אביה של ביאנקה סנסורי מאוד לא מרוצה מהזוגיות שלה עם קניה ווסט – ומעוניין להיפגש עם הראפר ולהתעמת איתו לגבי היחס שלו כלפיה, כך טוענים מקורבים למשפחה.
נראה שבהחלט יש להם סיבה לדאגה: מאז שווסט וסנסורי התחתנו, היא ניתקה קשר עם משפחתה ומסתובבת בקביעות בציבור בבגדים מינימליים, חושפניים ומוזרים – שחלקם אף היו עלולים לגרום למאסרה או לקבלת קנס בגין התערטלות בציבור. רק לפני יומיים (ג') למשל, היא הסתובבה בפריז עם מעיל פרווה כשחלקה התחתון חשוף כמעט לחלוטין. בימים אלו נערך בעיר שבוע האופנה, וסביר להניח שהלוק הזה לא היה מתקבל לאף תצוגה.
מקורביהם של משפחת סנסורי סיפרו לאתר Daily Mail: "ליאו, אבא של ביאנקה, רוצה לשבת לשיחה עם קניה ולשאול אותו מה לעזאזל הוא חושב כשהוא מצעיד את ביאנקה עירומה וטראשית כמו פרס". הם הוסיפו שליאו מעוניין לשאול את ווסט איך ירגיש אם מישהו יתייחס כך לאחת מבנותיו, נורת' או שיקגו: "הוא יודע שאין סיכוי שקניה יאפשר שמשהו כזה יקרה למישהי מהבנות שלו, אז הוא לא מבין למה הוא עושה את זה לאשתו".
2 צפייה בגלריה
ביאנקה סנסורי
ביאנקה סנסורי
"אין סיכוי שקניה יאפשר שמשהו כזה יקרה למישהי מהבנות שלו". קניה ווסט וביאנקה סנסורי
(צילום: אינסטגרם)
מאז נישואיהם של השניים, בדצמבר 2022, סנסורי התנתקה כמעט לחלוטין ממשפחתה שמתגוררת באוסטרליה: "אם זה לא גרוע מספיק, האיש הזה, שאמור להגן על הבת שלהם, מנתק אותה לחלוטין ממשפחתה", אומרים מקורביה. "ליאו רק רוצה לשבת עם קניה ולהסביר לו שהוא פוגע במשפחתם על ידי כך שהוא הופך את בתם האהובה למישהי שנראית כמו סחורה זולה. אף אדם לא צריך לעודד את האישה שהוא אוהב ללכת ככה ברחוב ולהציג את עצמה הצורה כזו. זו לא אהבה, זו שליטה".
גם חבריה של ביאנקה מוטרדים, אבל מסיבה אחרת: "למרבה הצער החברים שלה התרגלו למה שהיא לובשת בציבור. הם פחות מודאגים מהבגדים ויותר מהמבט המת שבעיניים שלה בכל פעם שהיא יוצאת עם קניה".
לא שאנחנו דואגים לשלומו, אבל רק נציין שייתכן שלקניה עדיף שלא להסתבך עם משפחת סנסורי, מכיוון אביה של אשתו הוא אסיר לשעבר – בשנת 1982 הוא נשלח לכלא לחמש שנים לאחר שהורשע בייבוא סמים והחזקת נשק ותחמושת, ואחיו אריק סנסורי, היה ראש ארגון פשע אוסטרלי ואחראי לרציחתם של כמה אנשים, מה שזיכה אותו בכינוי "אל קפונה של מלבורן". הוא נידון למוות אך בהמשך עונשו הוקל למאסר עולם.
הוריה של סנסורי כבר הביעו את דאגתם לגבי ההתנהגות של בתם, ובריאיון לאתר Daily Mail אמרו מקורביהם לאחרונה: "משפחתה וחבריה מזועזעים בגלל שזה הולך ומחמיר. ברור שהיא לא מבינה שמה שהיא לובשת לא רק מגעיל ונותן דוגמה רעה אלא גם עלול לעבור על החוק. ההורים שלה כל כך מודאגים כי הם כבר לא מזהים אותה. היא לא הייתה עושה את זה אם לא היו שולטים עליה".
הוריה מניחים שסנסורי נענית לדרישותיו של ווסט מכיוון שהוא נותן לה תמריצים עסקיים וכלכליים: "הוא מצליח לכלוא אותה על כדי כך שהוא נותן לה מניות ובעלות על פרויקטים שהוא מנהל, כולל כאלו של אופנה".
כאמור, ווסט וסנסורי התחתנו בדצמבר 2022 – חודש בלבד לאחר שגירושיו מקים קרדשיאן הושלמו. ומה היא חושבת על העניין? "קים דורשת מקניה לא לתת לביאנקה להתלבש כך ליד ילדיהם. היא מאוד מופתעת שקניה נותן לאשתו לצאת ככה מהבית".
2 צפייה בגלריה
קניה ווסט ביאנקה סנסורי
קניה ווסט ביאנקה סנסורי
כאן היא דווקא מכוסה
(צילום: Backgrid)