חודשיים אחרי שנעצר בעקבות נהיגה תחת השפעת אלכוהול, ג'סטין טימברלייק חתם על עסקת טיעון. על פי דיווחים מעבר לים, טימברלייק לא יעמוד בשלב זה בפני אישומים בנהיגה בשכרות - אך יודה בעבירת תנועה ויקבל עונש קל.
במסגרת ההסדר, טימברלייק יצטרך לשלם קנס שנע בין 300 ל-500 דולר, בהתאם למה שהשופט יחליט במשפט שייערך בהמשך היום (ה'). כמו כן, במסגרת העסקה יבוטל האישום הראשוני של נהיגה בשכרות.
בנוסף לקנס, טימברלייק לא יוכל לנהוג במשך שנה בניו יורק. על פי חוקי האמפייר סטייט, השעיית רישיונו היא אוטומטית מאחר שהזמר סירב לבצע בדיקת נשיפה כשנעצר על ידי המשטרה.
אדוארד בורק, עורך הדין של טימברלייק שהתעקש כי הזמר "חף מכול פשע", מסר כי "כרגע הוא לא מתכוון להגיב לדברים".
2 צפייה בגלריה
ג'סטין טימברלייק
ג'סטין טימברלייק
מאג שוט למזכרת. ג'סטין טימברלייק
(צילום: Sag Harbor Police Department / BACKGRID)
לטובת מי שפספס, להלן תקציר האירועים: בחודש יוני האחרון טימברלייק נעצר אחרי שנתפס נוהג שיכור בלונג איילנד. על פי דיווחים הזמר בן ה-43 בילה עם כמה חברים במלון בעיר סאג הרבור ועזב את המקום בסביבות השעה 00:30. זמן קצר אחרי שהחל בנהיגה הוא נעצר. טימברלייק, שהיה לבדו ברכב, התבקש לבצע בדיקת נשיפה - אך סירב בגסות. "לא, אני לא עושה את הבדיקה, אני מסרב! אני מסרב", התעקש.
מקורות יודעי דבר מספרים כי טימברלייק לא הצליח לעמוד ישר ונכשל בבדיקת הפיכחון. שוטרים שהגיעו למקום תיארו את אותו כבעל "עיניים מזוגגות" וסיפרו כי הדיף ריח חזק של אלכוהול, שהאט את יכולת הדיבור שלו. לאחר שהועמד לדין באשמת נהיגה בשכרות, אי ציות לתמרור עצור וסטייה מהנתיב - נאסר על טימברלייק לנהוג במשך שנה בניו יורק והוא שוחרר ללא דמי ערבות. אם שותים לא נוהגים - בשביל זה יש אוברים (או גט טקסי)!
2 צפייה בגלריה
ג'סטין טימברלייק
ג'סטין טימברלייק
אנחנו התגברנו עליך, שתדע. אתה סתם דוש!
(צילום: Amy Sussman/Getty Images)