נקמת האקסים: שנה לאחר שנחשף הרומן בין איימי רובאץ' וטי.ג'יי הולמס, מגישי התוכנית Good Morning America, אתר PAGE SIX חושף טוויסט מפתיע - האקסים שלהם הפכו לזוג בעצמם. מבולבלים? גם אנחנו.
מרילי פייביג ואנדרו שו (בילי מ"מלרוז פלייס") החלו לצאת ביחד לפני כשישה חודשים, כך חושפים מקורביהם, שסיפרו שהשניים אמנם התחברו בתחילה בזכות החוויה המשותפת שעברו אך התקרבו כשהכירו זה את זו לעומק. "זה משהו אחר, הם התחברו בזכות הערכים שלהם. זה יותר גדול מהפרשה", סיפר מקורב רכלן. "הם לא שבורי לב או עצובים". פייביג ושו טרם הגיבו לדברים.
4 צפייה בגלריה
איימי רובאץ' וטי.ג'יי הולמס
איימי רובאץ' וטי.ג'יי הולמס
איימי רובאץ' וטי.ג'יי הולמס
(צילום: אינסטגרם)
לטובת מי שפספס נזכיר כי ממש לפני שנה, בנובמבר 2022, חשף אתר "דיילי מייל" את הרומן שהתפתח בין שני המגישים רובאץ' והולמס. חודש לאחר מכן הרומן שלהם כבר הפך לסיפור הרכילות החם ביותר מעבר לים, ובמקביל פרטים חדשים חשפו כי טי.ג'יי ניהל בעבר מערכות יחסים נוספות עם עובדות אחרות ב-ABC. בינואר 2023 הולמס ורובאץ' פוטרו מהתוכנית.
מקור יודע דבר סיפר ל-Daily Mail: "הייתה להם מערכת יחסים ידידותית על המסך כפי שאפשר לצפות, אבל מאחורי הקלעים הם מאוד נזהרו לשמור על הרומן שלהם בסוד. המפיקים של התוכנית נדהמו כשהם שמעו על כך". מקורב אחר לעומת זאת, סיפר לאתר People שלא מדובר בהפתעה מוחלטת: "כבר הרבה זמן שהיו שמועות על רומן ביניהם. היו כאלו שהאמינו שזה נכון, כי אפשר היה לראות את החיבה ההדדית ביניהם. אבל הרוב לא התייחסו, בגלל שהם תמיד אמרו שהם נשואים באושר".
4 צפייה בגלריה
איימי רובאץ' טי ג'יי הולמס אנדרו שו
איימי רובאץ' טי ג'יי הולמס אנדרו שו
פעם, לפני חילופי הזוגות
(צילום: אינסטגרם)
בצירוף מקרים מעניין, בדיוק השבוע החלו הולמס ורובאץ' להגיש תוכנית פודקאסט חדשה, שבה סיפרו את הגרסה שלהם לאירועים. בפרק ששודר אתמול (ג') נזכרה רובאץ' במצבו הנפשי המעורער של הולמס לאחר שהרומן נחשף. "שלחת לי הודעת טקסט וכתבת שאתה מצטער ושהייתי אהבת חייך. כל הזמן חזרת על זה שאתה מצטער אבל דיברת בלשון עבר. שלחתי לך הודעה בחזרה וכתבתי לך שאתה מפחיד אותי ובבקשה תגיד לי שאתה בסדר. לא ענית. התקשרתי וגם לא ענית, צלצלתי בשיחת וידיאו וגם לזה לא ענית".
רובאץ' הוסיפה כי לאחר מכן אנשי ההנהלה של ABC יצרו איתה קשר בטענה כי הם מנסים להשיג את הולמס ללא הצלחה. היא הוסיפה וסיפרה כי מיהרה לביתו של הולמס, שם מצאה אותו שיכור ומסטול על המיטה. "רצתי אליך, קראתי בשם שלך ולא זזת. אני זוכרת שנאלצתי לגעת בך כדי לבדוק אם אתה חם. כל כך פחדתי". רובאץ' סיפרה כי הרגישה הקלה עצומה לגלות שהוא עדיין חי וידעה שהוא יהיה בסדר.
עם זאת, רובאץ' והולמס טוענים כי הם לא בגדו בבני זוגם לשעבר. "פוטרנו מהעבודה שאהבנו כי אנחנו אוהבים אחד את השנייה. ליתר דיוק, הציגו אותנו ככאלה שנמצאים במערכת יחסים, הציגו אותנו כבוגדים בבני הזוג שלנו וזה לא היה המקרה".
4 צפייה בגלריה
איימי רובאץ' וטי.ג'יי הולמס
איימי רובאץ' וטי.ג'יי הולמס
האהבה באוויר! הולמס ורובאץ'
(צילום: אינסטגרם)
למרות הניסיון להכחיש רומן, מקורבים יודעי דבר התעקשו כי הרומן בין רובאץ' להולמס היה הגורם המרכזי לגירושיהם מפייביג ושו. "זה לא משנה איך הם ינסו לסובב את זה".
4 צפייה בגלריה
איימי רובאץ' טי ג'יי הולמס
איימי רובאץ' טי ג'יי הולמס
משחקים אותה בדיסטנס
(צילום: GettyImages)