4 צפייה בגלריה
ג'יג'י חדיד ליאונרדו דיקפריו
ג'יג'י חדיד ליאונרדו דיקפריו
בחייאת, על מי אתם מנסים לעבוד? ג'יג'י חדיד וליאונרדו דיקפריו
(צילום: Backgrid)
הזוג הכי מדובר כרגע במדורי הרכילות מעבר לים הוא כזה שמסרב לאשר את היותו כזה: ליאונרדו דיקפריו (47) וג'יג'י חדיד (27), שבשבועות האחרונים - כך לפחות טוענות השמועות - עושים את צעדיהם הראשונים במערכת יחסים שאותה הם מנסים להסתיר מעין הציבור. רק שהם לא ממש מצליחים.
השניים נצפו לראשונה ביחד לפני כשבועיים כשבילו במסיבה במנהטן. בשבוע שעבר הם היו באותו הזמן באיטליה לרגל שבוע האופנה במילאן, שם חדיד עבדה ודיקפריו התארח. ואם זה לא היה צירוף מקרים מספיק מעניין, ממילאן שניהם טסו לפריז עבור שבוע האופנה שנערך שם בימים אלו.
לזכותם ייאמר שהם עושים עבודה טובה בלשמור מרחק אחד מהשנייה, שכן צלמי הפפראצי לא הצליחו עד כה לצלם אותם ביחד אלא רק בנפרד. יחד עם זאת, הראיות הקיימות בהחלט מחשידות: ביום חמישי האחרון חדיד חזרה לבית המלון שלה וכמה שעות מאוחר יותר, באחת בלילה, דיקפריו, ששוהה במלון אחר בעיר - נצפה עוזב את המלון של חדיד. משם הוא המשיך לכמה מועדונים מקומיים ולאחר מכן חזר למלון שלו. אחד ממקורביהם לא ראה טעם להכחיש וסיפר לאתר Entertainment Tonight: "הם לחלוטין ביחד".
4 צפייה בגלריה
ג'יג'י חדיד
ג'יג'י חדיד
מישהו ביקר אצלך בחדר לאחרונה? ג'יג'י חדיד יוצאת מהמלון שלה בפריז
(צילום: SplashNews)
הדיווחים על מערכת היחסים בין השניים החלו לפני כחודש, כשמקורביו של דיקפריו סיפרו שזמן קצר לאחר שנפרד מבת זוגו הקודמת, הדוגמנית והשחקנית קמילה מורונה, הוא כבר הביע עניין בחדיד. מקורביה לעומת זאת, אמרו שלמרות חיזוריו של הכוכב, היא דווקא לא ממש נלהבת: "הם ידידים, אבל היא לא רוצה משהו רומנטי איתו. הוא אולי מעוניין בה, אבל היא פחות מעוניינת בו", אמר אחד מחבריה.
ובכן, לא לקח לה הרבה זמן לשנות את דעתה – כשבוע לאחר מכן הם כבר נצפו צמודים מאוד במסיבה במנהטן, מה שכמובן עורר את סקרנותם של שאר האורחים שמיהרו לדווח על כך למדורי הרכילות. אחדים מהם אף הצליחו לצלם אותם (למרות שחייבים להודות - מדובר בתמונות מטושטשות שלא היו מביישות תיעודים מפוקפקים של איש השלג או המפלצת מלוך נס). למרות חוסר היכולת לתעד אותם ביחד כמו שצריך, מקורביהם הפטפטניים אישרו לאתרי הבידור השונים שהשניים אכן יוצאים ביחד.
"ליאו התעניין בג'יג'י ושאל חברים משותפים עליה. אחרי זה הם הסתובבו ביחד והוא בהחלט מעוניין". מקורב אחר סיפר: "הם בילו ביחד כמה פעמים וכיף להם ביחד. ג'יג'י חושבת שהוא בחור מגניב". למרות זאת, מקורב אחר לכוכבת מנסה להנמיך את הציפיות: "הם לוקחים את זה לאט ונפגשים בעיקר בקבוצות עם חברים נוספים. היא נהנית איתו, אבל לא מעוניינת במשהו רציני כרגע".
ואם אתם ממתינים בסבלנות עד שהם יאשרו או לפחות יגיבו על הזוגיות המלבלבת, כנראה שתיאלצו לחכות עוד הרבה – שניהם נוהגים שלא לחשוף פרטים על חייהם לתקשורת, בעיקר דיקפריו שאפילו את מערכת היחסים האחרונה שלו – שנמשכה כארבע שנים, לא אישר באופן רשמי.
באוגוסט האחרון נודע שדיקפריו ומורנה נפרדו ומי שהכיר את פועלו הרומנטי של הכוכב, ידע שהפרידה הייתה צפויה בגלל מה שהפך אצלו לנוהל די מגוחך: משבר הגיל שמונע ממנו להמשיך בזוגיות עם נשים שחוצות את גיל 25. כן, נעמי קמפבל, ג'יזל בונדשן, בלייק לייבלי, ארין הית'רטון, אלסיה ריאבנקובה, טוני גארן, קלי רורבאך ואפילו בר רפאלי שלנו – כולן היו בנות 23 עד 25 כשהזוגיות שלהן עימו תמה.
בחודש יוני האחרון הגיעה גם מורונה לגיל המאיים. למרבה הצער לא הצליחה לעשות את מה שקודמותיה כשלו בו, והפרידה המתבקשת הגיעה זמן קצר לאחר מכן. "ליאו וקמילה כבר לא נהנו ביחד. תקופת 'ירח הדבש' הסתיימה ומערכת היחסים נמוגה", סיפר מקורב לדיקפריו. מקורב אחר הוסיף שבחודשים האחרונים הוא העדיף לבלות עם חבריו מאשר עם מורונה.
4 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו קמילה מורונה
ליאונרדו דיקפריו קמילה מורונה
לא צלחה את משבר גיל ה-25. דיקפריו קמילה מורונה
(צילום: Mega)
חדיד כאמור כבר בת 27, מה שהופך אותה לקשישה יחסית בהשוואה לאקסיות של הכוכב, ויש גם משהו נוסף שמבדל אותה מהן: היא אמא צעירה. לפני שנה חדיד סיימה גם היא מערכת יחסים ארוכת שנים, רק שבמקרה שלה הפרידה הייתה שערורייתית יותר, מכיוון שבן זוגה ואבי בתה בת השנתיים, הזמר זאיין מאליק, תקף את אימה יולנדה חדיד. מאליק הואשם והודה בארבעה סעיפי הטרדה ונידון ל-360 ימים של עבודות שירות וקורס בשליטה בכעסים שנדרש לקחת. למרות המקרה הקשה, מאליק וחדיד עדיין נמצאים בקשר והוא מגיע לביתה כדי לבקר את בתו.
ובכל הנוגע לזוגיות הטרייה שלה ושל דיקפריו – כעת רק נותר לראות מתי יצליחו צלמי הפפראצי לתעד אותם ביחד כמו שצריך. זה לא יהיה פשוט, אבל סביר להניח שזה רק עניין של זמן.
4 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו ג'יג'י חדיד
ליאונרדו דיקפריו ג'יג'י חדיד
אתם אמנם מתישים, אבל שיהיה בהצלחה!
(צילום: Gettyimages)