3 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו ג'יג'י חדיד
ליאונרדו דיקפריו ג'יג'י חדיד
תחילתו של רומן חדש? ליאונרדו דיקפריו וג'יג'י חדיד
(צילום: Gettyimages)
אחרי שלל שמועות בדבר זוגיות חדשה ומפתיעה שנרקמת בין ליאונרדו דיקפריו (47) וג'יג'י חדיד, השניים נתפסו אתמול (ג') כשהם מבלים יחד במסיבה פרטית של חבריו של ליאו בקאסה צ'יפריאני שבמנהטן. התמונות (המאוד מטושטשות, יש לציין) פורסמו באתר "דיילי מייל".
שמועות על מערכת יחסים בין דיקפריו לחדיד החלו לצוץ ימים ספורים לאחר שהפרידה בין השחקן ההוליוודי למי שהייתה בת זוגו בארבע השנים האחרונות, הדוגמנית קמילה מורונה, פורסמה. השניים כאמור נפרדו בחודש יולי האחרון, זמן קצר לאחר שמורונה חגגה את יום הולדתה ה-25.
לפני שנמשיך, נעצור כדי להזכיר כי עברו הרומנטי של דיקפריו עשיר בשמות הנשים היפות והמפורסמות ביותר בעולם ולכולן מכנה משותף אחד - אף אחת לא עברה את גיל 25. מה שבעצם מעלה לא מעט סימני שאלה לגבי הרומן החדש לכאורה, בין דיקפריו לחדיד, שחגגה בחודש אפריל את יום הולדתה ה-27.
כפי שאמרנו, עברו הרומנטי של דיקפריו בהחלט עשיר וכולל מפורסמות רבות בהן בלייק לייבלי, ג'יזל בונדשן, נינה אגדל וגם בר רפאלי, אך זו הפעם הראשונה ששמו של דיקפריו נקשר בזה של מישהי מעל גיל 25 ויותר מזה - אמא לילדה בת שנתיים.
בתמונות שפורסמו ניתן לראות את דיקפריו וחדיד רוכנים אחד לעבר השנייה, כנראה בניסיון נואש לשוחח מבעד לרעש. את המסיבה, כאמור, ערכו חבריו הטובים של השחקן, ריצ'י עקיבא ודארן דינציול. "הם יוצאים אבל מתקדמים לאט", אמר מקורב לשניים לאתר Page Six. המקור הוסיף כי השניים בילו יחד מספר פעמים - גם לבד וגם עם חברים נוספים, אך הם עדיין לא מוגדרים כזוג. "ליאונרדו הוא לא כזה שנכנס ויוצא ממערכות יחסים. הוא לא ישר קופץ על זה. לכן הם לוקחים את זה באיזי".
מקור נוסף התראיין לחדשות E! והבהיר כי אף אחד מהם לא מעוניין במערכת יחסים רצינית בשלב זה. "ליאונרדו נהנה להיות רווק והשניים לא בלעדיים עדיין. אף אחד מהם לא מעוניין בזוגיות כרגע". מקורב לחדיד הוסיף: "ג'יג'י וליאו בילו יחד כמה פעמים והם בעניין אחד של השנייה. ג'יג'י חושבת שהוא בחור ממש מגניב".
על פי השמועות דיקפריו היה זה ש"רדף" אחרי חדיד והיה מעוניין בה מהרגע הראשון. לשאלה האם ייתכן כי משבר 25 חלף וליאונרדו התבגר - כנראה שהתשובה תהיה "לא", אבל אנחנו בהחלט נעקוב בסקרנות רבה.
3 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו
ליאונרדו דיקפריו
הרווק הנצחי. ליאונרדו דיקפריו
(צילום: Gettyimages)
לסיום נזכיר כי בחודש אוגוסט האחרון ולאחר ארבע שנים של זוגיות פורסם כי ליאונרדו דיקפריו (47) חזר לשוק הרווקים לאחר שנפרד מבת זוגו, הדוגמנית קמילה מורונה. מקורב לדיקפריו התראיין ל"סאן" וסיפר כי הפרידה נעשתה "בשקט" עד כמה שאפשר: "ליאו וקמילה סיימו את מערכת היחסים שלהם במהלך הקיץ. אין ביניהם רגשות רעים, זה היה פשוט טבעי".
חדיד מצידה פירקה את מערכת היחסים עם זאיין מאליק לפני שנה, באוקטובר 2021, לאחר שאמה של חדיד, הדוגמנית וכוכבת הריאליטי יולנדה חדיד, סיפרה למקורביה כי כוכב להקת וואן דיירקשן היכה אותה. אתר TMZ דיווח כי יולנדה מתכוונת להתלונן על מאליק במשטרה. הזמר הכחיש את טענותיה של האם ואמר ל-TMZ: "אני מקווה שיולנדה תחשוב מחדש על ההאשמות השקריות שלה ותתחיל לפעול למען החלמת המשפחה באופן פרטי". לג'יג'י וזאיין בת משותפת - קאי, בת השנתיים.
3 צפייה בגלריה
ג'יג'י חדיד
ג'יג'י חדיד
סקרנים לראות מה הלאה. חדיד
(צילום: Gettyimages)