרם פעיל עם 1.5 מיליון עוקבים, נכון לכתיבת שורות אלה. צ'רטי הייתה נשואה עד ממש לאחרונה לדי.ג'יי מתאו מילרי. לא ידוע מתי בדיוק השניים נפרדו.
3 צפייה בגלריה
ויטוריה צ'רטי
ויטוריה צ'רטי
ויטוריה צ'רטי
(צילום: אינסטגרם)
בחודש נובמבר האחרון עלתה צ'רטי, שהיא בתה של מעצבת העל פרנצ'סקה לזארי, לכותרות לאחר שהגיבה בחריפות על כתבת השער של לילי רוז דפ למגזין ELLE, שטענה שלאינטרנט יותר איכפת ממי המשפחה שלה מאשר הדברים שהיא עושה. "אני מקבלת את כל ה-'אני כאן ואני עובדת קשה עבור זה', אבל אני באמת אשמח לראות אם היית שורדת את חמש השנים הראשונות של הקריירה שלי", הטיחה צ'רטי.
"את תמיד יכולה ללכת לבכות על הספה של אבא שלך בווילה שלו במאליבו, אבל מה היית מרגישה אם לא היית מסוגלת לשלם עבור הטיסה שלך חזרה הביתה? או שהיית מחכה שעות לאודישן רק כדי לצפות בילד נפוטיזם חולף על פנייך מהמושב החם של המרצדס, שם חיכה לו נהג אישי וסוכן שדואג לבריאות הנפש שלו? אני יודעת שזו לא אשמתך, אבל בבקשה תעריכי את המקום ממנו באת". עתידות: ויטוריה הולכת למשוך עוד הרבה מאוד אש. נעקוב!
3 צפייה בגלריה
ויטוריה צ'רטי
ויטוריה צ'רטי
באה לריב. צ'רטי
(צילום: אינסטגרם)