2 צפייה בגלריה
מלכה ויקסל
מלכה ויקסל
מלכה ויקסל
(צילום פרטי)
כוכבת הפורנו היהודיה מלכה ויקסל בישרה למעריציה כי בכוונתה לתרום את ההכנסות שלה לעוטף עזה. "כדי לתמוך בישראל שהיא הבית השני שלי, אתרום את כל הכנסותיי מכל מכירות הווידיאו, הפריטים בחנויות, הטיפים והכסף שאני מרוויחה לקרן החירום לתמיכה בקיבוצים בעוטף עזה המנוהלת על ידי התנועה הקיבוצית המייצגת כמעט את כל הקיבוצים במדינה", אמרה ויקסל.
"קיבוצים רבים נפגעו מהפיגועים הנוראיים בשבת ה-7 באוקטובר. כל הכספים ייתרמו כדי לסייע להם. מעתה ועד סוף נובמבר אאסוף את כל ההכנסות ואתרום את הסכום לקרן. אתם יכולים לעזור לי על ידי קניית סרטוני וידיאו שלי, הזמנת פריטים מותאמים ועוד. בבקשה תעשו לייק, שתפו והגיבו על הסרטון הזה כדי שאנשים יחשפו אליו ויוכלו לתרום".
ויקסל צירפה גם לינק לאתר של תנועת הקיבוצים לטובת מי שירצה לקבל עוד מידע.
ההחלטה של ויקסל לתרום את הכנסותיה מגיעה כשבועיים לאחר שכוכבת פורנו אחרת, בקנה מידה קצת יותר גדול, מיה חליפה, שיתפה תכנים התומכים בחמאס בערוץ שלה ב"פלייבוי". "האפרטהייד הציוני מובס על ידי לוחמי גרילה בחולצות גוצ'י מזוייפות", שיתפה תמונות מאירועי הטרור ועודדה את הטרוריסטים להמשיך לצלם ואף נתנה להם טיפים לצילום נכון: "מישהו יכול להגיד ללוחמי החופש בפלסטין להפוך את הטלפונים שלהם ולצלם לרוחב?".
ב"פלייבוי" החליטו למחוק את תכניה מהערוץ והודיעו שהפסיק לעבוד איתה: "אנחנו כותבים לכם היום כדי להודיע לכם על החלטתנו לנתק את הקשר שלנו עם מיה חליפה, לרבות מחיקת הערוץ שלה בפלטפורמת היוצרים שלנו. מיה העירה הערות מגעילות ולא ראויות אשר שיבחו את התקפות החמאס על ישראל ואת רציחתם של גברים, נשים וילדים חפים מפשע".
2 צפייה בגלריה
מלכה ויקסל
מלכה ויקסל
עטופה בדגל ישראל. ויקסל
(צילום פרטי)