1 צפייה בגלריה
קניה ווסט
קניה ווסט
קניה ווסט
(צילום: Mega)
קניה ווסט מקבל הרבה פחות כותרות ותשומת לב לאחרונה, אבל אשתו ביאנקה סנסורי מפצה על כך בעזרת הגימיק הישן והמוכר של להסתובב ברחוב בלבוש ביזארי ומושך תשומת לב.
ווסט וסנסורי שוהים בשבועות האחרונים באיטליה, וסנסורי ניצלה את החופשה כדי לבלוט כמה שיותר בנוף האירופאי ולהפוך לאטרקציה בפני עצמה, כשלבשה במהלך שיטוטיה ברחובות העיר בגדי גוף שקופים למחצה שלא הסתירו יותר מדי – וגם הזכירו באופן מעניין את מחטבי הגוף של קים קרדשיאן, הלא היא קודמתה של סנסורי בתפקיד אשתו של ווסט.
עוד נראה שסנסורי הביאה עמה מזוודה מלאה בבגדים דומים, מכיוון שהפפראצי תיעדו אותה מסתובבת במשך כמה ימים שונים כשהיא פחות או יותר באותו לוק כשרק כמות הבד ושקיפותו משתנים מעט. במקרים מסוימים היא לא טרחה ללבוש נעליים והסתובבה יחפה ברחובות העיר.
לעומתה, ווסט הקפיד בגדים שחורים וארוכים שהיוו ניגוד בולט ללוק המסקרן של אשתו. מעבר לכך הוא נצפה באחת הפעמים מחזיק בידו בקבוק שמפניה, כך שלא פלא שהשניים היו במצב רוח מרומם ומשוחרר.
סנסורי הסתכנה בקבלת קנס ואפילו מאסר על כך שהסתובבה בעירום כמעט מלא ברחוב, מכיוון שהחוק האיטלקי לא רואה בעין יפה התערטלות פומבית או בסביבה בה עלולים להסתובב קטינים (ובכמה מהתמונות היא אכן מצולמת כשילד קטן צועד לידה), ומעשה שכזה עלול להביא לקנס שבין 5,000 ל-10 אלף יורו ולעיתים גם למאסר של ארבעה חודשים עד ארבע שנים, כך מדווח אתר Daily Mail.
למזלה של סנסורי, עד כה נראה שלא נתקלה באף שוטר, כך שתוכל בינתיים להמשיך ולהתערטל כאוות נפשה. אולי המשטרה לא רצתה להסתבך עם ווסט.
נראה שהעם האיטלקי לא התרשם יותר מדי מהבחירות האופנתיות של סנסורי ובטח לא הסתנוור מאבק הכוכבים שבעלה מפזר (או שאולי כבר לא נותר לו כזה), ופנה לרשתות כדי להתלונן על הנוכחות של השניים בארצם: "אנחנו לא צריכים את הזבל הזה אצלנו", כתב אחד הגולשים ואחד הוסיף שמדובר ב"חוסר כבוד כלפינו". גולשת אחרת כתבה: "זה אולי סקסי בבית בין בני זוג אבל לא ברחוב" ועוד אחת אמרה: "חוסר כבוד מוחלט ולבוש מחריד. לא מעניין אותי אם הוא מלביש אותה, היא לא צריכה להסכים לזה".
זו לא הפעם הראשונה שסנסורי מעוררת עניין, או לחילופין – תמיהה בזכות הלבוש החריג שלה. מאז שנישאה לווסט היא מרבה להסתובב בבגדים שנעים על הסקאלה שבין "ובכן, זה מראה מעניין" ל"פורים כנראה הגיע מוקדם השנה".
לצערה, נראה שאם מטרתה היא להפוך לסוג של אייקון אופנה כמו קרדשיאן – זה לא ממש עובד וגם התקשורת פחות מתעניינת במעלליה. יש לציין שגם אחת האקסיות האחרונות של ווסט, השחקנית ג'וליה פוקס, עשתה לאחרונה קריירה מלהגיע לאירועים בלוקים משונים ואכן הצליחה להאריך במקצת את דקות התהילה שסיפקה לה מערכת היחסים הקצרה שניהלה עם הכוכב המתוסבך.
גם היפנים התכבדו בלוק בולט: