7 צפייה בגלריה
ג'וליה פוקס
ג'וליה פוקס
הקריירה לא מתרוממת. ג'וליה פוקס
(צילום: GettyImages)
לא בטוח שהרבה מכם הכירו את השחקנית ג'וליה פוקס עד השנה שעברה, אבל מי מכם שעוקב אחרי מדורי הרכילות ודאי שמע עליה לא מעט בחודשים האחרונים, וליתר דיוק – מאז שיצאה עם קניה ווסט.
השניים יצאו לזמן קצר בתחילת השנה ולמרות שהקשר ביניהם לא נמשך זמן רב, נראה שפוקס הפיקה ממנו את המיטב והפכה מאז פרידתם לאורחת מבוקשת באירועים הוליוודיים. לרוב היא גם מספקת את הסחורה על ידי לבוש מוחצן שהקנה לה יותר תארי "שוק" מאשר "שיק", אבל גם לא מעט תשומת לב. יחד עם זאת – בעוד שהיא מבוקשת באירועים, פוקס טוענת שמאז שהייתה עם ווסט, טלפונים ממלהקים ובמאים היא כבר מקבלת הרבה פחות.
כשהתארחה השבוע בפודקאסט של אמילי רטאייקאוסקי, סיפרה: "אחרי שהיינו ביחד בהחלט שמתי לב לשינוי, ולא חיובי. אני לא מקבלת את אותה כמות הצעות כמו שקיבלתי לפני כן. יש הרבה חסרונות כשמתפרסמים לשמצה באופן שכזה".
פוקס, שכיכבה לצד אדם סנדלר בסרט "יהלום לא מלוטש", סיפרה שהרבה אנשים בתעשייה רואים בה כעת "נטל" ו"אישיות של צהובונים", אבל אמרה שהיא מנסה לשמור על אופטימיות: "הכל בסדר, אני עדיין עסוקה. אני מאמינה שדברים מגיעים בזמן הנכון ולכן אני לא חוששת. לא באמת אכפת לי". יש לציין שהקריירה של פוקס לא הייתה ממש מסעירה ושוקקת חיים גם לפני שהכירה את ווסט, ועם זאת, יש שני סרטים בהשתתפותה שאמורים לצאת בשנה הקרובה.
7 צפייה בגלריה
בנוסף לכל, הוא גם חיסל לה את הקריירה? פוקס וקניה ווסט
בנוסף לכל, הוא גם חיסל לה את הקריירה? פוקס וקניה ווסט
בנוסף לכל, הוא גם חיסל לה את הקריירה? פוקס וקניה ווסט
(צילום: GettyImages)
על הזוגיות עם ווסט פוקס אמרה: "היה נראה שיש לו הרבה על מה לעבוד, ולא היה לי זמן או אנרגיה לזה. אין לי את היכולת הרגשית עבור זה. אני גאה בעצמי על כך". פוקס בהחלט התחמקה בזמן, בהתחשב בכך שבחודשים האחרונים חייו של ווסט הפכו לרכבת הרים (ולא מהסוג הכיפי) הודות לדבריו הגזעניים והאנטישמיים שגרמו לסובבים אותו ולמותגים שעבדו עמו לנתק את הקשרים ביניהם.
ווסט ופוקס הכירו במסיבת ערב השנה החדשה בתחילת 2022, ויצאו ביחד במשך כמה שבועות. הקשר שלהם אמנם היה קצר, אך במהלכו הם הספיקו לככב כמעט מדי יום במדורי הפפראצי ופוקס אף כתבה מאמר למגזין Interview בו שיתפה תמונות אישיות שצילמו במהלך אחד הדייטים שלהם, וחשפה פרטים אינטימיים: "הוא הכין לי סוויטת מלון מלאה בבגדים. זה היה כמו חלום שמתגשם עבור כל בחורה, הרגשתי כמו סינדרלה... הופתעתי, כלומר – מי עושה דבר כזה בדייט השני? או בכל דייט?"
7 צפייה בגלריה
קניה ווסט ג'וליה פוקס
קניה ווסט ג'וליה פוקס
צולמו הרבה יחסית לזמן הקצר שלהם ביחד
(צילום: Backgrid)
לאחר הפרידה היה נראה שפוקס נשארה מלאת חיבה לאקס הטרי שלה ואמרה לאתר People שהקשר ביניהם "היה הדבר הטוב ביותר שיכל לקרות לי". פוקס הייתה אז במהלך גירושים מבעלה ואבי בנה, והסבירה שהקשר עם ווסט סייע לה לאחר התקופה הקשה שעברה: "זה היה כמו ללחוץ על לחצן של אתחול מחדש", אמרה והוסיפה שהזוגיות שלהם השיבה לחייה "ניצוץ ששכחתי ממנו".
כפי שאפשר להבין, פוקס הבינה רק מאוחר יותר את ההשלכות של הקשר ביניהם על הקריירה שלה, וכאמור נראה שהלוקים השנויים במחלוקת איתם הגיעה לאירועים השונים לא תרמו לשיפור התדמית שלה.
7 צפייה בגלריה
ג'וליה פוקס
ג'וליה פוקס
לוק סולידי סך הכל
(צילום: GettyImages)
החבר לשעבר קניה ווסט לא היה נושא השיחה היחיד של פוקס ורטאייקאוסקי – השתיים דיברו גם על גבר ידוע לשמצה אחר: ג'וני דפ.
לאחר שהשחקן ניצח בתביעתו נגד אשתו לשעבר אמבר הרד, פוקס הביעה בה תמיכה וכתבה באינסטגרם: "ברור שהתביעות שלו נגדה הן דרך חולנית להמשיך ולשלוט בחייה". כעת היא הסבירה: "האם היא הכתה אותו? כן. האם זו הייתה התעללות? לא. צריך שיהיה לך כוח כדי להתעלל במישהו. הוא תמיד היה הרבה יותר חזק ממנה, גם פיזית וכלכלית". היא הוסיפה: "אם זה קורה למישהי לבנה, בלונדינית, יפה ומצליחה כמוה, אף אחת מאיתנו לא בטוחה".
7 צפייה בגלריה
ג'וני דפ אמבר הרד
ג'וני דפ אמבר הרד
"הוא תמיד היה הרבה יותר חזק ממנה, פיזית וכלכלית"
(צילום: Ap)
דפ תבע את הרד לאחר שכתבה מאמר לאתר Washington Post בו סיפרה על בן זוג לשעבר שהתעלל בה. למרות שלא ציינה את שמו במפורש, הוא טען שהיא נתנה במאמרה מספיק רמזים על מנת שיידעו שמדובר בו. בית המשפט קיבל את טענתו והורה להרד לשלם לו פיצויים בסך קרוב 15 מיליון דולר, בעוד שבתביעת הנגד שהיא הגישה נגדו, בית המשפט העניק לה 2 מיליון דולר מתוך 100 מיליון דולר שדרשה. לאחרונה נודע שהיא מתכוונת לערער על פסק הדין.
פוקס אמרה כעת בפודאקסט שלמרות שהרד ספגה השמצות רבות מצד הציבור, היא חושבת שדעת הקהל נוטה כעת יותר לטובתה של הרד: "אני מרגישה שיש הרבה אנשים בטיק טוק שקראו את המסמכים לעומק ומבינים את הטעות, אבל הנזק כבר נעשה".
7 צפייה בגלריה
אמבר הרד ג'וני דפ
אמבר הרד ג'וני דפ
"אנשים מבינים את הטעות, אבל הנזק כבר נעשה"
(צילום: AP)
פוקס הוסיפה ביקורת על נצחונו של דפ ועל התמיכה הגדולה שזכה לה מצד הקהל: "אני חשה שעליי להגיד משהו. אנשים לא מבינים שזה יפגע באנושות, כל הנשים בעולם יסבלו מכך. התעללות היא עניין כל כך ערמומי, ולפעמים את אפילו לא יודעת שאת עוברת התעללות או רואה בעצמך קורבן. את מנסה להיות קשוחה ולהילחם ולהגיד שאתם פשוט רבים אחד עם השנייה. אבל זה ברור שזו התעללות.
"אני תמיד תומכת באישה במצבים שכאלו, בגלל שהייתי שם ואני יודעת איזו בדידות זו. אני יודעת כמה מפחיד זה שאנשים שהערצת כל חייך מסתכלים עלייך מוזר. תקראו לי באיזה שם שתרצו, אבל אני לא שקרנית".
7 צפייה בגלריה
ג'וליה פוקס
ג'וליה פוקס
ג'וליה פוקס
(צילום: GettyImages)