אחרי שפרסם התנצלות בעברית כלפי היהודים (זה לא בהכרח קשור אבל היינו חייבים להזכיר זאת), קניה ווסט יוצא בהצהרה חדשה: "השנה לא יהיו מכנסיים".
אמש (ג'), בשעת לילה מאוחרת, הראפר פנה שוב לרשתות החברתיות והפעם פרסם שלוש תמונות חושפניות במיוחד של אשתו ביאנקה סנסורי, והבהיר כי השנה הזו הולכת להיות חשופה במיוחד - ובלי מכנסיים.
4 צפייה בגלריה
ביאנקה סנסורי
ביאנקה סנסורי
השנה לא יהיו מכנסיים. קניה ווסט וביאנקה סנסורי
(צילום: אינסטגרם)
בתמונות ניתן לראות את סנסורי כשלגופה בגד גוף זעיר ובאזור החזה רצועות דקות במיוחד שלא מסתירות כלום. התמונות אומנם גרפו מיליוני לייקים, אך התגובות המבקרות לא איחרו להגיע. "קניה עשה הכל כדי להפטר מקלטת המין של קים, כדי לפרסם את אשתו החדשה עירומה - בעצמו", כתב עוקב זועם, והוא לא היה היחיד. "אחרי שביישת את אשתך לשעבר על כך שפרסמה תמונות חושפניות - אתה עושה זאת בעצמך. איזה שמוק".
כמובן שגם עקיצות על כך שווסט, שחוזר שוב ושוב על כך שהוא מתחזק באמונתו לאלוהים, הגיעו בהמוניהן. "מאוד דתי מצידך לפרסם תמונות של אשתך בלבוש כזה", הגיבה עוקבת אחת, ואחרת תהתה: "מה היית עושה אם זו הייתה אחת מהבנות שלך? היית חושב שבעלה אוהב אותה? מכבד אותה?".
4 צפייה בגלריה
ביאנקה סנסורי
ביאנקה סנסורי
אם את במצוקה תלבשי חוטיני צהוב בפעם הבאה - שנדע
(צילום: אינסטגרם)
זו כמובן לא הפעם הראשונה שסנסורי מצולמת בצורה פרובוקטיבית, למעשה בשנה האחרונה עוררו השניים לא פעם סערה בעקבות הלבוש החושפני של סנסורי ובמקרה אחר הצליחו לעורר את זעמם של האיטלקים שהבהירו כי השניים לא רצויים במדינה יותר.
מערכת היחסים בין ווסט לסנסורי - או בעיקר התנהגותו של הראפר כלפי אשתו הטרייה - עוררה חששות בקרב חבריה ובני משפחתה, שמוצאים את התנהגותו של קניה מטרידה. "הוריה של ביאנקה חששו מאוד מכך שהם התחתנו בכזו מהירות, הם לא רוצים שביאנקה תהיה ריבאונד של קניה", סיפר מקורב יודע דבר. בזמן שאמה מוטרדת במיוחד מהנישואים, אביה דווקא מנסה להתנחם בכך שקניה באמת אוהב את בתו - וטוען כי מבחינתו זה הדבר החשוב ביותר.
מנגד, חבר קרוב של סנסורי טוען ש"ביאנקה כבר לא פועלת מרצונה", והוסיף ש"כל מה שהיא עושה זה לציית לקניה הוא קבע כללי התנהגות מסוימים ואסור לה להפר אותם. הוא מכתיב לה מה ללבוש והוא אומר לה מה להגיד". עוד הוסיף החבר כי ביאנקה התרחקה מחבריה ואף נזפה באחד מהם שהתעניין בשלומה.
4 צפייה בגלריה
ביאנקה סנסורי
ביאנקה סנסורי
לפחות פרווה זה מחמם
(צילום: אינסטגרם)
נזכיר כי ווסט וסנסורי נישאו בדיוק לפני שנה, בינואר 2023, בלי שום התראה מוקדמת. מאז הספיקה סנסורי לפגוש את ילדיו ואף נצפתה כשהיא מבלה יחד עם נורת', בתו הבכורה של הראפר.
4 צפייה בגלריה
קניה ווסט ביאנקה סנסורי
קניה ווסט ביאנקה סנסורי
לא נשקר, אנחנו מודאגים ומוטרדים
(צילום: Backgrid)