2 צפייה בגלריה
קניה ווסט
קניה ווסט
קניה ווסט
(צילום: AP)
הרשתות החברתיות של הראפר קניה ווסט ננעלו בעקבות חשד לאנטישמיות. בשבת אינסטגרם חסמה את ווסט בעקבות פוסט שהעלה וגולשים דיווחו עליו כאנטישמי.
לאחר שנחסם מהאינסטגרם, ווסט צייץ לראשונה בטוויטר אחרי שהחרים את הרשת החברתית במשך שנתיים. בציוץ העלה הראפר תמונה מטושטשת שלו ושל מייסד מטא (לשעבר פייסבוק, חברת האם של אינסטגרם) מארק צוקרברג, שרים קריוקי וכתב: "תראה את זה מארק, איך אתה מתכוון להעיף אותי מאינסטגרם?"
בהמשך הוא כתב: "אתם שיחקתם איתי וניסיתם לבטל את כל מי שמתנגד לאג’נדה שלכם". לפי ארכיוני האינטרנט, באותו לילה הוא גם צייץ איום שבו אמר שיהרוג שלושה יהודים - בריפרור למצב המוכנות של צבא ארצות הברית (defcon3).
הציוץ הוסר על ידי טוויטר והדובר של הרשת החברתית וכן הדובר של מטא, חברת האם של אינסטגרם, אמרו אתמול (א'), כי דבריו של ווסט מפרים את מדיניות החברות. הסיבה לחסימה של אינסטגרם בשישי נבעה מפוסט שהעלה ווסט שבו רמז כי חברו הראפר פי דידי נשלט על ידי היהודים. כזכור, בתחילת החודש, הראפר גרם לפרובוקציה כשלבש חולצת White Lives Matter לתצוגת האופנה של המותג שלו.
2 צפייה בגלריה
פי דידי
פי דידי
פי דידי
(צילום: גטי אימג'בנק)
פי דידי הגיב אז כשניסה להנמיך את הלהבות ואמר כי ווסט לא התכוון לזלזל בסיסמה Black Lives Matter. בתגובה כאמור, ווסט רמז כי הוא נשלט על ידי היהודים.