3 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
"שונאת נשים יפות". קים קרדשיאן
(צילום: Backgrid)
בסוף השבוע האחרון - ובלי שום אזהרה מוקדמת, פורסם כי קניה ווסט נישא בסתר לבת זוגו החדשה, מעצבת ואדריכלית בשם ביאנקה סנסורי (27). אתר TMZ חשף כי השניים מיסדו את הקשר לפני כמה ימים בטקס פרטי הנועד לחגוג את אהבתם.
היה ברור שמאותו רגע והלאה, כולם יחכו לראות מה תגיד אשתו לשעבר של הראפר, כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן, שהמשיכה את פעילותה באינסטגרם כרגיל ואף התמקדה בחגיגות יום הולדתה החמישי של בתם המשותפת שיקגו. אך כעת נודע כי מתחת לכל הפילטרים - הנישואים הטריים של ווסט בהחלט מערערים את שלוותה.
"קים שונאת את ביאנקה. היא יפה וקים שונאת נשים יפות", סיפר מקורב לקרדשיאן לאתר Page Six. כמו כן, מאז נודע על החתונה הסודית, קרדשיאן פרסמה מספר סטוריז בעלי מסר מוזר, כשאחד מהם זה "רק תזכור שהכבשה השחורה הופכת בדרך כלל לעז".
3 צפייה בגלריה
ביאנקה סנסורי
ביאנקה סנסורי
ביאנקה סנסורי
(צילום: אינסטגרם)
בנובמבר 2020, זמן קצר לאחר שסיימה את לימודי התואר השני באדריכלות, עברה סנסורי להתגורר בלוס אנג'לס, שם עבדה עבור המותג של ווסט - Yeezy. באפריל 2022 העבירה הרצאה באוניברסיטת מלטה על העבודה עם קניה, וסיפרה: "הצלחנו לפתח שפת דונדה - מה שהעניק לשנינו את האסתטיקה העיצובית שלנו". באתר הרכילות גם פורסם כי בסביבת העבודה של Yeezy "היה ידוע שקים לא אהבה את ביאנקה" וכי היא חשדה ש"המעצבת תעשה יותר מאשר רק לטפל בהקמת המותג של קניה".
בשבועות האחרונים ירד ווסט מתחת לרדאר - מה שהוביל לכותרות מודאגות בארץ ובעולם, וכעת מתברר שבצדק. בשבוע שעבר נצפה ווסט כשהוא מבלה במסעדה יחד עם סנסורי, שהספיקה בימים האחרונים לשנות את צבע שערה מחום לבלונדיני - ייתכן שבעקבות טענה שהיא "העתק מדויק של קים". כמה ימים לאחר מכן, כאמור, נודע כי השנים מיסדו את הקשר - אך טרם הגישו את מסמכי הנישואים רשמית על מנת להפוך את זה לחוקי אך בכל זאת ווסט העניק לסנסורי טבעת והוא פונה אליה כאשתו.
"התנ"ך אמר, אני לא יכול לקיים עוד יחסי מין עד הנישואים", שר ווסט בשירו האחרון שיצא לאוויר העולם בחודש דצמבר האחרון - וכעת ניתן לחבר ולהבין למה התכוון המשורר.
3 צפייה בגלריה
קניה ווסט
קניה ווסט
צובע בתים בזמנך הפנוי? קניה ווסט
(צילום: Mega)
בזמן שווסט מתרגל שוב לטייטל "בעלולי", קרדשיאן בילתה את סוף השבוע האחרון בהכנות לקראת חגיגות יום הולדתה של שיקגו, ואתמול (א') הציפה את הרשתות החברתיות בסרטונים מתוך ההפקה המפוארת שהייתה סביב החתולה המפורסמת הלו קיטי. בסרטונים שעלו מתוך החגיגות ניתן להבחין בהעדרו של ווסט ואשתו הטרייה, אך אתם בטח זוכרים מה קרה בפעם הקודמת שהוא לא הגיע לחגיגות - האינסטגרם של ווסט הוצף בהאשמות על כך שלא הזמינו אותו, לכן אנחנו סקרנים לגלות מה יקרה הפעם.