4 צפייה בגלריה
קניה ווסט ביאנקה סנסורי
קניה ווסט ביאנקה סנסורי
הצהרה אופנתית כלשהי. קניה ווסט וביאנקה סנסורי
(צילום: Backgrid)
יש משהו בזוגיות עם קניה ווסט שכנראה גורמת לבנות הזוג שלו להתלבש בצורה... איך נגדיר זאת? מעניינת במיוחד, או שאולי הוא פשוט בוחר אותן מראש לפי חוש האופנה המוחצן שלהן. בכל אופן, נראה שהנשים בחייו של ווסט בהחלט אוהבות למשוך תשומת לב בכל הנוגע ללבוש שלהן: אשתו לשעבר קים קרדשיאן נעה באופן קבוע על הסקאלה שבין מלכת השוק למלכת השיק, בת זוגו הקודמת ג'וליה פוקס ממשיכה לככב בכותרות הודות לבחירות האופנתיות התמוהות שלה, וכעת אשתו הנוכחית ביאנקה סנסורי (28) החליטה להיכנס גם היא לעניינים, כשלבשה בגד מוזר שבעיקר נראה ממש לא נח.
בני הזוג הגיעו אתמול (א') לכנסייה בלוס אנג'לס, ונראה שסנסורי החליטה לעשות הצהרה אופנתית כלשהי כשלבשה שמלת ניילון צמודה במיוחד, עם כיסוי בד שכיסה לחלוטין את כל ראשה ופיסת בד עבה נוספת שהקיפה והסתירה את כתפיה, צווארה וחלק מפניה - לוק שבהחלט נראה כאילו נלקח מהסדרה "סיפורה של שפחה", או לחילופין מתרבויות מדכאות נשים שקיימות במציאות.
מה חשבתם על הלוק?
שלא במפתיע, בשלב מסוים היה נראה שסנסורי מתקשה ללכת עם הבגד המיוחד שלה, ובעלה נחלץ לעזרתה וסידר לה אותו קצת כשחיוך גדול ומרוצה מרוח על פניו.
ווסט מצידו, היה נטול נעליים והתאים את עצמו ללוק השחור של אשתו, אך בניגוד אליה העדיף לבוש סולידי ונח יותר, אך לא שכח להוסיף כריות באיזור הכתפיים למראה שרירי וחסון. אל תטעו, את הזמן הפנוי שיש לו לאחרונה, הודות לכך שאף אחד לא ממש רוצה לעבוד איתו כרגע, הוא כנראה לא בילה בחדר הכושר אלא ברפדיות. על חולצתו אגב, התנוססה בגדול המילה POLIZEI, שפירושה משטרה בגרמנית. יחד עם בני הזוג היה גם בנם של ווסט וקרדשיאן, סאלם בן ה-4.
4 צפייה בגלריה
קניה ווסט ביאנקה סנסורי
קניה ווסט ביאנקה סנסורי
"תני לי לסדר לך, שיהיה מחניק קצת יותר"
(צילום: Backgrid)
4 צפייה בגלריה
קניה ווסט סאלם ווסט
קניה ווסט סאלם ווסט
אבא למופת. ווסט ובנו סאלם
(צילום: Backgrid)
זו לא הפעם הראשונה שסנסורי הולכת עם כיסוי ראש – לאחרונה היא מרבה לצאת כשראשה מכוסה במידה כזו או אחרת, לרוב רק עיניה מציצות מבעד לבד שמסתיר את פניה.
ווסט וסנסורי התחתנו לכאורה לפני כחצי שנה, אך לפי הדיווחים מעולם לא הוציאו רישיון חתונה רשמי. יחד עם זאת, לפני כמה שבועות סנסורי התעקשה בסרטון טיק טוק שהם אכן נשואים באופן רשמי.
ווסט יחגוג ביום חמישי הקרוב את יום הולדתו ה-46, אך לא בטוח שיהיה זה יום הולדת שמח במיוחד. התבטאויותיו האנטישמיות הפכו אותו מאחד הכוכבים הכי מצליחים ורווחיים בהוליווד למוקצה כמעט לחלוטין, המותגים הגדולים הפסיקו לעבוד איתו ולאחרונה הוגשו נגדו שתי תביעות, אחת בידי כמה מורים שפוטרו מבית הספר שבבעלותו ואחת נוספת על ידי הצלמת ניקול לצ'מניק, שתובעת אותו בגין תקיפה והשחתת רכוש, לאחר שבחודש ינואר האחרון חטף מידיה את הטלפון הנייד שלה וזרק אותו לרחוב, לאחד שחשד בה שצילמה אותו.
בנוסף נאלצו בני הזוג לעזוב את ביתו של ווסט במאליבו, אחוזה בשווי 57 מיליון דולר, לטובת פנטהאוז שכור שעלותו 20 אלף דולר לחודש, מכיוון שהגג שלה החל להתפורר. שיהיה במזל?
4 צפייה בגלריה
קניה ווסט ביאנקה סנסורי
קניה ווסט ביאנקה סנסורי
זה הפך להיות הלוק הקבוע?
(צילום: Backgrid)