3 צפייה בגלריה
אל פצ'ינו
אל פצ'ינו
אל פצ'ינו
(צילום: Dimitrios Kambouris/Gettymages)
מי צריך סנדק כשאבא שלך הוא אל פצ'ינו? שבועות ספורים אחרי שדיווחנו לכם כי השחקן הוותיק וזוגתו, נור אלפאלה, בהיריון, כעת אנחנו שמחים לבשר כי השניים הביאו לעולם בן, רומן פאצ'ינו. זהו בנה הבכור של אלפאלה והרביעי של פצ'ינו בן ה-83. הוא ואלפאלה בת ה-29 ביחד כבר למעלה משנה - כזכור, הוא התחיל לצאת איתה אחרי שנפרד ממיטל דוהן - והיא מפיקת טלוויזיה וסגנית הנשיא בחברת ההפקות Lynda Obst מבית סוני.
השניים נתפסו בעדשת הפפראצי כשהם יוצאים למסעדה, ואיתם ברכב כסא תינוק ומקורביה של אלפאלה אישרו כי היא אכן הפכה לאמא. עוד מסרו המקורבים כי בני הזוג "באקסטזה" מרוב שמחה.
כזכור, לפני שבועיים אישרו מקורביה של אלפאלה את ההיריון, ואמרו כי היא בחודש שמיני. עם זאת, לא ידוע מתי התרחשה הלידה ומה מין התינוק.
3 צפייה בגלריה
אל פצ'ינו נור אלפאלה
אל פצ'ינו נור אלפאלה
אז מי קם בלילה ומי קם בבוקר? פצ'ינו ונור אלפאלה
(צילום: Backgrid)
כמה ימים לאחר שנודע על ההיריון, פאצ׳ינו נתפס בעדשת הפפראצי ונשאל על ידי הצלמים האם הוא מתרגש לקראת בואו של התינוק, והשחקן היה נראה מרוצה. "זה מאוד מיוחד עבורי", אמר השחקן הוותיק בזמן שטייל ברחובות לוס אנג'לס. "זה תמיד מיוחד להביא ילד לעולם, יש לי הרבה ילדים. אבל זה באמת מיוחד כשזה מגיע בשלב כל כך מאוחר בחיי".
לפצ'ינו, שמעולם לא היה נשוי, יש שלושה ילדים נוספים משתי נשים אחרות: ג'ולי פצ'ינו (33) מבת זוגו לשעבר ג'אן טראנט והתאומים אוליביה ואנטון (22) מהשחקנית בוורלי ד'אנג'לו.
3 צפייה בגלריה
אל פצ'ינו נור אלפאלה
אל פצ'ינו נור אלפאלה
הלם שיצאתם עם תינוק קטן כל כך
(צילום: Backgrid)