זוגיות הוליוודית ארוכה הגיעה לקיצה – ואף אחד לא ידע: השחקנים סשה ברון כהן (52) ואיילה פישר (48) הודיעו שנפרדו בשנה שעברה, אחרי קרוב ל-14 שנות נישואים.
השניים הודיעו הערב (ו') על פרידתם, בסטורי שבו הם מצולמים לבושים בבגדי טניס, וכתבו: "אחרי משחק טניס ארוך שנמשך יותר מעשרים שנה, אנחנו מניחים סוף סוף את המחבטים. ב-2023 הגשנו בקשת גירושים".
הם הסבירו למה שמרו על הפרידה בסוד עד עכשיו: "מאז ומתמיד פרטיותנו הייתה חשובה לנו, ועברנו את השינוי הזה בשקט. לנצח נהיה שותפים במסירות ובאהבתנו לילדינו. נעריך זאת אם תכבדו את רצוננו לפרטיות".
2 צפייה בגלריה
הודעת הפרידה של סשה ברון כהן ואיסלה פישר
הודעת הפרידה של סשה ברון כהן ואיסלה פישר
הודעת הפרידה של סשה ברון כהן ואיילה פישר
(צילום: אינסטגרם)
השניים הפכו לזוג בשנת 2001 והתחתנו כתשע שנים לאחר מכן. לקראת נישואיהם, פישר התגיירה עבור כהן וסיפרה בזמנו: "אני אוהבת את היהדות, את העובדה שיש דגש גדול על משפחה, ועבורי משפחה היא הכול". עוד סיפרה: "אנחנו מקפידים, שומרים שבת, עושים ארוחות שישי וחוגגים את החגים. אני מאוד נהנית להיות חלק מהקהילה היהודית".
לשניים יש שלושה ילדים משותפים: אוליב (17), אלולה (13) ומונטגומרי (9). כאמור, הם מספרים שהגישו את בקשת הגירושים בשנה שעברה, אך לא ברור אם הגירושים הושלמו או שבאופן חוקי הם עדיין נשואים.
לפי הדיווחים, למסיבות טקסי הפרסים שנערכו בחודשים האחרונים, הם הגיעו בנפרד. אתר Page Six מספר שכהן התייעץ עם עורכי דין לענייני גירושים בהוליווד, למרות שבקשת הגירושים הוגשה בלונדון – שם שניהם מתגוררים כיום.
כהן עובר תקופה לא מזהירה בימים אלו – מלבד הגירושים מפישר, הוא גם עלה לכותרות הודות לשחקנית רבל ווילסון, שחשפה בספרה האוטוביוגרפי שהטריד אותה בשנת 2006 במהלך צילומי סרטם המשותף "גרימסבי", ווילסון סיפרה שהתנהג אליה בגסות, דרש ממנה להתפשט שוב ושוב למרות שסירבה ושהזמין אותה למשרדו, הוריד בפניה את מכנסיו וביקש שתכניס אצבע לישבנו.
לפני צאתו של הספר, ווילסון סיפרה שכהן איים עליה שתבטל את הפרסום: "החלאה הזה מאיים עליי, הוא שכר צוות של יחסי ציבור וסוללת עורכי דין. הוא מנסה למנוע מהתקשורת לסקר את הספר החדש שלי אבל הספר ייצא וכולכם תדעו את האמת", אמרה והוסיפה: "האיש הזה הוא חלאה רצינית".
הדובר של ברון כהן מסר: "למרות שאנחנו מעריכים את החשיבות של התבטאות בקול רם, הטענות הכוזבות האלה הופרכו על ידי ראיות מפורטות נרחבות בהם מסמכים בני זמננו, קטעי סרטים ועדי ראיה שנכחו לפני, במהלך ואחרי ההפקה של 'גרימסבי'".
2 צפייה בגלריה
סשה ברון כהן איילה פישר
סשה ברון כהן איילה פישר
נפרדו בסודיות. סשה ברון כהן ואיילה פישר
(צילום: Getty Images)