3 צפייה בגלריה
ברידג'יט נילסן
ברידג'יט נילסן
"ההיריון הקל ביותר שחוויתי". ברידג'יט נילסן ובתה פרידה
(צילום: אינסטגרם)
כשהשחקנית והדוגמנית ברידג'ט נילסן נכנסה להיריון בעזרת הפריה חוץ גופית לפני חמש שנים – כשהייתה בת 55 - היא ספגה לא מעט ביקורת על ההחלטה להביא ילד בגיל מאוחר, כולל מארבעת ילדיה הבוגרים. כעת, כשהיא אמא לפרידה בת ה-5, היא מבהירה שהיא לא מתחרטת וt; מעבירה ביקורת על אלו שביקרו אותה.
"אין כזה דבר 'מבוגרת מדי'", אמרה הכוכבת בת ה-60 בריאיון לאתר People. "אנחנו לא אומרים את זה לגברים שמביאים ילדים בשנות ה-60, ה-70 ואפילו ה-80 שלהם. תראו את רוברט דה נירו, הוא בן 79 ויש לו ילד בן 7 חודשים". היא אומרת שהגיל שלה הוא דווקא יתרון: "נכון שילדים אומרים שהסבתות שלהם הן הכי טובות? אני מרגישה שיש לי את דפוס החשיבה והרגש הזה. יש לי סבלנות ועוד קצת אהבה לתת, ואני חושבת שזה בגלל שאני בגיל של סבתא".
נילסן הפכה לכוכבת בתחילת שנות השמונים כשדיגמנה עבור כמה מהצלמים הנחשבים של התקופה וכיכבה על שער מגזין "פלייבוי". בהמשך היא הפכה לזמרת ולשחקנית ושיחקה בסרטים כמו "סוניה האדומה", "השוטר מבוורלי הילס 2" ו"רוקי 4", בו הכירה את סילבסטר סטאלון שהיה בעלה השני במשך שנתיים ולצידו גם כיכבה בסרט "קוברה". בשנת 2018 הם שבו לשתף פעולה בסרט "קריד 2".
בימים אלו היא מתגוררת בספרד עם בעלה החמישי, מתיה דזי האיטלקי בן ה-45. מנישואיה הקודמים יש לה ארבעה ילדים נוספים בגילאי 28 עד 39, כך שהיא גם יודעת דבר או שניים על איך זה להיות אמא צעירה: "הייתי צריכה לשלב בין להיות רווקה, להיות על מטוס ולהיות על סט צילומים. עכשיו, פרידה תמיד ראשונה". היא מוסיפה שבאופן מפתיע, היא גם פחות עייפה עכשיו.
3 צפייה בגלריה
ברידג'יט נילסן עם בעלה מתיה דזי  ובתה פרידה
ברידג'יט נילסן עם בעלה מתיה דזי  ובתה פרידה
"עכשיו, פרידה תמיד ראשונה". נילסן עם בעלה מתיה דזי ובתם פרידה
(צילום: אינסטגרם)
נילסן ודזי הפכו לזוג בשנת 2004 כשהוא היה בן 25 והיא בת 41, והתחתנו כשנתיים לאחר מכן. כמובן שגם הפרש הגילים ביניהם גרר בזמנו ביקורת והרמת גבות, אבל נילסן יכולה ללעוג כעת למלעיזים: "עוד כמה חודשים נחגוג עשרים שנה ביחד. אני זוכרת שאנשים אמרו 'זה מגוחך, מי היא חושבת שהיא?'. כל אלו שהצביעו עליי וצחקו הם גרושים עכשיו. ואנחנו עדיין ביחד".
יש לה גם כמה טיפים לנישואים ארוכים ומאושרים, שאולי צברה במהלך נישואיה הקודמים (הנישואים לדזי הם אכן הכי ארוכים שלה): "נישואים טובים צריכים להיות מרגשים ולהתבסס על קבלה וכבוד. לא צריך לנסות להפוך את מי שהתאהבת בו למישהו טוב יותר, תנו להם להיות מי שהם".
עוד לפני שהתחתנו, בני הזוג החלו עם ניסיונות ההפריה המלאכותית. חלפו 13 שנים עד שהתהליך סוף סוף הצליח. "היה לי הרבה זמן להתכונן לפרידה", מתבדחת נילסן. "הרופא הזהיר אותי להיות מציאותית לגבי הסיכויים שלי. הוא אמר לי שיש שני אחוזים וחצי שאכנס להיריון כך שכשזה אכן קרה, זה היה מדהים. ואז היה גם חשש, מכיוון שבגיל 54 הייתי בסיכון גבוה". גם במקרה הזה הדאגה הייתה לחינם, מכיוון ההיריון דווקא עבר עליה בקלות: "זה היה ההיריון הקל ביותר שחוויתי. אולי בגלל שעשיתי את זה כבר ארבע פעמים לפני כן וסדר העדיפויות שלי השתנה. הייתה לי תשוקה עמוקה ובחרתי לעשות את זה. מבחינתי, הייתי יכולה להמשיך עם ההיריון לעוד שנה. וכשסוף סוף ילדתי זה היה קל ונהדר". היא מוסיפה שההורות בגיל מאוחר הביאה לה אושר: "הפכתי לאישה אסירת תודה, עבור פרידה, עבור הבריאות שלי, עבור הכול".
היא גם אומרת שהנישואים לגבר צעיר לא גורמים לה להרגיש מבוגרת יותר: "אני מרגישה נהדר, אבל מי יודע איך אהיה בעוד עשר שנים מעכשיו. זה הזמן שבו כוח המשיכה יתחיל למשוך הכול למטה. יש הבדל גדול בין 60 ו-70, אז אקח כל יום בעיתו, ואם ארגיש שאני מאוד לא מרוצה מהמראה שלי אעשה משהו לגבי זה".
3 צפייה בגלריה
ברידג'יט נילסן
ברידג'יט נילסן
ברידג'יט נילסן
(צילום: אינסטגרם)