19 צפייה בגלריה
קמילה מורונה
קמילה מורונה
קמילה מורונה חוגגת ביום ההולדת של קאיה גרבר
(צילום: Backgrid)
בשבוע שעבר ולאחר ארבע שנים של זוגיות פורסם כי ליאונרדו דיקפריו (47), שקיבל את הכינוי הרווק הנצחי (ונראה שבצדק) חזר לשוק הרווקים לאחר שנפרד מבת זוגו, הדוגמנית קמילה מורונה. על פי הדיווחים - השניים נפרדו בחודש יולי האחרון, פחות מחודש לאחר שמורונה חגגה את יום הולדתה ה-25.
עברו הרומנטי של דיקפריו עשיר בשמות הגדולים והיפים ביותר בעולם- כולל נציגות ישראלית משלנו, ולכולן מכנה משותף אחד - אף אחת מבנות זוגו של דיקפריו לא עברה את גיל 25. מה שהתחיל בהתחלה כסתם צירוף מקרים הפך לאחד הנושאים החמים ביותר מעבר לים ולרגל הפרידה הנוכחית החלטנו לצאת לסקירה יסודית בעברו הרומנטי של דיקפריו, ויש גם בונוס: אוסף ממים משובח הצוחק על תסביך ה-25 של השחקן. חפשו בגוגל מזייף תעודות זהות מקצועי ובואו נתחיל.

השחקן הכי לוהט בהוליווד

לפני שנגיע לשלב ההכפשות, בואו ניזכר בתחילת דרכו של דיקפריו - שפרץ לחיינו בתחילת שנות ה-90 אז גילם את דמותו של לוק ברואר בסדרה "להתבגר ולהתגבר". הפריצה הגדולה של דיקפריו הייתה כשהיה בן 19, אז לוהק לסרט "מה עובר על גילברט" לצידו של ג'וני דפ. ילידות שנות ה-80 כנראה יזכרו לטובה בעיקר את השתתפותו של דיקפריו בסרט "יומן נעורים" - מה שהפך אותו רשמית לחביב הבנות, ומיד לאחר מכן גילם את דמותו של רומיאו בגרסה המודרנית למחזה המפורסם של שייקספיר "רומיאו ויוליה". בשלב הזה, אגב, כבר לא נותר קיר אחד ריק בחדריהן של נערות ברחבי העולם - שכיסו את החדר שלהן בפוסטרים של השחקן הלוהט.
אם נותרה עלמה אחת בודדה שאיכשהו גל הדיקפריו לא פגע בה - כנראה שגם זה השתנה בשנת 1997, אז לוהק לסרט "טיטניק", שם גילם את דמותו של ג'ק דוסון - אתם זוכרים, זה שקייט ווינסלט השאירה אותו לטבוע בלב ים. מאז כמובן המשיך לככב על המסך הגדול בשלל שוברי קופות - החל מ"החוף", דרך "כנופיות ניו יורק" ועד "הזאב מוולסטריט".
כמובן שדיקפריו מחזיק גם בכמה מהפרסים הנחשקים ביותר בעולם - בהם פרס אוסקר השחקן הטובה ביותר על תפקידו בסרט "האיש שנולד מחדש", שלושה פרסי גלובוס הזהב, פרס גילדת שחקני המסך ופרס באפט"א לקולנוע.
19 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו
ליאונרדו דיקפריו
נהיה לנו חם. ליאונרדו דיקפריו
(צילום: Gettyimages)

ועכשיו, אחרי שהרמנו לדיקפריו - זה הזמן להוריד:

עם הצלחתו של ליאו זה היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שהשחקן יהפוך למוקד עלייה לרגל של נשות העולם. הראשונה שנפלה ברשתו של השחקן הייתה הדוגמנית ברידג'ט הול. השניים החלו לצאת יחד בשנת 1994 - כשדיקפריו היה בן 19 והול בת 16. זה היה רומן קצרצר, כזה שאפילו לא הספיק לזכות לתיעוד והוא נגמר באותה מהירות שהתחיל.
לאחר הפרידה מהול החלו לצוץ שמועות על רומן בין דיקפריו לדוגמנית העל נעמי קמפבל, שהייתה אז בת 24. השניים נצפו יחד מספר פעמים ומקורבים לשניים טענו כי מדובר בקשר לא מחייב ומהר מאוד הקטע הרומנטי התחלף בחברות טובה שמחזיקה עד עצם היום הזה.
19 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו
ליאונרדו דיקפריו
בסטיז לנצח. נעמי קמפבל ודיקפריו
(צילום: Gettyimages)
הקשר "הרציני" הבא של השחקן היה בשנת 1996, אז החל לצאת עם הדוגמנית קריסטן זאנג. על פי מקורות יודעי הדבר הסיבה לפרידה של השניים הייתה התהילה הלא פרופורציונלית לה זכה דיקפריו לאחר השתתפותו בסרט "טיטניק". הם נפרדו בשנת 1997, כשזאנג הייתה בת 22.
19 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו
ליאונרדו דיקפריו
ההצלחה הפרידה ביניהם. קריסטן זאנג ודיקפריו
(צילום: Gettyimages)
בשנת 2000 יצא לאוויר ההוליוודי רומן חדש ומסעיר בין דיקפריו לדוגמנית העל ג'יזל בונדשן. השמועה מספרת כי דיקפריו צפה בבונדשן צועדת על המסלול בתצוגת אופנה בשנת 1999 וניסה לאתר אותה - והצליח. ג'יזל הייתה אז דוגמנית מצליחה בתחילת דרכה ולמרות זאת התקשורת לא התעניינה בחיי האהבה שלה - עד שדיקפריו נכנס לתמונה. "יש כאלה שאומרים שאנחנו זוג נהדר מבחינה שיווקית", אמרה בתוכנית אירוח ברזילאית, והוסיפה: "זה מטופש. הוא לא צריך אותי ואני לא צריכה אותו - הגעתי לאן שהגעתי בלעדיו והוא הגיע לאן שהוא הגיע בלעדיי".
שנתיים לאחר מכן חוו ג'יזל וליאו משבר ביחסים ונפרדו. באותה התקופה הדוגמנית הצהירה ש"אין לה זמן למערכות יחסים" והוסיפה שאין לה מה להוסיף. במקביל נשאל דיקפריו לא פעם על הפרידה מהדוגמנית וסירב להתייחס. זה לקח כמה חודשים אך בסופו של דבר השניים חזרו זה לזרועותיה של זו ונראה שהיחסים ביניהם הפכו לרציניים מתמיד. "הם הכי מאושרים ביחד", מסרו מקורבים לזוג ואף הוסיפו כי הם אפילו משוחחים על נישואים.
לקראת סוף 2005 דיקפריו ובונדשן נפרדו, למרות אותם דיבורים אופטימיים על חתונה. "הייתי לבד ברצון לעשות חשבון נפש רציני - בזמן שהוא נשאר אותו הדבר", סיפרה הדוגמנית בספרה Lessons: My Path to a Meaningful Life שיצא לאור בשנת 2018. "כל מי שנכנס לחיינו הוא מורה. אנשים נכנסים לחיינו כדי להראות לנו משהו על עצמנו ואני חושבת שזה מה שהוא היה". חשבון נפש או לא, נציין רק שהשניים החלו לצאת כשג'יזל הייתה בת 19 ונפרדו כשמלאו לה 24.
19 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו
ליאונרדו דיקפריו
הזוג הכי יפה שידעה הוליווד. ג'יזל ודיקפריו
(צילום: Gettyimages)
כמובן שלליאונרדו לא היה יותר מדי זמן פנוי לשבת מול סרטים רומנטיים, לאכול גלידה ולבכות - זמן קצר (מאוד) לאחר הפרידה מג'יזל נכנסה לחייו לא אחרת מאשר הדוגמנית הישראלית בר רפאלי.
דיקפריו ורפאלי נפגשו במסיבה של U2 וניסו בעיקר לשמור על פרופיל נמוך. "אלמלא צלמי הפפראצי, שתיעדו את ליאונרדו ובר מספר פעמים כנראה שבכלל לא היינו יודעים שהם יוצאים", כך נכתב על הזוג באתר Instyle.
"אני שם בשבילו ואני נמצאת לצידו בכל האירועים", אמרה רפאלי בריאיון למגזין "לאשה", וניסתה להסביר את התהייה מדוע היא לא נראית לצידו. "אני פשוט לא הולכת איתו יד ביד, אני לא רואה שום סיבה לעשות זאת. אני לא צריכה לעשות איתו פוזות מול המצלמות ואף אחד לא צריך לדעת איך אנחנו מתנשקים". דיקפריו מצידו טען כי הרצון שלו לשמור על פרטיות בכל הנוגע למערכות היחסים שלו הגיע בהשראתו של רוברט דה נירו - שחקן שדיקפריו מעריץ. "זה שדה נירו היה דיסקרטי בחייו האישיים אפשר לו להיות עוד יותר אמין בתפקידים שונים על המסך הגדול".
19 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו
ליאונרדו דיקפריו
תודה לאל על צלמי הפפראצי. דיקפריו ובר רפאלי
(צילום: Gettyimages)
בשנת 2007 הגיע דיקפריו לביקור בלתי נשכח בישראל (כשאנחנו אומרים בלתי נשכח אנחנו כמובן מתכוונים לכך שרפי רפאלי, אביה של בר, תקף את צלמי הפפראצי שניסו לתעד את השחקן ההוליוודי). במהלך שהותו בישראל ביקרו ליאונרדו ובר את ראש הממשלה דאז שמעון פרס ז"ל, כשמה שבעיקר זכור מאותה הפגישה זה שהוא חבש כובע הפוך. "ליאונרדו התנצל על כך שלא התלבש כמו שצריך וכדי להיראות טוב סובב את כובע הבייסבול שלו", התלוצץ פרס.
בשנת 2008 החלו לצוץ שמועות על משבר ביחסים של השניים, אך למרות הכל צלמי הפפראצי המשיכו לתעד אותם מטיילים ברחבי העולם. על פי הדיווחים השניים היו פרודים למשך כחצי שנה ואז חזרו אחד לשנייה. "הייתי צריכה את זה, התחלתי להבין דברים על עצמי, עבדתי על עצמי והתבגרתי", אמרה רפאלי בריאיון ל"לאשה". "לא ידעתי מה זה להיות לבד - היום אני יודעת שזוגיות יכולה לעבוד רק אם את יודעת שאת יכולה להיות לבד ואת לא מפחדת מזה. היום אני לא מפחדת להיות לבד". למרות התובנות המרשימות של רפאלי, השניים נפרדו סופית בשנת 2011. "הם נפרדו ברוח טובה, הם עדיין חברים ועדיין מדברים", סיפר מקור יודע דבר ל-Page Six, והוסיף כי "שניהם לא היו מוכנים 'להתיישב'" ולשניהם יש קריירות עמוסות הלוקחות אותם לכיוונים שונים". זה הזמן לציין כי בר החלה לצאת עם ליאונרדו כשהייתה בת 20 והשניים נפרדו כשמלאו לה 25.
19 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו
ליאונרדו דיקפריו
היו ימים
(צילום: Gettyimages)
בשנת 2010, קצת לפני הפרידה של ליאונרדו ובר, הצטלבו דרכיהם של השחקן ההוליוודי ובלייק לייבלי. השניים נפגשו בארוחת ערב אינטמית שכללה שמונה אנשים בלבד בניו יורק. באותה התקופה לייבלי נבחנה לתפקיד של דייזי ביוקנן בסרט גטסבי הגדול כך שמהר מאוד ארוחת הערב תוייגה כעסקית. את התקפיד הנחשק קטפה בסוף קארי מאליגן אבל השמועות של דיקפריו ולייבלי הוצתו מחדש במאי 2011, עם פתיחתו של פסטיבל קאן. ליאורנדו ובלייק צולמו מחובקים וכך התחילה לה תקופת ה-"דילייבלי", כן, הם קיבלו כינוי זוגי.
"מעולם לא ראינו את ליאונרדו ככה עם בחורה", הצהירו חבריו של השחקן, שעם הזמן גילינו שזה המשפט האהוב עליהם ביותר בהקשר לחיי האהבה של חברם. "הם מאושרים זה בחברת זו", הוסיפו. צלמי הפפראצי היו בעננים עם התמונות הרומנטיות שליאו ובלייק סיפקו וברחבי העולם לרגע התחילו להאמין שאולי הפעם זה באמת זה. "הייתי מאוהבת בליאונרדו בתור ילדה", סיפרה לייבלי בריאיון ל-CosmoGIRL בשנת 2007. ובכל זאת, הקשר בין השניים לא החזיק מעמד והם נפרדו באוקטובר 2011. גיל הפרידה של לייבלי היה 24.
19 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו
ליאונרדו דיקפריו
כולם היו בטוחים שזה זה. דיקפריו ובלייק לייבלי
(צילום: Backgrid)
לאחר הפרידה מלייבלי התנחם דיקפריו בזרועותיה של הדוגמנית ארין הית'רטון שהייתה בת 23. השניים ניהלו מערכת יחסים בת 10 חודשים וממנה המשיך השחקן לדוגמנית הבאה - אלסיה ריאבנקובה שהייתה אז בת 21. גם הרומן הזה, שמעולם לא אומת, הסתיים די מהר ומשם המשיך ליאו לדוגמנית הגרמנייה טוני גארן, השניים ניהלו רומן פוטוגני למשך שנה ונפרדו כשטוני הייתה בת 23. הרומן הקצר הבא היה עם השחקנית קלי רורבאך שהייתה אז בת 25. אל דאגה - ליאו הספיק להיפרד ממנה הרבה לפני שמלאו לה 26.
19 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו
ליאונרדו דיקפריו
זה היה קצר. דיקפריו וטוני גארן
(צילום: Splashnews)

19 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו
ליאונרדו דיקפריו
גם זה קרה. קלי רורבאך ודיקפריו
(צילום: Gettyimages)
ביוני 2016 דווח כי דיקפריו מתחזק זוגיות חדשה והפעם עם נינה אגדל - המלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט. השניים החלו לצאת כאגדל הייתה בת 24 - כך שלא היה צורך ללכת למגדת עתידות מקצועית על מנת להבין שהקשר הזה יכול לשרוד גג שנה - וכך היה.
"ליאו מאוד אוהב את נינה", סיפר חבר של השחקן למגזין People באותה השנה. "הוא כל הזמן מחזיק לה את היד ומנשק אותה ונראה שגם היא נהנית מחברתו. יש לה אנרגיות מעולות והיא משמחת מאוד את ליאו. נינה היא ממש משב רוח רענן עבורו". במהלך הרומן שלהם הספיקו השניים לצאת לשלל חופשות מנקרות עיניים ברחבי העולם וסיפקו לצלמי הפפראצי אין סוף תמונות רומנטיות.
במרץ 2017 יצאו ליאו ונינה לחופשה רומנטית בסנט בארטס כדי לחגוג את יום הולדתה ה-25 של אגדל יחד עם חברים מפורסמים נוספים בהם אורלנדו בלום. "הם נהנים מאוד יחד וזה נראה מאוד רציני", סיפר חבר של ליאו (מישהו אמר דה זה וו?) - ונחשו מה, כמובן שהוא טעה. חודשיים לאחר יום הולדתה דיקפריו ואגדל נפרדו. "הם נשארו חברים טובים", אמר מקורב יודע דבר - ולא, אנחנו ממש לא האמנו לו, אפילו לא לרגע.
19 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו
ליאונרדו דיקפריו
משב רוח מרענן. דיקפריו ונינה אגדל
(צילום: Backgrid)
והנה הגענו לטריגר של הכתבה: בשנת 2018, ואחרי חודשים ארוכים של שמועות, דיקפריו יצא לאור עם מערכת יחסים חדשה - הפעם עם הדוגמנית הלוהטת קמילה מורונה. קמילה וליאונרדו נפגשנו לראשונה בשנת 2008 - כשמורונה הייתה בת 12 בלבד, דרך השחקן אל פצ'ינו, חברו הטוב של דיקפריו ומי שהיה בזמנו בן זוגה של אמה של קמילה.
במשך השנים דיקפריו שמר על קשר ידידותי עם המשפחה וזמן קצר לאחר שנפרד מאגדל הוא ומורונה, שהייתה אז בת 21, החלו להיפגש באופן ידידותי קצת יותר. בתחילה ניסו השניים לשמור על היחסים בסוד ונציגיהם הכחישו את השמועות, אך שנה לאחר מכן הם הגיעו ביחד לחגיגות יום הולדתה של אלן דג'נרס ובהמשך נצפו יחד יותר ויותר.
19 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו קמילה מורונה
ליאונרדו דיקפריו קמילה מורונה
באמת חשבנו שזה זה. קמילה מורונה ודיקפריו
(צילום: Mega)
מקורבים לדיקפריו ריכלו על השניים לא מעט בכלי התקשורת וסיפרו כי דיקפריו רציני מאוד לגבי מורונה ושהם אפילו מדברים על אירוסים. "ליאו מעולם לא אהב מישהי בצורה כזו", סיפר החבר למגזין People בשנת 2018. כן, אנחנו יודעים שזה נשמע לכם מאוד מוכר.
ליאונרדו וקמילה מאוד רציניים לגבי הקשר שלהם", סיפר מקורב נוסף לשחקן לאתר Us Weekly בנובמבר 2018, ואף הוסיף כי "יש תחושה שהקשר הזה יוביל לנישואים. הם מדברים על אירוסים לעיתים קרובות וליאונרדו אומר שהוא מוכן ורוצה להביא ילדים לעולם".
מורונה מצידה נאלצה להתמודד לא פעם עם הביקורות שהופנו אליה בעקבות הפרש הגילאים בין השניים, מה שהוביל אותה לכתוב פוסט זועם: "אלוהים אדירים, אנשים כל כך מרושעים ומלאי כעס כלפי אנשים שהם לא יודעים עליהם כלום. אני מקווה שאנשים ילמדו לחיות עם קצת פחות שנאה ויפנו את תחומי העניין שלהם למקומות אחרים, כי לחיות בלי שנאה זו הרגשה די טובה".
בחודש יוני האחרון חגגה מורונה את יום הולדתה ה-25, יחד עם דיקפריו כמובן, אבל איך נאמר זאת בעדינות - הגיל לחלוטין היה על הקיר. דיקפריו ומורונה נפרדו חודש לאחר יום הולדתה של הדוגמנית. מקורב לדיקפריו התראיין ל"סאן" וסיפר כי הפרידה נעשתה "בשקט" עד כמה שאפשר: "ליאו וקמילה סיימו את מערכת היחסים שלהם במהלך הקיץ. אין ביניהם רגשות רעים, זה היה פשוט טבעי". בהחלט טבעי - טבעי שהפרידה תגיע רגע לאחר יום הולדתה ה-25.
19 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו קמילה מורונה
ליאונרדו דיקפריו קמילה מורונה
הפרידה הזו באמת הכאיבה לנו
(צילום: Mega)
נכון לכתיבת שורות אלה החלו לצוץ שמועות על רומן חדש של ליאו, הפעם עם דוגמנית אוקראינית בשם מריה ברגובה (22) אבל אנחנו די סקפטים לגבי זה. מה שכן - זה הזמן לציין שיש אישה אחת ויחידה שעומדת במבחן השנים של דיקפריו וזו אמא שלו, אירמלין דיקפריו, שצועדת לצידו לעיתים קרובות על השטיח האדום.

19 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו
ליאונרדו דיקפריו
ילד של אמא
(צילום: Gettyimages)
אחרי שחפרנו לעומק בעברו הרומנטי של דיקפריו, זה הזמן לעבור לקטע היותר משעשע. עם השנים דיקפריו הפך "לבדיחה" בכל הנוגע לתסביך ה-25 שלו וכמו כל תופעה בהוליווד - הדרך לממים הייתה קצרה אך איכותית במיוחד.
בנות הזוג של ליאו מתארגנו ליום הולדתן ה-26
19 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו ממים
ליאונרדו דיקפריו ממים
(צילום מסך)
נרתע ממגע של נשים מעל גיל 25
כל החברות של ליאו
גיל 25 בעיניים של ליאו
19 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו ממים
ליאונרדו דיקפריו ממים
(צילום מסך)
הדלת שם
19 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו ממים
ליאונרדו דיקפריו ממים
(צילום מסך)
כשבת הזוג של ליאור חוצה את גיל 25
פרצוף נגעל לכבוד יום הולדת 26
19 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו ממים
ליאונרדו דיקפריו ממים
(צילום מסך)
עדיף לטבוע
19 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו ממים
ליאונרדו דיקפריו ממים
(צילום מסך)