3 צפייה בגלריה
קניה ווסט ביאנקה סנסורי
קניה ווסט ביאנקה סנסורי
אם את במצוקה תמצמצי. ביאנקה סנסורי וקניה ווסט
(צילום: Backgrid)
החופשה הפרובוקטיבית של קניה ווסט ואשתו ביאנקה סנסורי הוציאה את האיטלקים מדעתם - ונזכיר כי מדובר בעם חם מזג, כך שזה לא היה חכם.
אתר "הדיילי מייל" פרסם אמש (א') כי הציבור האיטלקי זועם על הראפר המעורער ואשתו הטרייה, שעל פי השמועות - וכמה תמונות מאוד מפלילות - ביצעו מעשי זימה בזמן ששטו בסירה ששכרו.
בתמונה ניתן לראות את ווסט יושב עם כיסוי פנים כשהוא אוחז בראשה של ביאנקה, שיושבת נמוך ממנו - על רצפה הסירה. כדי שלא יהיו טענות שאנחנו קופצים למסקנות - תמונות נוספות שפורסמו מאותה התקרית מציגים את האירוע מכיוון אחר - מאחור. בתמונות ניתן לראות שמכנסיו של קניה מופשלים, ישבנו חשוף לכל וזרועותיה של סנסורי מונחות עליו בפוזיציה מאוד ברורה.
"קניה ואשתו לא מוזמנים לכאן יותר", נמסר בהצהרה זועמת של חברת הסירות Venezia Turismo Motoscafi, שטענה כי מי שהשיט את הסירה לא היה מודע למתרחש. "הנהג נאלץ לשמור על תנועה ולא ראה את המעשים המגונים האלה. במידה והיה מבחין בכך - מיד היה עוצר ומדווח על העבריינים לבעלי סמכות. אדון ווסט ואשתו לא יתקבלו עוד בברכה על סיפון הסירות שלנו".
"איך השניים האלה לא נעצרים באשמת זימה?" צייץ אזרח איטלקי זועם, ואחר הסכים. "שמרו את זה לבית שלכם". אזרח נוסף הביע את כעסו וטען כי "הרשויות האיטלקיות צריכות לעצור אותם על התנהגות מגונה בציבור", ואחר הביע חשש מכך ש"ישנם ילדים רבים שכנראה ראו את זה".
"הלוואי שהמשטרה תעצור את השניים האלה על ההתנהגות שלהם, הם עושים צחוק מהמדינה", כתב אזרח נוסף, והיו גם כמה שניצלו את האינטרנט כדי להביע דאגה לשלומה של סנסורי. "איפה המשפחה של האישה הזו?" שאל אזרח מודאג, ומישהו הוסיף: "נערה מסכנה, היא נראית מסכנה".
"כמה משפיל זה עבורה, האישה המסכנה הזו צריכה עזרה", קרא אזרח נוסף, ואחרת הוסיפה את הקריאה: "לשחרר את ביאנקה".
נציין כי Venezia Turismo Motoscafi היא אחת מחברות הספנות המובילות בוונציה ומתגאה ברשימה ארוכה של לקוחות מפורסמים בהם ליידי גאגא, הארי סטיילס, פלורנס פיו, ג'ניפר לופז, בן אפלק ועוד.
בינתיים, בקצה השני של העולם, אשתו לשעבר של ווסט - כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, מודאגת ומוטרדת מהתנהגותו של אב ילדיה. "איך היא תסביר את זה לילדים?" תהה מקורב לכוכבת בריאיון ל"סאן". "היא נבוכה ומוטרדת בשבילו. הוא מסתובב יחף עם בקבוק שמפנייה - ברור שמשהו לא בסדר איתו. קשה לה מאוד כי ברגע שהיא חושבת שהיא יכולה להמשיך הלאה בחייה קורה משהו כזה והיא חוזרת לאחור".
המקורב הוסיף: "זה כאילו בכל פעם שקניה וביאנקה מסתובבים כשהיא כמעט עירומה - זה מזכיר לכולם שקים התלבשה ככה במהלך נישואיהם והיא מעדיפה פשוט לשים את זה מאחוריה ולשכוח מזה".
3 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן תצוגת אופנה פארל וויליאמס לואי ויטון
קים קרדשיאן תצוגת אופנה פארל וויליאמס לואי ויטון
איך תסבירי לילדים? קל. תנתקי את האינטרנט ותכלאי אותם בבית. אין אופציה אחרת. קים קרדשיאן
(צילום: Victor Boyko\GettyImages)
לסיום נבהיר כי מעשים מגונים בציבור (כולל לבוש לא הולם) באיטליה עשויים לגרור קנסות בגובה של 10,848 דולר. בזמן שלנו זה היה גורם לצאת לרחובות איטליה עם חרמונית, מהחשש שלא נעמוד בתשלומים - קניה מתחזק עובר ושב מרשים בשווי של 500 מיליון דולר, אז נראה שקנס זה לא מה שיעצור אותו.
3 צפייה בגלריה
קניה ווסט
קניה ווסט
די מאמי, די!
(צילום: Mega)